Foxboron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ja. da kan du få nedlasta det som tilsvarer CDen til Cataclysm fra Blizzard sine servere. 100% Lovlig! Glemte jeg og si. Gratis? EDIT: Fu. Glemte linken: http://wow.joystiq.com/2010/10/29/want-to-preload-cataclysm-without-pre-ordering-heres-how/ MEd Bluepost: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=27495540292&sid=1&pageNo=1#15 We're not seeing anything wrong with the page at this time. If you want to start streaming the files, go to your World of Warcraft\WTF\config.wtf file and find this line: SET accounttype Change the stuff inside the quote to CT, then save the file. Start the Launcher and it'll start streaming the file. You can try buying again at a later time or just grab it from the store on launch day. Endret 29. oktober 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Prøvd å kjøre som admin? Gjorde det nå. Disconnected etter 2 minutter. Dritfrustrerende. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fant dette bildet på harddisken min og følte for å dele med dere gutter og jenter. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ooh jeg fikk Reins of the blue drake isted fra Oculus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har problemer med at Høyreklikk ikke fungerer når dere skal "styre rund" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nope..spiller nå uten problemer med høyreknappen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ooh jeg fikk Reins of the blue drake isted fra Oculus Fire ganger på hunteren, null på DK-en. DK-en er den eneste med artisan riding ... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gjelder forsåvidt begge knappene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ooh jeg fikk Reins of the blue drake isted fra Oculus Gratulerer. Husker jeg ble råhappy da jeg fikk den grønne protodragen fra Oracle Tribe-elns etter bare det 4 egget. Også Lost Time Proto Dragon dedikerte jeg en hel uke på å lete etter uten hell. Så den én gang, men klarte å miste den. >.< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg gikk ikke spesifikt for den engang, visste faktisk ikke at den droppa fra kista til ley-watcher dragen. Var bare i random heroic. Da var det jo litt ekstra stas å plutselig få den. Ser på wowhead den har sånn 5% droprate.. Endret 30. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Du får kun cache of the lay guardian dersom du køer random. Endret 30. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 tenker å bytte server til silvermoon, siden den har flest allies. Men jeg tenkte jeg skulle forhøre meg her først, siden dere vet mer om slik enn meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Utnytter dere nelfs shadowmeld "buggen"? trodde den var fikset jeg, men prøvde det i går og det funket som pokker... /use shadowmeld /sit dvs, har du dots, bleeding og abilities som gir skade over tid, så vil shadowmeld ikke breake om man bruker det der. men små synd, ble horde igår, så ingen nytte det der lenger! Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hmm, noen som vet om man kan få et sånt 2 måneders kort billig? Har sett på elkjøp: 199 kroner. Der koster også selve spillet 95 kroner, og de andre expansionene, er relativt billige også. Burde jeg gå for det da? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 199 var da ikke ille for 2 måneders game card. go for it! Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haha, takk. Da skal jeg "Go for it" : D Men først, må jeg vente på den nye datamaskinen min, som kommer snart. Så, blir det litt Minecraft og så WoW : ) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Flimsy Female Nightelf Flimsy Male Tauren GIVE! Fikk over halvparten i fjor.. nå har jeg ikke fått noen på lenge >_< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ingen tittel-meta = LAME Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Når mottar vi "Deathy"? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Når mottar vi "Deathy"? 6-8 uker etter Blizzcon er vanlig. Kjøpte min(fra screenshot-tråden) på ebay. Billigere enn å betale for livestream ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå