Kraziebone Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har testa Razer Naga til WoW? Har en kompis som har det, og denne video forklarer det meste! ;p http://www.youtube.c...feature=related postet før though. For en nub. Alle vet jo at alle pros bruker ESDF og ikke WASD for tilgang til mange flere knapper å bruke med fingrene samt at man har masse knapper på musen. Altså er Swifty en nub. Veldig smart, det der tror jeg at jeg prøver. Tok ikke lang tid å bli vant til å strafe med A og D, så det bør vel funke greit. Takk for idéen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Kommer fra fyren som enda ikke har sett insiden av et raid eller en arena. Har jeg såvisst! Har solo(fail)healet Grobbulus og blitt cleavet to ganger (på forskjellige weeklies) av Patchwerk og død og død minst tre ganger av oozes og den guggen i Naxx samt wipet som søren på trashet før Marrowgar som endte i at raidet disbandet samt at jeg har gjort Flame Leviathan og failet som søren fordi jeg ikke skjønte bæret samt den store dragen i Ulduar hvor jeg bare sto å så på. Samtidig har jeg vært å healet i VoA med en gruppe som disbandet på den bossen som empowers minions pga. fail DPS men fikk de tre andre. I tilegg har jeg blitt voldtatt opptil flere ganger i arena av folk som faktisk har resilience. Så ikke kom her å si at jeg ikke har raidet eller gjort arena! Endret 2. november 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du høres erfaren ut. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kommer fra fyren som enda ikke har sett insiden av et raid eller en arena. Har jeg såvisst! Har solo(fail)healet Grobbulus og blitt cleavet to ganger (på forskjellige weeklies) av Patchwerk og død og død minst tre ganger av oozes og den guggen i Naxx samt wipet som søren på trashet før Marrowgar som endte i at raidet disbandet samt at jeg har gjort Flame Leviathan og failet som søren fordi jeg ikke skjønte bæret samt den store dragen i Ulduar hvor jeg bare sto å så på. Samtidig har jeg vært å healet i VoA med en gruppe som disbandet på den bossen som empowers minions pga. fail DPS men fikk de tre andre. I tilegg har jeg blitt voldtatt opptil flere ganger i arena av folk som faktisk har resilience. Så ikke kom her å si at jeg ikke har raidet eller gjort arena! Stemmer. My mistake Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gah så mange små bugs det er fortiden da. F.eks i BG så er man ikke på score listen vist man joiner en match som har startet (irriterte meg da jeg tok min siste 20-29 WSG som lvl 30). Hadde vært morro å sett den scoren. Det andre er å vente på at "spirit master" eller hva han heter skal resse deg, av og til må det både 2 og 3 forsøk til før jeg blir resset. Og det hjalp ikke å trykke på "back to GY" knappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Du høres erfaren ut. Oh yeah, har erfaring fra raiding fra... slutten av WotLK. Får ikke achievments som trengs for å gjøre dem så jeg kommer ikke inn i raids. Er uhyre herlig. Samtidig har jeg jo jobb så kan ikke joine raidingguilds fordi arbeidstidene varierer veldig og slikt. Lever flott i WoW. Levler stort sett bare alts og wiper på trash i raids @Lightningwolf: Heh, fort gjort. Ting er jo så fort over for meg at du kan ikke legge merke til det på Real-ID Endret 2. november 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 hehe snodrizzle vi lever det samme wow livet. Selv har jeg startet på alliance siden no etter å ha vært pure horde player siden wow kom ut. Føles litt "feil" å dræpe hordes i BG (spesielt Orcs siden det er den rasen jeg liker best) men måtte prøve paladin siden det var den eneste klassen jeg ikke har spillt til no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 hehe snodrizzle vi lever det samme wow livet. Selv har jeg startet på alliance siden no etter å ha vært pure horde player siden wow kom ut. Føles litt "feil" å dræpe hordes i BG (spesielt Orcs siden det er den rasen jeg liker best) men måtte prøve paladin siden det var den eneste klassen jeg ikke har spillt til no. Er Sondrizzle, ikke snodrizzle. Hehe, spiller på at jeg heter Sondre og bare noen random ord slengt inn. Har forøvrig en mage og priest på Stormreaver, dog lagde Lightningwolf en DK som heter Gankesondre som gjøre nettopp det. Ganker meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Altså, skal man gjøre det billig er det vel bare å rolle DK, mekke makro som kjører alle spellene og binde den makroen til alle knappene på tastaturet? Ja lol, rett før 4.x kom så var jeg og 2 tjommier (rogue&priest) som suger noe helt jævlig i Gurubashi Arena mens vi køet til BG og lekte rundt der. De to prøve å ta meg, og ene gangen greide jeg faktisk å ta dem begge to. Da var det selvfølgelig fullt hylekor om at DK er så sinnsykt OP og letteste klassen osv med begrunnelsen "HERO CLASS!!!!" At jeg overgearet dem som bare faen er seff irrelevant Lol, får jeg en rogue til å hjelpe meg til å ta ned en DK så er det jo walkover. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som vet sånn ca hvor mye XP man får av å vinne i battleground? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er vel avhengig av kva battleground du kommer inn i. Alterac valley var vel den som gikk for å gi mest(?) Er avhengig av om du får knekt ned motstander tårn og boss til slutt. Til meir du får ned, til meir xp blir det vel. WSG med flagg etc. Men apropo BG. Random BG. WTF is problemet? Eg que'er til random BG, og det tar evigheter. Og nei, eg er ikkje horde, dette er i bracket 70-79, og en alliance toon KAN då ikkje ha problemer med å få seg bg group på under 1 min når alle horder hyler i kor om lange bg ques? Help me understand *sadpanda* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er vel fordi ingen spiller BG om dagen fordi det ikke er noe vits å skaffe PVP gear. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er et billig svar eg rett og slett ikkje kjøper. Over natta slutta plutselig folk å gå i bg? Ifra 0-2 min bg kø i random, til over 1 time? på 24 timer ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke vet jeg, jeg har opplevd at folk rett og slett ikke går pvp om dagen Wintergrasp feks. Vi var 15 stk på Horde siden der for et par dager siden Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er mange som går bgs på min server, toppen 10 min queue på random bgs på Ragnaros. Var iallefall slik for ca en uke siden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjøper argumentet med lange que's som horde. Men når du er ally? Iallefall ikkje når alle horder klager på at ting må fixast etc. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du sa jo du queuet 70-79? Du har vel grunnen din der.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Gah så mange små bugs det er fortiden da. F.eks i BG så er man ikke på score listen vist man joiner en match som har startet (irriterte meg da jeg tok min siste 20-29 WSG som lvl 30). Hadde vært morro å sett den scoren. Det andre er å vente på at "spirit master" eller hva han heter skal resse deg, av og til må det både 2 og 3 forsøk til før jeg blir resset. Og det hjalp ikke å trykke på "back to GY" knappen. /reload Køene er sikkert bugget, prøv å Q direkte til AV eller wsg elns. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Da var Netherwing exalted etter.. hm 3min? :!: Før: http://img210.imageshack.us/f/nether1.jpg/ etter 3min: http://img9.imageshack.us/f/nether2o.jpg/ Fort gjort! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå