Saft Suse Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 EDIT: Man skulle ikke få quest av hver enkelt rift....? Fordi insane serverlagg gjorde at jeg bare løp videre ved begge tilfeller.. Faen? Nei, det questet man plukker opp er det samme ved alle riftene, og er en helt vanlig daily. Alt du trenger for achievementen er å være tilstede ved de fire forskjellige riftene når de ødelegges. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det viser seg at nesten ingen leter etter rifts klokka 0630. Hoo-rah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) EDIT: Man skulle ikke få quest av hver enkelt rift....? Fordi insane serverlagg gjorde at jeg bare løp videre ved begge tilfeller.. Faen? Nei, det questet man plukker opp er det samme ved alle riftene, og er en helt vanlig daily. Alt du trenger for achievementen er å være tilstede ved de fire forskjellige riftene når de ødelegges. Ah, takk skal du ha Men den døde ikke når jeg drepte den? Så ut som om den bare ble videre? Altså at den respawna selv etter jeg drepte den, på en måte.. Endret 2. november 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dæven kor kjedelig i hvertfall d å skaffe featet var, fort gjort på ca 2 timer. Campe orebor harborage til vann elementals spawne drep så du får buffen så flyr du fort til grishnath og drep elementalen der så flyr du til area 52 og tar elementalen der å, lett å få alle 3 på en gang hvis du er så heldig at ingen andre campa der. Så er det bare å campe et spawn point i hellfire å featet e sikra. Bare ikke gå etter elementals i alliance eller horde områda leser at folk slit med at di da despawna så snart du kommer nær dem. Det viser seg at nesten ingen leter etter rifts klokka 0630. Hoo-rah! Neppe så veldig mange som har fått det med seg at det har startet ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 VI var 10 stykk zom hadde campa Zul'drak. vi dro til Strom Pekas hvor 20 andre spillere kom og skulle ha raid inv. så campa vid er i 1 time. med Mount konk, duels og Tricks. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Merket at den buffen man får fra wind rift ikke gir 50 haste, men 50% haste. 1.7sec SB til 1.1sec! Det kommer nok til å bli noen nye dpsrekorder i ICC i morgen ja. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du tuller? da kan jeg nå haste capp på DKen min! må bare farme Buffen får jeg stikk til ICC. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Første trashpack - overaggro - dead. olol =P Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Første trashpack - overaggro - dead. olol =P Første trash pack: CD's. Icebound Fortitude. Death Pact + Howling Blast, med Hunegring Cold. legg på healers og omen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har testa Razer Naga til WoW? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har testa Razer Naga til WoW? Har en kompis som har det, og denne video forklarer det meste! ;p http://www.youtube.com/watch?v=0WOUwxwz93k&feature=related postet før though. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Swifty... Så jævlig oppskrytt fyr. Men for all del musa er mest sannsynlig fantastisk for WoW. Hadde elsket å ha den selv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Første trashpack - overaggro - dead. olol =P Første trash pack: CD's. Icebound Fortitude. Death Pact + Howling Blast, med Hunegring Cold. legg på healers og omen Utrolig synd at de fjernet HB fra Killing Machine, da Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Første trashpack - overaggro - dead. olol =P Første trash pack: CD's. Icebound Fortitude. Death Pact + Howling Blast, med Hunegring Cold. legg på healers og omen Utrolig synd at de fjernet HB fra Killing Machine, da Da hadde vi bare fått 20k crits på 15 mobs i slengen.... gerit nok nå med 12k! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Swifty... Så jævlig oppskrytt fyr. Men for all del musa er mest sannsynlig fantastisk for WoW. Hadde elsket å ha den selv. swifty er ikke så oppskryt etter min mening. han er bare gjennom syra av Razor.... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har testa Razer Naga til WoW? Har den selv, og synes alle de ektra bindsa er fantastiske. Selv har jeg ikke en mutert venstrehand så jeg kan ikke fordra ALT-binds. Og ja, Swift er ganske gjennomsyra av Razor. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som spiller på Dentarg? Har noen kompiser som spiller der, så tenkte jeg skulle begynne der Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 har jævlig lyst på razer naga, iallefall prøve det men vanskelig å gi slipp på mx518 <3 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ahhh, mx518 ftw! er på min tredje nå 1 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) hahaha trodde det bare var meg som nekter å skille lag med min mx518 edit: mongonett -,- Endret 2. november 2010 av tmg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå