Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordforråd har vi også ja. Fyren kjente jeg som en kamerat før, og han spilte avogtil på karakteren min og i 8 måneder gjorde han avogtil dette og tilslutt mer enn meg fordi jeg spilte nesten aldri på kontoen lenger. Men ærlig talt så vet jeg hvordan du er Loeve, og jeg gidder rettogslett ikke å fortsette diskusjonen. Du lever iallefall opp til signaturen din.

 

Discussion ended. Iallefall på denne siden her. Takk.

Lenke til kommentar

For å ikke lage ne ny post poster jeg det i denne tråden.

 

Tips til dere som vil ha rep med CC i silithus.

 

Gjør Questet Field duty? eller hva det heter om og om igjen.

Får masse rep og du gjør ingen ting etter som NPC healer kapteinen når du sloss mot lvl 10000 buggen. Bli med å slå litt så det går fortere.

Hver gang jeg leverer Q får jeg rep boost så jeg ser rep baren flytte seg 5mm . ikke sikker på hvor mye da , fant det ut i går og er på jobb nå.

Lenke til kommentar
For å ikke lage ne ny post poster jeg det i denne tråden.

 

Tips til dere som vil ha rep med CC i silithus.

 

Gjør Questet Field duty? eller hva det heter om og om igjen.

Får masse rep og du gjør ingen ting etter som NPC healer kapteinen når du sloss mot lvl 10000 buggen. Bli med å slå litt så det går fortere.

Hver gang jeg leverer Q får jeg rep boost så jeg ser rep baren flytte seg 5mm . ikke sikker på hvor mye da , fant det ut i går og er på jobb nå.

6706113[/snapback]

nei, seriøst?

woooow...

hva med å gjøre questene du får etterpå? de gir (tro det eller ei) mye rep for å levere, og 200 eller noe hvis du leverer et hvist antall av hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...