Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Humm, sunreavers holder vel til i Dalaran? Kikker på lista på wowhead nå, men ingen som passer med icecrown der?

Får aldri toothpicks jeg. Mangler også 50 honor kills på GNERDS, siden jeg aldri gidder BG'er. Og mangler de fleste maskene, dropper de hele tiden på headless horseman eller bare i baggen som kommer en gang om dagen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fant ut i dag til min store frustrasjon at heirloomen for cold weather flying forsvant med 4.0... Blizzard tar seg virkelig god tid med å fikse det. Har lyst til å levle Magen min til 80 men det skjer ikke at jeg rir rundt på ground mount fram til level 77. No way... :(

Den forsvant siden du nå kan kjøpe cold weather flying direkte fra trainer fra level 68 :)

Lenke til kommentar

Fant ut i dag til min store frustrasjon at heirloomen for cold weather flying forsvant med 4.0... Blizzard tar seg virkelig god tid med å fikse det. Har lyst til å levle Magen min til 80 men det skjer ikke at jeg rir rundt på ground mount fram til level 77. No way... :(

Den forsvant siden du nå kan kjøpe cold weather flying direkte fra trainer fra level 68 :)

Så basicly må jeg finne meg en mage som kan teleporte meg opp? Er jo smått tåpelig å la deg lære det fra trainer når du må være 72 for å komme til Dalaran uten flying mount. Er også latterlig at jeg faktisk gikk glipp av denne changen. Flaut som faen er det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så basicly må jeg finne meg en mage som kan teleporte meg opp? Er jo smått tåpelig å la deg lære det fra trainer når du må være 72 for å komme til Dalaran uten flying mount. Er også latterlig at jeg faktisk gikk glipp av denne changen. Flaut som faen er det.

Det er flight trainers i Sholozar Basin og Valiance Keep/Warsong Hold ;)

Lenke til kommentar

Det er flight trainers i Sholozar Basin og Valiance Keep/Warsong Hold ;)

Faen ta altså, visste jo det... Er for seint på kvelden altså... Sorry altså.
Lenke til kommentar

Liker ikke det de skal gjøre med classic instancer... det at de skal dele dem opp. Uldaman og Maraudon var perfekte! Det vises at dette spillet hovedsaklig spilles av utålmodige sutredrittunger som ikke takler noe.

"Other dungeons are better served by trimming away the excess, as in certain sections of Sunken Temple and the maze-like portion of Wailing Caverns."

Er jo nettopp noe av det som er sjarmen med WC og ST...sukk.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Liker ikke det de skal gjøre med classic instancer... det at de skal dele dem opp. Uldaman og Maraudon var perfekte! Det vises at dette spillet hovedsaklig spilles av utålmodige sutredrittunger som ikke takler noe.

"Other dungeons are better served by trimming away the excess, as in certain sections of Sunken Temple and the maze-like portion of Wailing Caverns."

Nei for faen. Uansett hvor jævla mye drama og "OMG VANILLA VAR SÅ BRA +40 AGI OG + 40 INTELLECT PÅ GEAR ER EPIC" man skal inbille seg så påvirker det ikke sannheten. Wailing Caverns er en helt grusom og forferdelig dungeon, og jeg kjenner ikke en eneste person som ikke ragequitter hver gang den kommer.

Faen altså, spillet går videre, aksepter det. Dårlige instancer er dårlige.

Lenke til kommentar

Maraudon må være kanskje den kjedeligste dungeonen jeg noen gang har spilt. Kjedeligste raidet er definitivt Zul'Gurub. Sammenlignet med BC og Wrath er vanilla et ganske dårlig spill.

Det jeg hatet mest med maraudon var den sykt kronglete veien tilbake hvis man wipet.

Instance'en var ikke interessant heller.

Fra vanilla er mine favoritter Scarlet Monastery og Upper City.

Shadowfang Keep er også underholdende.

Lenke til kommentar

Maraudon må være kanskje den kjedeligste dungeonen jeg noen gang har spilt. Kjedeligste raidet er definitivt Zul'Gurub. Sammenlignet med BC og Wrath er vanilla et ganske dårlig spill.

Det jeg hatet mest med maraudon var den sykt kronglete veien tilbake hvis man wipet.

Instance'en var ikke interessant heller.

Fra vanilla er mine favoritter Scarlet Monastery og Upper City.

Shadowfang Keep er også underholdende.

Upper City? Jeg har spilt WoW i 4-5 år, men har aldri sett den :p

Lenke til kommentar

Nei for faen. Uansett hvor jævla mye drama og "OMG VANILLA VAR SÅ BRA +40 AGI OG + 40 INTELLECT PÅ GEAR ER EPIC" man skal inbille seg så påvirker det ikke sannheten. Wailing Caverns er en helt grusom og forferdelig dungeon, og jeg kjenner ikke en eneste person som ikke ragequitter hver gang den kommer.

Faen altså, spillet går videre, aksepter det. Dårlige instancer er dårlige.

Gå gjerne i dybden på hvorfor Wailing Caverns er "en helt grusom og forferdelig dungeon". Er det de forskjellige monsterne? Er det at dungeonen har et unikt huleoppsett? Er det at det finnes en "hemmelig" boss på slutten? Er det de 7 relaterte dungeonquestene? Er spent her nå...

Vanilla dungeons hadde hvertfall scenery og følelsen av dungeon. Noen fra TBC hadde det samme, mens flesteparten av TBC- og WotLK dungeons hadde bare ganger/haller til bosser - for rask loot. Noe som faller i smak for en viss type mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...