Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tror ikke det.. Det er nok en jeg har kjent leenge så jeg tror jeg vet hvem som er idioten i dette tilfellet.. du. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvis du har kjent ham leeenge bør du kanskje omformulere den forrige posten din. Der står det at dere har kjent hverandre i åtte måneder. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Det er leeenge sammenlignet med hvis jeg traff fyren på nettet. edit:leif Endret 18. august 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har fortsatt folk på MSN-lista mi som jeg traff på IRC for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Så gøy for deg. Poenget ditt var? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 I det hele var poenget mitt at du var passe teit som lånte bort kontoen din til noen du ikke kan kakke på nesebeinet til med en spade om de ikke oppfører seg. Der og da var det at argumentene dine var like flyktige som en fjert i en kurvstol. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ordforråd har vi også ja. Fyren kjente jeg som en kamerat før, og han spilte avogtil på karakteren min og i 8 måneder gjorde han avogtil dette og tilslutt mer enn meg fordi jeg spilte nesten aldri på kontoen lenger. Men ærlig talt så vet jeg hvordan du er Loeve, og jeg gidder rettogslett ikke å fortsette diskusjonen. Du lever iallefall opp til signaturen din. Discussion ended. Iallefall på denne siden her. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Edmund: Prøv å ta sann forgot password. Så KAN det hende du kan sjekke mailen din. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Han som fikk den har nok skiftet hemmelig spørsmål og svar så det tror jeg neppe. Får bare glemme hele greien. Er jo bare et spill tross alt, men det er så jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Wohoo Critta bra i dag, høyeste noen gang for meg! =p Er det bra med 680 i dmg som lvl 42 priest? Edit: Nå har jeg også wow-allakhazam-profil! Endret 19. august 2006 av Nakro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hm, tja, ikke noe voldsomt. Vanlig hit er ca 300, +15% med shadowform og +15% med 5 vulnerability, det skulle vel bli ca. 600 per crit. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Strees, er det matte i wow?! =O Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Faktisk vanvittig mye. Men du slipper å regne hvis det er det du lurer på. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 finns det noe svar på hvor mye mer skade et Crit gjør enn et vanlig Hit? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 2x for melee, 1.5x for casters. Warlock har Ruin, som gjør at crits gjør 2x skade, og det samme har mage. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Bue regnes som melee? Hva med wands? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Wands telles som spells, bue/gevær som melee. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 For å ikke lage ne ny post poster jeg det i denne tråden. Tips til dere som vil ha rep med CC i silithus. Gjør Questet Field duty? eller hva det heter om og om igjen. Får masse rep og du gjør ingen ting etter som NPC healer kapteinen når du sloss mot lvl 10000 buggen. Bli med å slå litt så det går fortere. Hver gang jeg leverer Q får jeg rep boost så jeg ser rep baren flytte seg 5mm . ikke sikker på hvor mye da , fant det ut i går og er på jobb nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Han som fikk den har nok skiftet hemmelig spørsmål og svar så det tror jeg neppe. Går det an da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 For å ikke lage ne ny post poster jeg det i denne tråden. Tips til dere som vil ha rep med CC i silithus. Gjør Questet Field duty? eller hva det heter om og om igjen. Får masse rep og du gjør ingen ting etter som NPC healer kapteinen når du sloss mot lvl 10000 buggen. Bli med å slå litt så det går fortere. Hver gang jeg leverer Q får jeg rep boost så jeg ser rep baren flytte seg 5mm . ikke sikker på hvor mye da , fant det ut i går og er på jobb nå. 6706113[/snapback] nei, seriøst? woooow... hva med å gjøre questene du får etterpå? de gir (tro det eller ei) mye rep for å levere, og 200 eller noe hvis du leverer et hvist antall av hver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå