Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

http://www.worldofraids.com/v2/?page=guilds

Kjekt å se at gamleguildet(Decimation) ligger så høyt oppe blandt guilds i Europa. De fikk forøvrig Loatheb på 1% i går.

Jeg er ikke med i Decimation lenger fordi jeg sluttet med spillet :)

6691043[/snapback]

Hmm, Memento Mori 12 bosser nede, så det var dit dem stakk.. lurte på hvor alle uber guilds på Shattered Hand ble av :w00t:

Vi, Anything, får for øvrig snart ned Gluth og Heigan :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg tar feil.. men er ikke Brain Hacker complete crap?

6693859[/snapback]

Er nok ikke det beste våpenet til PvP, men til PvE tror jeg det kan funke veldig greit. 2.10 = flere hits/crits per min. enn f.eks. Arcanite reaper, Flurry kommer opp flere ganger, Windfury kommer opp flere ganger, og AP-bonusen blir regnet ut som 3.30 for 2h. Uansett, 150g er ikke allverden.

Lenke til kommentar
Ahh, endelig ferdig med MC! 8 måneder siden vi tok ned Raggy fikk jeg altså BF pants. Teit med 2 deathdealer-deler, samtidig med gamle nightslayerbukser som snart har 1-års-jubileum. Nei, det var jommen meg på tide :)

6696379[/snapback]

Grats :)

Faen og stygge raggy dropper ALDRI nemesis pants, har hatt 1 nemesis pants droppe alle gangene vi har drept han og de gikk til en som quitta guilden for litt siden :<

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

nehei, har venta sånn ca dritlenge på nemesis pants... wrath og judgment derimot...

Men fra nefarion har vi masse nemesis :) . 3 av warlocksene i guildet har fått den til minimumbid, mens de andre klassene byr 10x minimum :wee: .

Har også bare fått en netherwind crown på et halvt år :!: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Kjøpte 9 Cured rugged hide for 25g:) Seller de for 9-10g (Og ja, dette er stort for å vere meg, ingen super AH idioter på denne serveren)

Lenke til kommentar
nehei, har venta sånn ca dritlenge på nemesis pants... wrath og judgment derimot...

Men fra nefarion har vi masse nemesis :) . 3 av warlocksene i guildet har fått den til minimumbid, mens de andre klassene byr 10x minimum :wee: .

6698353[/snapback]

Haha, var her for en måned eller noe siden, idet guild leadern skulle annonsere hva som droppa var det helt stille. Så linka han looten, 2x Nemesis, idet han yella: FUCKING WARLOCKS, og hele chatten blei en spam av "fuck nemesis" i like 40 sekunder. Men jaja, uten nemesis hadde vi ikke hatt masse nexuser :wee:

Lenke til kommentar

6698353[/snapback]

Haha, var her for en måned eller noe siden, idet guild leadern skulle annonsere hva som droppa var det helt stille. Så linka han looten, 2x Nemesis, idet han yella: FUCKING WARLOCKS, og hele chatten blei en spam av "fuck nemesis" i like 40 sekunder. Men jaja, uten nemesis hadde vi ikke hatt masse nexuser :wee:

6698521[/snapback]

Alltid like morro med warlock loot :wee::wee::wee:

Lenke til kommentar

6698353[/snapback]

6698521[/snapback]

Alltid like morro med warlock loot :wee::wee::wee:

6698797[/snapback]

vi ender opp med å stikke av med det mager og warlocks deler på.

Vi har også vært utrolig heldige med staff of shadow flame og crok'sul. 4 neffy kills, 2 staff's og 2 crok'suls

Lenke til kommentar
Har tatt neffy ca 20 ganger eller noe sånt, 3-4 staffs men enda ikke noen Crul'shorukh, Edge of Chaos eller Ashkandi :S

Skjoldet fra Chromaggus har heller aldri droppa, og kun 1 Untamed Blade fra Razor.

Castere er happy men warriors gråter ^^

6699503[/snapback]

Har heller ikke droppa et eneste par pallyshoulders fra Chromaggus heller for oss, men til gjengjeld 9 par BF spaulders, hehe.

Og der mista jeg AB av å grave opp loothistorie, hoho, 3 timer forgjeves :wee:.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

min main i WoW er en level 44 Rogue, og bare lurte på noe: i neste patch er det masse nytt til Rogue, og jeg bare lurte på hva som blir bedre?

jeg topper allerede dmg-meteret i 98% av gangene jeg er i instance, og bare lurte på om Rogue kommer til å gjøre enda mere skade i 1.12? :dribble:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

yay selv om raggy er homo å dropper aldri Nemesis så er BWL nemesis heaven, denne uka fikk vi for andre gang 2x nemesis boots :p fikk og nemesis gloves belt og 2x nemesis shoulders hvor en av dem gikk til meg :]

Fikk også claw of chromaggus ^^

Lenke til kommentar

Jippii.. "Vennen" min som jeg har stolt på i over 8 måneder hvor han har hatt konto og passordet har GITT VEKK kontoen til en han traff på en server helt tilfeldig. Selv om jeg ikke spiller veldig mye mer, så er det så irriterende at jeg holder på å sprekke. Brukt mye tid på den 60en jeg har og jeg hadde jo over 20 epics (Ikke noe skryt nei) og denne karakteren er det mange jeg kjenner som var interessert i å få hendene i.. for penger.

Good bye, WoW. Forever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...