Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Dette lover ikke bra...

Har fått opp en beskjed som sier at wow.exe er et virus

Mulig jeg står foran en full reinstallasjon med 5-10 gig patching :cry:

Nei, det er bare tull fra antivirusen. Åpne hele wow folderen i antivirusen og du er good to go...

Har ordnet seg. Oppdatert virusprog, scannet HD og gjenopprettet filen. Denne gangen ble den liggendes og ikke flyttet umiddelbart tilbake til karantene :)

Morsomt ... ifølge in-game kalenderen så er det ingenting som skjer 7. desember

post-68649-1288727393,4576_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven kor kjedelig i hvertfall d å skaffe featet var, fort gjort på ca 2 timer.

Campe orebor harborage til vann elementals spawne drep så du får buffen så flyr du fort til grishnath og drep elementalen der så flyr du til area 52 og tar elementalen der å, lett å få alle 3 på en gang hvis du er så heldig at ingen andre campa der.

Så er det bare å campe et spawn point i hellfire å featet e sikra.

Bare ikke gå etter elementals i alliance eller horde områda leser at folk slit med at di da despawna så snart du kommer nær dem.

Vet du noe om de spawner på samme steder hver gang?

Eller er det totalt tilfeldig i en sone?

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har lastet ned pre-release greiene?

Ala dette;

1. Pass på at både WoW og Launcher er lukket.

2. Åpne WoW mappen din.

3. Åpne Launcher.wtf i notepad og endre "AccountType" linjen fra LK til CT.

4. Åpne Config.wtf i notedpad og endre "AccountType" linjen fra LK til CT.

Laster ned som bare juling her nå, 700mb å laste ned

Lenke til kommentar
Altså, skal man gjøre det billig er det vel bare å rolle DK, mekke makro som kjører alle spellene og binde den makroen til alle knappene på tastaturet?

Ja lol, rett før 4.x kom så var jeg og 2 tjommier (rogue&priest) som suger noe helt jævlig i Gurubashi Arena mens vi køet til BG og lekte rundt der. De to prøve å ta meg, og ene gangen greide jeg faktisk å ta dem begge to. Da var det selvfølgelig fullt hylekor om at DK er så sinnsykt OP og letteste klassen osv med begrunnelsen "HERO CLASS!!!!" :roll: At jeg overgearet dem som bare faen er seff irrelevant :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dæven kor kjedelig i hvertfall d å skaffe featet var, fort gjort på ca 2 timer.

Campe orebor harborage til vann elementals spawne drep så du får buffen så flyr du fort til grishnath og drep elementalen der så flyr du til area 52 og tar elementalen der å, lett å få alle 3 på en gang hvis du er så heldig at ingen andre campa der.

Så er det bare å campe et spawn point i hellfire å featet e sikra.

Bare ikke gå etter elementals i alliance eller horde områda leser at folk slit med at di da despawna så snart du kommer nær dem.

Vet du noe om de spawner på samme steder hver gang?

Eller er det totalt tilfeldig i en sone?

http://img.pixs.ru/storage/5/8/1/rifthjpgba_4104042_1144581.jpg

Lenke til kommentar

Helt korrekt. Death Knight er så enkelt å spille, det er bare å rulle ansiktet over tastaturet. Blizzard har faktisk kommet ut og sagt at "alle nye spillere bør spille Death Knight, slik de kan toppe lister uten å vite hva de gjør".

Jeg håper en så seriøs spiller som deg virkelig kødder nå, for det der er noe av det mest retarderte jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Helt korrekt. Death Knight er så enkelt å spille, det er bare å rulle ansiktet over tastaturet. Blizzard har faktisk kommet ut og sagt at "alle nye spillere bør spille Death Knight, slik de kan toppe lister uten å vite hva de gjør".

Jeg håper en så seriøs spiller som deg virkelig kødder nå, for det der er noe av det mest retarderte jeg har hørt.

Hva røpte meg? :tease:

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Nei. Er sånn man spiller DK. Er derimot ingenting mot hvordan man får 3000 arena rating som Warlock.

post-91929-1288736555,4728_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noen som har testa Razer Naga til WoW?

Har en kompis som har det, og denne video forklarer det meste! ;p

http://www.youtube.c...feature=related

postet før though.

For en nub. Alle vet jo at alle pros bruker ESDF og ikke WASD for tilgang til mange flere knapper å bruke med fingrene samt at man har masse knapper på musen. Altså er Swifty en nub. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...