Crispin Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har vi fått vite prisen ? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 €35 eller 290-ish kroner på blizzard store Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da er Cataclysm kjøpt & betalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Don't care, jeg spiller så casual at jeg ikke er med i et guild engang. Jeg spiller for meg selv. Det er sånn jeg alltid har spillt WoW. Tar det fram i enkelte perioder og spiller for å levle litt, queste, farme rep og explore en del. Gidder ikke å ta noe særlig seriøst. De få gangene jeg har vært med i guild som skulle raide etc. så ble det bare til at jeg avbrøt raids og sånt for det ble for sent, eller hadde andre planer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Whaaat? Hva er detta med ting før man skal specce? Logga på wow nå, og alt er jo helt annerledes (No UI heller ) Noen som har en link til roguespecc? Hvilken patch er vi i? (3.3?) Så ere lettere å google Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Haha, lurer på hva jeg tenker med, er jo en grunn til all denne endringen.. Jeg må følge mer med på wow og slutte å nerde WC3 og CS Og for meg som aldri nådde lenger enn 1750 achievements, nå kan jeg faktisk kjøpe wrathful for honor? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordi sesongen er over så det har ikke noe å si med pvp gear derfor kan alle få wrathful som dog er totalt ubrukelig i forhold til pve gear i bg om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 €35 eller 290-ish kroner på blizzard store Hah, det var billigere enn det jeg trodde. Får bestille det snart. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er best å lv med når det kommer til shaman ? elemental eller ench, er lv 40 atm Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Uten å ha noen som helst peiling på shaman så vil jeg tro det er elemental men du får vente til noen som spiller shaman svarer Om det er noen. Eller google det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 €35 eller 290-ish kroner på blizzard store Hah, det var billigere enn det jeg trodde. Får bestille det snart. Forhåndsbestillingen er vel oppe nesten helt til release. Så tror ikke man trenger og stresse Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) €35 eller 290-ish kroner på blizzard store Det var overraskende, hadde forventet rundt 500 kroner. Nei no blei eg glad, så slipper jeg nattåpent, selv om det egentlig er ganske morsomt. Endret 28. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Faen, dette er andre dagen på rad Mordenai bare rusler rundt og sier "They can't keep this up! Their wings will eventually give up..." så jeg ikke få startet Netherwing mount grindinga...pokker er dette da? 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har du gjort questchain som kreves før du starter? Har du 280% flyingmount speed skill ting tang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Kan jo gjøre masse frem til jeg trenger 280% flightspeed, men uansett, ja, jeg er 80 og har Master Riding (300). Man kommer til et visst punkt så stopper chainen frem til man har swift flying til 5000g. Men det har jeg. Den første skal være [70]Kindness. Men fyren bare går rundt og sier det samme i snakkebobla hele tiden. Gjorde hele greia på en alt for lenge siden uten problemer. Har flydd opp til Neltharaku (den store dragen), han sier bare "Hello, mortal", og er fortsatt hated på netherwing ledge campen som jeg skal få rep-quester fra. Så jeg har ikke startet chainen og abandonet..skal automatisk hoppe opp til friendly når man begynner chainen hos Mordenai. Er ingen prequests for å få første questen av mordenai såvidt jeg vet..eller finner på noen andre sider. Endret 28. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Husker ikke helt hva alt var rundt dette. Men krevdes at man gjorde en del først, bl.a. det å skaffe seg rask flyingmount skill. Mener egentlig at det skal være noen quests som unlocker det at du kan prate med fyren. Prøv å gjør alle quests nedi der, inkludert scryer/aldor base quests. Tror han skal være nære Sanctum of the Stars/sun eller noe når han ikke er i combat og kan gi ut questet. Er det ikke et quest der du skal knerte fyren? Mener hvertfall det. Og du kan jo tickete en GM og høre om npc'n faktisk er bugga også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Sendte GM petition igår men fikk aldri svar så jeg abandonet den igjen. Har funnet flere sånne "Guide to the Netherwing mount" sider som lister opp alle questene og hvordan raskest få exalted. Ingen sier noe om prequests før man kan få Kindness-questen. Den går på å mate dragene som flyr rundt fordi flayers skremmer dem fra å lande så de sulter. Og det Mordenai sier nå relaterer jo til at vingene deres ikke kan holde dem oppe mye lengre uten mat.. Denne guiden fulgte jeg sist uten problem http://www.wow-pro.com/node/1158 Du trenger ikke ha 300 riding skillen før et stykke uti chainen. Men jeg har det uansett, så. Endret 28. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Later til å være bugga da. Skjer ofte. Noen ganger fikser de det raskt. Andre ganger ikke. Så kjedelig kan det være. Bare mas mye, men sjansen er at det tar minst en uke før ting er på plass igjen. Imens kan du jo lære deg egg spots, den raske måten å bli exalted på. Tok meg 1 dag tredje gangen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tror jeg holdt en uke sist, men da logga jeg bare på for en time eller to om dagen og tok egg-runden gjennom gruva og rundt på fjelltoppene og logga av igjen, i tillegg til alle dailyene. Men nå kommer jeg jo ikke igang engang. Endret 28. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå