Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Å. mangler pumpkin heads achievementen også. Er jo nesten umulig å finne en event der de faktisk KLARER å slokke flammene når idiotene bare springer frem og tilbake istedet for å hive bøtter til hverandre. Dermed får jeg aldri nok pumpkins å kaste på andre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da mangler jeg kun en jævla tooth pick så har jeg Hallowed. Og det er 2 timer til jeg må på jobb :(

 

Surt å være EN achievement fra å få title i år.

 

Fra wowhead.

"This achievement is insanely frustrating. So far, I've gotten a total of 17 wands, a bunch of candy, at least 4 penny pouches, 7 unique masks (plus 1 or 2 duplicates), and tricked at least 20 times."

 

Ser ut som jeg må vente ett år til på The Hallowed tittel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tranform'ene var grei, jeg bare sto i Dalaran og spurte i general om noen hadde masse wands. Så gikk det 2 minutter så fikk jeg group invite av en fyr, så kasta han alle wandene bortsett fra ninja på meg.

Den fikk jeg også bare med å spørre i general..men tooth pick får jeg visst ikke i år. Squashling har droppet mange ganger fra headless horseman.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bah, hva skal jeg gjøre når Blizzard downloaderen laster ned tregt? Har sluppet den gjennom brannmuren, men likevel står det "Your computer appears to be behind a firewall". Laster jo ned med en brøkdel av maks-hastigheten :(

Prøv i safe mode med nett. Eller kjør som admin.

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...