Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sa jo du queuet 70-79? Du har vel grunnen din der..

Fra 0-2 min bg que til over 1 time bg que?(uvisst kor lang faktisk då eg faktisk berre ga opp etter 1t 10 min). Dette var i 60-70 bracket. En eller anna patch eller hotfix må ha ødelagt BG random køa.

Eksempelvis kom eg ikkje inn i random battleground når eg køyrte que på det. Men derimot om eg signa for WSG (som var Call to arms i helga), så kom en inn etter 2-10 min.

Så det er ingen grunn nei.

Lenke til kommentar

Er exploit det jeg gjorde da, viste ikke om det her før i dag og prøvde det ut og det funket faen meg :p

Var alliance og hadde begynt med disse quests, hadde bare fått gjort quest-chain som dere sikkert vet om, det som gjør deg fra "hated to neutral"

After having accepted [70] Ally of the Netherwing from Karynaku, he'll return you to Mordenai on his back. Complete the quest at Mordenai. You'll receive 42000 reputation with the Netherwing; this will make you neutral with said faction. Also you'll be able to choose one of the following rewards:

Så har jeg skiftet til horde igjen for par dager siden, så kom jeg over denne exploit, passet perfect og jeg prøvde det ut og fikk 40k rep på nytt :p

(ser på screenshot)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Er exploit det jeg gjorde da, viste ikke om det her før i dag og prøvde det ut og det funket faen meg :p

Var alliance og hadde begynt med disse quests, hadde bare fått gjort quest-chain som dere sikkert vet om, det som gjør deg fra "hated to neutral"

After having accepted [70] Ally of the Netherwing from Karynaku, he'll return you to Mordenai on his back. Complete the quest at Mordenai. You'll receive 42000 reputation with the Netherwing; this will make you neutral with said faction. Also you'll be able to choose one of the following rewards:

Så har jeg skiftet til horde igjen for par dager siden, så kom jeg over denne exploit, passet perfect og jeg prøvde det ut og fikk 40k rep på nytt :p

(ser på screenshot)

Så man gjør den samme questen to ganger? En gang som horde og en gang som alliance?

Kjekt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...