FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 har jævlig lyst på razer naga, iallefall prøve det men vanskelig å gi slipp på mx518 <3 Razer Naga'n er herlig god. Must for en mmorpg spiller. Alle de 12 sideknappene er supert plasert. (No reklame intended) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Langt i fra et must. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er på min andre MX518. De holder seg lengere nå enn det gjorde før siden jeg spiller mindre. Sannsynlig at jeg skaffer meg en Naga Epic når den blir lagt ut for salg i Norge. Jeg sendte mail til Komplett og spurte. De sa at de ville ta den inn men visste ikke når den kom. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det bare jeg som aldri gidder, og ikke ser helt vitsen med alle de ekstra knappene på siden? Har en G700 med et par fiffige knapper, men gidder aldri å bruke dem / sette dem opp. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Når det blir en del nye skills i cata tror jeg nytten for slike mus blir større. Altså, skal man gjøre det billig er det vel bare å rolle DK, mekke makro som kjører alle spellene og binde den makroen til alle knappene på tastaturet? Endret 2. november 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Se på swifty video, men om du er clicker så er det jo noe helt annet. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Så den filmen, men hvis jeg snur med musen, hvordan trykker jeg på steady shot? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du har 1-5 som er lett tilgjengelig. Så har du 1-12 på musa som er lett tilgjengelig. Jeg gjør som han gjør, binder "ALT(knappen)" til rullehjulet og "CTRL" til en anen knapp. Så da har jeg 51 knapper super lett tilgjengelige. I tillegg har jeg q, e, f, x, c, v. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Steelseries har visst laget cataclysm wow mus nu. http://steelseries.com/products/games/world-of-warcraft-cataclysm/world-of-warcraft-cataclysm-mmo-gaming-mouse#pictures Ingen tester, eller nå har jeg heller ikke søkt så mye om det. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den første Steelseries musen var elending. Byggekvaliteten var helt #$%, som å holde en plastleke. Software var også helt elendig. Og den er overpriset. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Directional pad'en på den var dårlig plassert også. Man når ikke ned til noen av knappene og trykker alltid inn 2-3 andre samtidig. Den nye ser mer lovende ut. Kommer jo helt an på prisen om det blir et kjøp. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 men nå har de visst nok sammarbeidet med blizzard, så håper den blir bedre har bare prøvd den gamle wow musa i elkjop osv, og de var bare ubehagelig :> Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ingen ting slår en 90's kulemus med tråd til gaming. 99kr. Endret 2. november 2010 av Pingas Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 You got one? Kunne egentlig klart meg med den jeg Har klart meg ganske godt uten Naga'n hittil ved bruk av musehjulet på X5'en. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er 2 ting jeg hater, optisk mus uten musmatte og sånn kulemus, kan gå i nervene når musa står fast i eviss sted, argh! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Er ikke verre enn å skrape litt på hjulet om du skulle få noe på det, og selvsagt å la være å dra musa over møkk. Endret 2. november 2010 av Pingas Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Støtte for Mac OSX også ja, det er jo en forbedring. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gammelt og godt Keytronic og ei random optisk mus. Trenger ikke mer for å være god Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Optisk? Du er gal, mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå