Necleto Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har aldri likt WC, men synes ikke de skal korte den ned heller. Ingen instancer bør kortes ned. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 La det være variasjon på lengden, sier bare jeg. Det er skikkelig kjipt om alle kan gjøres på et kvarter. Det tar vel ikke et kvarter i WC om man blir boosta en gang? Og, det er så god læring. Ta god fart og hopp, ellers må du løpe opp og rundt igjen. Fjern addser først. Ikke pull før tanken er klar, og ikke løp videre før healeren er klar. Masse sånne fine basic-ting som man lærer på den harde måten i WC. <3 1 Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) La det være variasjon på lengden, sier bare jeg. Og behold de lange instancene for de periodene det bare er et instance å gjøre. Tidlig 30 er jo så og si bare SM:GY i følge DFT; det samme får du rundt 50, når alle instancene er BRD:UC. Begge to er for korte til å være interessante; heldigvis kan BRC:UC bli et lenger dungeon eventyr, men SM:GY er rimelig låst. Er rimelig kritisk til ST nerfing også av den grunn; heldigvis blir det ikke 5 bosser i et rom med et trash pack hver; men det er ikke så langt unna. Og det blir for dumt å gjøre mange ganger om og om igjen; da foretrekker jeg lengre turer der man får så mye xp underveis at en bare besøker instancen 2-3 ganger før man går over på neste. WC forstår jeg heller ikke hvorfor de kutter ned på; det eneste den dungeon'en trengte var en indikasjon om retninger; la hver boss ha et bål ved siden av seg som sender røk til utgangen. Følg røyk, drep boss. (Eller noko slikt, jeg er ikke akkurat spill designer av yrke ) Endret 31. oktober 2010 av Sondring Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som veit en bra addon som forandrer skrifttypen i spillet? Den standard skrifttypen i WoW får øynene mine til å blø. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som veit en bra addon som forandrer skrifttypen i spillet? Den standard skrifttypen i WoW får øynene mine til å blø. Fontain? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Liker ikke det de skal gjøre med classic instancer... det at de skal dele dem opp. Uldaman og Maraudon var perfekte! Det vises at dette spillet hovedsaklig spilles av utålmodige sutredrittunger som ikke takler noe. "Other dungeons are better served by trimming away the excess, as in certain sections of Sunken Temple and the maze-like portion of Wailing Caverns." Er jo nettopp noe av det som er sjarmen med WC og ST...sukk. Nei for faen. Uansett hvor jævla mye drama og "OMG VANILLA VAR SÅ BRA +40 AGI OG + 40 INTELLECT PÅ GEAR ER EPIC" man skal inbille seg så påvirker det ikke sannheten. Wailing Caverns er en helt grusom og forferdelig dungeon, og jeg kjenner ikke en eneste person som ikke ragequitter hver gang den kommer. Faen altså, spillet går videre, aksepter det. Dårlige instancer er dårlige. Gå gjerne i dybden på hvorfor Wailing Caverns er "en helt grusom og forferdelig dungeon". Er det de forskjellige monsterne? Er det at dungeonen har et unikt huleoppsett? Er det at det finnes en "hemmelig" boss på slutten? Er det de 7 relaterte dungeonquestene? Er spent her nå... Vanilla dungeons hadde hvertfall scenery og følelsen av dungeon. Noen fra TBC hadde det samme, mens flesteparten av TBC- og WotLK dungeons hadde bare ganger/haller til bosser - for rask loot. Noe som faller i smak for en viss type mennesker. Den er helt sinnsykt kjedelig og uvariert. Hele instansen går stort sett ut på at tanken charger og thunderclapper og så lar dpsene AoE ned hele driten og så fortsetter man sånn i en time elns avhengig av hvor mange mouthbreathers som er med i gruppen. Hvis en eller annen tard faller ned og puller 20 packs så er det garantert at noen ikke finner veien inn igjen og da går det enda treigere. Det eneste gode med instansen må være at hvis et par stk ikke finner veien inn igjen så går det fint an å 2-3manne den siden den er enda enklere enn wotlk 5manene. Questene tar altfor lang tid å få tak i, innen man får skaffet alle questene er man garantert lvl 20+ og da er det jo ikke vits i å gå der siden man får mere gear og morro i SFK isteden. Andre instanser som SM, UK, Hellfire Citadel osv ser ihvertfall tøffe ut, men WC er jo bare en kjip hule. edit: Og Maraudon er bare enda verre. Den er også drittlett&kjedelig (sånn type rogue kan tanke den) men der er det så store variasjoner på lvlene at man av og til kan oppleve å stå og slå på en mob uten at den dør pga man ikke kan treffe den siden den er sånn 5 lvler høyere enn spillerne. edit2: Glemte å nevne sistebossen i WC. Fy faen. Det å stå i 5 minutter og vente på det kommer 1-2 mobs man oneshotter før det endelig kommer en boss som knapt nok har mer liv enn tanken..herregud. Endret 31. oktober 2010 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er helt uenig altså. Personlig liker jeg WC, det er mye interesant lore der, mange bosser, mye bra loot, også er det en litt creepy hule. Ser du nevner at du liker UK som jeg hater. Det er bare et stort hus der du går fram og tilbake gjennom noen ganger også kommer bossene på løpende bord. I WC måtte du litt rundt over alt for å finne alle bossene og du måtte utforske litt. De nyeste dungoensa er bare rett fram, sikkert fint for kjapp loot men ikke så jævlig spennende. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var jeg endelig Insane in the membrane Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er helt uenig altså. Personlig liker jeg WC, det er mye interesant lore der, mange bosser, mye bra loot, også er det en litt creepy hule. Ser du nevner at du liker UK som jeg hater. Det er bare et stort hus der du går fram og tilbake gjennom noen ganger også kommer bossene på løpende bord. I WC måtte du litt rundt over alt for å finne alle bossene og du måtte utforske litt. De nyeste dungoensa er bare rett fram, sikkert fint for kjapp loot men ikke så jævlig spennende. Selv om jeg ikke liker Wailing Caverns, er jeg enig der. Nye instancer gir ikke noen særlig utfordring, og er altfor raske å gjøre. UBRS var noe av det morsomste jeg gjorde i vanilla, og et run der tok gjerne et par timer. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Synd det er synet ditt på Wailing Carverns. Men vi deler hvertfall synet på de nyeste dungeons. BRD/BRS/UBRS er vel per dags dato de beste dungeonsene som er laget i WoW. Sammen med at Molten Core og Blackwing Lair holdt til i samme området ble hele sonen en "bad guy" sone der man fartet kun hvis man skulle ut på en liten manndomsprøve. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ble ingen horseman-mount på meg. Sjokk Prøvd hver dag med 3 chars. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Samme her. Fikk ikke gjort ferdig maske-achievementen heller Fikk aldri nok masker. Eller Toothpick. Dammit to hell. Flying Broom er jo en kjekk flying mount, siden den er lydløs. SLipper å høre på uendelig flapp flapp flapp flapp lyd Men den varer bare i 14 dager. Endret 31. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Samme her. Fikk ikke gjort ferdig maske-achievementen heller Fikk aldri nok masker. Eller Toothpick. Dammit to hell. Er det nå jeg skal være en skikkelig jævel og fortelle deg at achievementet med alle maskene ikke kreves for Hallowed by thy name, så alt du manglet var tooth picks som har 11% sjanse på trick or treat? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Samma det, orka ikke sitte online hele døgnet for å ta trick or treat hver time Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det beste med flying broom er at den er instant cast. Mounte i luften! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har fått Hallowed by thy name Og jeg fikk tannpirkere hele tiden Men jeg har tricka MYE, for de maskene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har fått Hallowed by thy name Og jeg fikk tannpirkere hele tiden Men jeg har tricka MYE, for de maskene Tror jeg mangler 7 masker eller noe sånt og jeg har virkelig ikke ville fått dem heller. Hah Men har uansett fått Hallowed be thy Name. Dog ingen mount. Men men, kan vel ikke være så heldig. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Mounten er jo ikke verdt en dritt lengre. Utrolig mye enklere å få tak i nå enn tidligere sesonger. Har fått den på 3 chars i år, samme med brewfest mounts. Fikk vel 4 kodoer og 3 rams. Disse mountene var kule før da de var sjeldne, nå er de altfor vanlige imo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg samler masker på 2 chars, men har tricka med alle, og mangler bare 3 masker på en som det ikke er så viktig med Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Synes de er kule fordi de er kule jeg, ikke fordi de er sjeldne eller vanlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå