Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm..jeg så akkurat noe merkelig i Azjol-nerub. Den ene karen spurte hunteren "Do you know the -etellerannet- trick?"

når vi kom webbet ned til hadronox. Så sprang han frem til alle addsene og så bare forsvant de, så vi kunne droppe rett ned til Hadronox..hva var det fornoe?

Vanligvis må man jo vente i 1,5 evighet på at han skal slåss seg oppover weben..

Tror jeg skal grinde til Netherwing mounten på magen min. Har liksom ingenting å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

En bug (hø hø) som despawner alt trashet. Feels good man.

Tror jeg skal grinde til Netherwing mounten på magen min. Har liksom ingenting å gjøre.

Jeg hadde heller ingenting å gjøre, så jeg avsluttet betalingen.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Hva gjorde han for å trigge det da?

Det er ganske enkelt.

Når du starter den kampen, starter en "event". Det strømmer på med adds til Hadronox stenger igjen inngangen.

Med andre ord, når du dør (og det ikke er noen fiender igjen), må hele eventen startes på nytt.

Det duden gjorde (nightelf? rogue? Mage?) var å løpe ned, pulle aggro, og så "forsvinne". Shadowmeld, Vanish, Invisibility og lignende kan brukes til dette. Da er det bare å sprinte ned til rommet der Hadronox snart respawner. Straks du starter kampen med han, vil adds begynne å løpe ned igjen.

Lenke til kommentar

Aha..det var derfor jeg daua når hadronox var død..skjønte ingenting, det kom plutselig en flom av adds nedover og jeg sto plutselig alene. De andre sa "mage, you're supposed to run down the hole.."

Jeg visste ikke om den glitchen engang så jeg ble tatt på senga av addsene. Vanligvis har jeg jo ventet til han kom helt opp. Og da kommer det ikke adds etter at han er død.

Han var hunter, så han gjorde vel feign death, da.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i allverden..jeg fløy ned til Shadowmoon valley, snakker med Mordenai også har han ingen quest. Han bare rusler rundt og dreper flayers.

Han skal jo gi meg [70]Kindness questen som trigger hele netherwing rep grind chainen..

Ser mange comments fra flere år tilbake om andre som ikke får questen, bare snakkebobla. Ingen har svar såklart. Annet enn at det er nabs under lvl 70 som prøver. Jeg er 80.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff..jeg har kommet til et punkt der jeg ikke KLARER å finne noe vettig å gjøre in-game..suller bare rundt og gjør lowlevel quests. Blææææh. Fikk jo ikke starta Netherwing rep questene heller, når Mordenai bare rusler rundt og ikke har noen quest :( Har ikke begynt på chain tidligere, da skulle jeg hatt Netherwing rep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...