Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Vel, vi på normale servere slipper ihvertfall alle "Legolas - Blood elf hunter" og "Aragorn - Night elf warrior" folkene som cruiser rundt. Selv er jeg stolt av mine navn, jeg får på en måte kontakt med karakteren min. Jeg hadde aldri greid å spille på presten min, Trololpriest, hadde det ikke vært for det klengende og beskrivende navnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel å kjøpe digital kopi på internett, er melding om det på launcheren.

 

Det koster jo €39,90 (325,- NOK) på Battle.net - er ikke det litt vel stiv pris for en expansion?

Ser ut til at det er veil. pris i Europa (€39,90 / £34,99).

 

Play/Amazon UK selger fysisk kopi for £24.99 (234,- NOK), men det er ikke ett tema siden det er over tollgrensa, og den rekker neppe fram til launch selv om de sender den noen dager i forveien.

 

Da står vi igjen med de norske nettbutikkene, som stort sett skal ha 249,- for Cataclysm. Men sender de ut i god tid? Det tilkommer jo uansett frakt forresten, så da er kanskje ikke 325,- NOK så galt?

 

(Ble vel stort sett en grei diskusjonstråd med meg selv dette, men sånn går det når man driver "research" mens man skriver ett innlegg. Hehe.)

 

Oppsummering:

Kjøp digital kopi for 325,-

Kjøp fysisk kopi i butikk for 249,- (+ evt. frakt)

Lenke til kommentar

Det blir vel å kjøpe digital kopi på internett, er melding om det på launcheren.

Oppsummering:

Kjøp digital kopi for 325,-

Kjøp fysisk kopi i butikk for 249,- (+ evt. frakt)

 

Er opp til deg, jeg bare svarte på spørsmålet ditt. Du må også ta med bensin som postbilen bruker, shipping and handling, etc. Alt i alt er digital kopi mye lettere da du kan installere filene før serverene er oppdatert.

Lenke til kommentar

Når jeg ser navneforslagene her blir jeg litt glad for at jeg spiller på en RP server..

 

Har du sett mange av karakterene som løper rundt på AD nå for tiden? :( Lite respekt for RP policy, men vi er vel forsåvidt skånet for de verste navnene enn så lenge xD

 

Hva er RP policy? Alle skal lage karakterer som begynner på "Ma" eller "Me"?

Endret av Kraziebone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir vel å kjøpe digital kopi på internett, er melding om det på launcheren.

Oppsummering:

Kjøp digital kopi for 325,-

Kjøp fysisk kopi i butikk for 249,- (+ evt. frakt)

 

Er opp til deg, jeg bare svarte på spørsmålet ditt. Du må også ta med bensin som postbilen bruker, shipping and handling, etc. Alt i alt er digital kopi mye lettere da du kan installere filene før serverene er oppdatert.

 

Godt poeng! Er jo ikke gratis å kjøre bil, nei :p

 

PS! Du kan laste ned Cataclysm på forhånd uten å kjøpe det digitalt (om du f.eks. har bestilt Collector's Edition). Det er lovlig og godkjent av Blizzard, Mer her: http://wow.joystiq.com/2010/10/29/want-to-preload-cataclysm-without-pre-ordering-heres-how/

Lenke til kommentar

Når jeg ser navneforslagene her blir jeg litt glad for at jeg spiller på en RP server..

 

Har du sett mange av karakterene som løper rundt på AD nå for tiden? :( Lite respekt for RP policy, men vi er vel forsåvidt skånet for de verste navnene enn så lenge xD

 

Hva er RP policy? Alle skal lage karakterer som begynner på "Ma" eller "Me"?

 

Morsomt.

Mer at du ikke skal hete ArthasDK og slikt.

Lenke til kommentar

Når jeg ser navneforslagene her blir jeg litt glad for at jeg spiller på en RP server..

 

Har du sett mange av karakterene som løper rundt på AD nå for tiden? :( Lite respekt for RP policy, men vi er vel forsåvidt skånet for de verste navnene enn så lenge xD

 

Hva er RP policy? Alle skal lage karakterer som begynner på "Ma" eller "Me"?

 

Morsomt.

Mer at du ikke skal hete ArthasDK og slikt.

 

Morsomt? Jeg bare gjorde en observasjon. Vil det si at hunteren min "Photuris" er lov, men ikke paladinen min "Watisdis"?

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Har min 68 mage på AD no, kalt Poazza. Uten at det er noke mål og meining med den enda. har ingen story eller lignande.

 

Hadde plan om å lage en guild med kompiser, kun beståande av dverger, med meg som einaste gnom (og GM mastermind over ze dwarvz). Guilden skulle heite "The travelling smallfolk" og selge vendorcrap og slike ting i byer.

 

Eg trur det kunne blitt great success =)

 

Kunne gjerne tenkt meg litt god RP action, men korleis en skiller den gode RP'en fra en warr i westfall som yeller lowbies rundt for å finne et skattekart. ^^

Lenke til kommentar

Når jeg ser navneforslagene her blir jeg litt glad for at jeg spiller på en RP server..

 

Har du sett mange av karakterene som løper rundt på AD nå for tiden? :( Lite respekt for RP policy, men vi er vel forsåvidt skånet for de verste navnene enn så lenge xD

 

Hva er RP policy? Alle skal lage karakterer som begynner på "Ma" eller "Me"?

 

Morsomt.

Mer at du ikke skal hete ArthasDK og slikt.

 

Morsomt? Jeg bare gjorde en observasjon. Vil det si at hunteren min "Photuris" er lov, men ikke paladinen min "Watisdis"?

 

Er bare å lese Name Policy til Blizzard, så finner du ut av det...

I korte trekk, karakteren skal ikke ha "Real Word References", hele eller deler av setninger, inneholde "leet" språk osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...