Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tok det? :D

Har brukt fryktelig lang tid. Sikkert et halvt år snart. Har slacka rimelig mye, om jeg ikke hadde gjort det tror jeg at jeg hadde gitt opp rimelig kjapt :p

du hadde ikke lite gull.

Tja, 20k liggende på alten også, når det er sagt så har jeg sikkert brukt godt over 50k på insane også. :confused:

Lenke til kommentar

Worlds fastest kill på Toravon idag. :p 47 sekunder!

:thumbup: Burde alle gruppene som går klare :tease: Alle gruppene failer på snøballene for meg. Så er det "blame the healer eller tank" som ikke har noe med det å gjøre :roll:

Tror nesten en gruppe i ICC jeg var i hadde worlds fastest på Deathbringer Saurfang.

Enten har de gjort noe med mount drop-rates i ZG eller så fikk jeg nettopp Tiger og Raptor på samme run.

Du er bare jææævlig lucky.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er blitt veldig glad i den lilla 60% raptoren min etter at 4.0.1 droppet og den ble 100%. Den ser mye mer naturlig ut enn den pansrede turkise raptoren min.

Ja, jeg liker at alle mounts scaler med skill. Det betyr at jeg ikke nødvendigvis må bruke proto-draken fra long strange trip eller den idiotiske hesten. Bruker heller engineering flying mount :wee:

Når det kommer til groundmount klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg liker best, bruker brewfest ram atm, men blir vel å bytte snart.

Lenke til kommentar

Jeg er blitt veldig glad i den lilla 60% raptoren min etter at 4.0.1 droppet og den ble 100%. Den ser mye mer naturlig ut enn den pansrede turkise raptoren min.

Ja, jeg liker at alle mounts scaler med skill. Det betyr at jeg ikke nødvendigvis må bruke proto-draken fra long strange trip eller den idiotiske hesten. Bruker heller engineering flying mount :wee:

Når det kommer til groundmount klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg liker best, bruker brewfest ram atm, men blir vel å bytte snart.

Ja, må si jeg digger helikopteret mitt, vel verdt prisen for mats! Ble vel rundt 1.2k pga all den Khoriumen. Var min andre 280% mount og jeg vil ikke ha noen annen.

Blir kjekt å se hvilke nye saker og ting engineering får i Cataclysm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Vært der en gang selv, fikk tigeren. Men synes ikke den er noe fet, så bruker heller honor ram.

Skolepc, detta skjedde ikke..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, må si jeg digger helikopteret mitt, vel verdt prisen for mats! Ble vel rundt 1.2k pga all den Khoriumen. Var min andre 280% mount og jeg vil ikke ha noen annen.

Blir kjekt å se hvilke nye saker og ting engineering får i Cataclysm.

Jeg fikk heldigvis det meste av khoriumet gratis av en som var ute etter fel iron, og ikke hadde bruk for khorium, så jeg brukte vel bare ca. 600g på den mounten.

Ja, ser virkelig frem til hva vi får i cataclysm, liker allerede forandringen med at engineering enchants nå stacker med vanlige enchants.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...