Visslarr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oppgradere på nettet? hmm, kanskje det ja. Lettvint, fort : D Men er det noen som kan anbefale en server? Spiller jo på BOULDERFIST -.- Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oppgradere på nettet? hmm, kanskje det ja. Lettvint, fort : D Men er det noen som kan anbefale en server? Spiller jo på BOULDERFIST -.- Vet det er noen som spiller på Argent Down. men det er en Rp server. Du ahr jo Ravencrest. hvor jeg kan gå igjen full Dk Teori for deg på 2-3 timer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Outland horde har diskusjon.no guild nystarta. Kanskje det er noe for deg? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oppgradere på nettet? hmm, kanskje det ja. Lettvint, fort : D Men er det noen som kan anbefale en server? Spiller jo på BOULDERFIST -.- Vet det er noen som spiller på Argent Down. men det er en Rp server. Du ahr jo Ravencrest. hvor jeg kan gå igjen full Dk Teori for deg på 2-3 timer? Hadde vært greit det, men har allerede en fyr på Boulderfist, så når jeg kjøper spillet, skal jeg bytte til en annen realm, så vi får se hvilken : ) Outland horde har diskusjon.no guild nystarta. Kanskje det er noe for deg? Kanskje det ja. Vet om en venn som spiller. Level 80 han altså. Spillt ganske lenge osv : ) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oppgradere på nettet? hmm, kanskje det ja. Lettvint, fort : D Men er det noen som kan anbefale en server? Spiller jo på BOULDERFIST -.- Vet det er noen som spiller på Argent Down. men det er en Rp server. Du ahr jo Ravencrest. hvor jeg kan gå igjen full Dk Teori for deg på 2-3 timer? Hadde vært greit det, men har allerede en fyr på Boulderfist, så når jeg kjøper spillet, skal jeg bytte til en annen realm, så vi får se hvilken : ) Outland horde har diskusjon.no guild nystarta. Kanskje det er noe for deg? Kanskje det ja. Vet om en venn som spiller. Level 80 han altså. Spillt ganske lenge osv : ) Husk at du kun kan spille med folk som er Alliance, og folk som er horde. ikke på kryss og tvers Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, jeg vet jo det : ) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 da wipa jeg en gruppe i Nax 10 Undying. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 må si daggerspine er gosttown fortiden , er så ille at vi ikke har goldspammers i trade lenger , strengtatt er det ingen i trade fortiden Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Litt sent ute, men Visslarr, boulderfist Horde? Håper for guds skyld du ikke er ally. Synes synd på allys her. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Boulderfist Alliance. HORDE tar så SINNSYKT lang tid å komme inn i dungeons på, huff, tar jo 3 min å komme inn på alliance Men har tenkt å fixe meg en paladin på alliance, for og så skaffe meg en Orc DK Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 dun dun durrudun durrudun and so.. IT BEGINS Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 dun dun durrudun durrudun and so.. IT BEGINS What begins? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blue PLZ http://www.cynicalbrit.com/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen andre som har problemer med konstante DCs? kan spille 2-3 min før den DCer. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har egentlig ikke problemer sånn sett, men noen ganger når jeg minimerer WoW vinduet i et par minutter har jeg plutselig disconnected. Irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Eneste DC jeg merker som gjentar seg litt vel ofte, er dersom jeg er litt vel kjapp når jeg bytter fra bank til main og motsatt. Merkelig dog. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm.. rart, har prøvd å repaire, åpnet porter (på nytt), slette WTF og Cache mappene. Fortsatt disconnect. Ingen som har/har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Prøvd å kjøre som admin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå