Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fulgt etter han rundt lenge, noen ganger står han bare stille kjempelenge, men gir meg bare snakkebobla.

Fikk aldri svar på GM petition, så jeg regner med de ikke anser det som noe bug.

Så dreper han et par flayers, looter dem, sier noe, og går videre. Men ingen quest. Har sjekka dragen i lufta, han sier bare Hello, mortal. Gjorde hele greia med en alt for flere mnd siden, da fikk jeg questen med en gang.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fulgt etter han rundt lenge, noen ganger står han bare stille kjempelenge, men gir meg bare snakkebobla.

Fikk aldri svar på GM petition, så jeg regner med de ikke anser det som noe bug.

Så dreper han et par flayers, looter dem, sier noe, og går videre. Men ingen quest. Har sjekka dragen i lufta, han sier bare Hello, mortal. Gjorde hele greia med en alt for flere mnd siden, da fikk jeg questen med en gang.

Du må ha Epic Flying for å starte questen. Har du det? :p

Lenke til kommentar

Her var d dårlig stemmning, jaja. Sitter her og lurer på om jeg skal rerolle en ny profession, klarer ikke å skaffe noe gold med comboen enchanting/tailoring. Hvordan skaffer dere gold? Daily quests? :sick:

JC og gems fra BG eller Alchemy-transmute. Herbalism/Alchemy og flask mastery funker og fett.

Lenke til kommentar

Nå lurer faktisk moralens høye vokter på å kjøpe gull. Kunne aldri falt meg inn på et tidligere tidspunkt, men nå vurderer jeg det ut av ren frustrasjon og depresjon over hvordan jeg har blitt overkjørt av Game Master-teamet. Noen som vet hva raten ligger på disse dager? (Og evt. 100% trygge sider? PM.). Mista alt jeg har gjort de siste 5 årene pga. slack og mangel på prioritering i Blizzard.

Moral får dere ta andre plasser.

Lenke til kommentar

Nå lurer faktisk moralens høye vokter på å kjøpe gull. Kunne aldri falt meg inn på et tidligere tidspunkt, men nå vurderer jeg det ut av ren frustrasjon og depresjon over hvordan jeg har blitt overkjørt av Game Master-teamet. Noen som vet hva raten ligger på disse dager? (Og evt. 100% trygge sider? PM.). Mista alt jeg har gjort de siste 5 årene pga. slack og mangel på prioritering i Blizzard.

Moral får dere ta andre plasser.

http://www.offgamers.com/ - men du risikerer kontoen din fra blizz sin side.

Lenke til kommentar

Mista alt du hadde pga slack og mangel på prioritering av Blizzard? Denne må du forklare nærmere..du har blitt hacka og gidder ikke gå gjennom ringene for å få tilbake kontoen mener du? Så du startet en ny? Og det er blizzard sin feil at du har blitt hacket?

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Cancel subscription. Spill Dota2.(da får man tid til å teste cataclysm også, wohonice)

:dremel:

Og, hva blir QQet mest om for tiden(alt?)? Har ikke lest noe om cataclysm, får vel sette meg ned og lese litt, snart..

Noen som vil bare ramse opp fort førstesyn på rogues i cata? Mye QQing eller mye "woho" fra rogue-spillere selv?

Satser på cataclysm blir awesome, elsket tbc, wotlk var spillbart men CS/WC3 ble prioritert for det meste.

Lenke til kommentar

Hvordan mista du alt?

Jeg blei jo hacka jeg som alle andre, og iom. at jeg ikke har spilt på snart et år nå så er alt jeg eide borte. De sletter all data som er mer enn 2 måneder gammel, så glem å få tilbake noe du mistet for mer enn 2 måneder siden. Det som er enda mer forergerlig er at jeg ble hacka rundt 22.august (vel, det er omtrent da payment ble lagt til, "One Month Referral Award") og sendte ticket 15/16.oktober. Hørt om prioriteringer Blizzard?

Jeg klarer uansett ikke spille nå, helt pengeløs og helt gearløs, på alle min fire level 80s, i tillegg mistet jeg noe så voldsomt med nostalgi-gear på andre characters, da gjerne til instancer som ikke er tilgjengelig lengre. Jeg kommer meg ikke inn i heroics heller, er ikke mye poeng å heale når man bruker Harvest Festival-hatt og noen off-hand flowers. Om kontoen ryker pga. gullkjøp så mister jeg vel i realiteten ingenting føler jeg akkurat nå. :(

Jeg tilbyr meg screenshots, mitt fotografiske minne, gearsets på Character-tabben, activity feed på Armory, men det er visst kun denne loggen som gjør det fysisk mulig å få noe tilbake.

Hadde en lang samtale med en GM igår, jeg veit ikke om han prøvde å være morsom, men å si noe sånt som "well, I heard naked runs with your friends in Wailing Caverns can be quite fun" (omtrent) gjorde meg rett og slett forbannet. Det at han i tillegg beklager for "convenience caused by Blizzard Game Master team" eller noe i den duren fremkaller en trippel-facepalm fra min side.

Dette er rett og slett det svakeste jeg har opplevd fra Blizzard.

Lenke til kommentar

Her var d dårlig stemmning, jaja. Sitter her og lurer på om jeg skal rerolle en ny profession, klarer ikke å skaffe noe gold med comboen enchanting/tailoring. Hvordan skaffer dere gold? Daily quests? :sick:

Tailoring er det vel bags og spellthread enchant en kan tjene på. På Enchanting er det vel diverse leveling enchant++ du kan lage å sette på vellums og selge på AH.

Selv tjener jeg 1000-3000g dagen på å selve glyphs på AH. De selger som aldri før etter 4.0.1.

Du kan jo se om du finner noe inspirasjon her:

Enchanting http://20kleveling.com/JMTCforum/viewforum.php?f=17

Tailoring http://20kleveling.com/JMTCforum/viewforum.php?f=25

Følger Markco sin blogg jevnlig, og får ganske mye tips derfra.

http://www.justmytwocopper.org/

FB http://www.facebook.com/pages/Markco-Polo/139615756050988?v=wall

Lenke til kommentar

Hvordan mista du alt?

Jeg blei jo hacka jeg som alle andre, og iom. at jeg ikke har spilt på snart et år nå så er alt jeg eide borte. De sletter all data som er mer enn 2 måneder gammel, så glem å få tilbake noe du mistet for mer enn 2 måneder siden. Det som er enda mer forergerlig er at jeg ble hacka rundt 22.august (vel, det er omtrent da payment ble lagt til, "One Month Referral Award") og sendte ticket 15/16.oktober. Hørt om prioriteringer Blizzard?

Jeg klarer uansett ikke spille nå, helt pengeløs og helt gearløs, på alle min fire level 80s, i tillegg mistet jeg noe så voldsomt med nostalgi-gear på andre characters, da gjerne til instancer som ikke er tilgjengelig lengre. Jeg kommer meg ikke inn i heroics heller, er ikke mye poeng å heale når man bruker Harvest Festival-hatt og noen off-hand flowers. Om kontoen ryker pga. gullkjøp så mister jeg vel i realiteten ingenting føler jeg akkurat nå. :(

Jeg tilbyr meg screenshots, mitt fotografiske minne, gearsets på Character-tabben, activity feed på Armory, men det er visst kun denne loggen som gjør det fysisk mulig å få noe tilbake.

Hadde en lang samtale med en GM igår, jeg veit ikke om han prøvde å være morsom, men å si noe sånt som "well, I heard naked runs with your friends in Wailing Caverns can be quite fun" (omtrent) gjorde meg rett og slett forbannet. Det at han i tillegg beklager for "convenience caused by Blizzard Game Master team" eller noe i den duren fremkaller en trippel-facepalm fra min side.

Dette er rett og slett det svakeste jeg har opplevd fra Blizzard.

Send fler tickets. fler GM's som ahr sagt dette til folk. men dette kommer ann på HVA SLAGS GM du snakker med. om det er Senior, eller ny GM. Senior får som oftest til mer enn Newbie GM's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...