Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke vil spille på en stund, hvordan går jeg frem for å fryse kontoen min? Hvis jeg automatisk for noen dager siden betalte for en 3 måneders periode, kan jeg fryse denne og spille videre på den senere, eller er ikke det mulig?

Om du har kjøpt en 3 måneders spilletid for 2 dager siden, gjenstår det 2 måneder og 28 dager (ca) før du kan fryse kontoen din.

 

Hvis du kunne frosset kontoen din hele tiden, for å spare spilletid, tror ikke du folk ville frosset og tint opp kontoen sin hver eneste gang de logget av/på? Tenk så mye penger man hadde spart, når en måned spilletid var faktisk 720 spilletimer, og ikke bare 30 dager i virkeligheten.

Lenke til kommentar

QQ posts av mage's everywhere på forums. =P

 

Kan nok vere enig i at frostmages er noke op med tanke på cc og frost novas, men at rogues, og til dels også druids kan oneshotte deg heilt opp til 80 meir eller mindre, det er heilt ok? =P

Mager er da de eneste clothiene jeg ikke oneshotter lett som bare det på min rogue :p (lvl 56) Manashield og ice barrier elns fucker alltid opp så står de der med 100 liv igjen og griller meg.

Lenke til kommentar

QQ posts av mage's everywhere på forums. =P

 

Kan nok vere enig i at frostmages er noke op med tanke på cc og frost novas, men at rogues, og til dels også druids kan oneshotte deg heilt opp til 80 meir eller mindre, det er heilt ok? =P

Mager er da de eneste clothiene jeg ikke oneshotter lett som bare det på min rogue :p (lvl 56) Manashield og ice barrier elns fucker alltid opp så står de der med 100 liv igjen og griller meg.

 

Ja, men det bekrefter jo poenget. Du må enten vere tank, eller ha skjold som tar av rundt 4-5k damage, for å kunne klare å stå igjen med 100 hp? =P

 

Altså, eg skal overleve fram til cata, men du hendelse..this is whack yo =P

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt WoW og driver å patcher til 4.0. Er det mulig å laste ned patchen andre steder enn gjennom Blizzard Dowloader? Har helt rævva hastighet, fra 2-24 KB/s. Så nå har pcen stått og lastet ned fra ca. halv 5 og er bare 11% ferdig...

http://www.wowpedia.org/Patch_mirrors

 

Takk :) Fant en som var ganske rask.

 

Er helt noob i WoW og har bare sett på kompiser spille det. Hva anbefaler dere å starte som? Tenkte egenlig litt på Troll eller Tauren hunter.

Anbefaler troll hunter pga 20% haste racial men hvis du ikke bryr deg om sånt så tar du det du liker mest :)

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig. Kontoen blir fryst når det ikke er mer spilletid. Så du trykker bare "Cancel subscription", og når spilletiden løper ut .. !

 

Hmm, vet ikke om jeg fant noen "cancel subscription". Men jeg gikk inn på siden hvor man ser betalingsmetoder, og så sletta jeg visa-kortet mitt. Går det for det samme?

Lenke til kommentar

Gaaah! Hvorfor er det alltid håpløst å finne de 2-3 siste questene i et område? kikka på loremaster og ser at jeg har sånn 2 eller 3 quests som mangler i alle sonene i outlands. Fant dem sikkert aldri..får prøve igjen nå.

 

og 200 i kalimdor og eastern kingdom som jeg sikkert aldri kommer til å finne heller :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ikke mulig. Kontoen blir fryst når det ikke er mer spilletid. Så du trykker bare "Cancel subscription", og når spilletiden løper ut .. !

 

Hmm, vet ikke om jeg fant noen "cancel subscription". Men jeg gikk inn på siden hvor man ser betalingsmetoder, og så sletta jeg visa-kortet mitt. Går det for det samme?

 

Jepp, da kan du spille til perioden du betalte for er over, så fornyer det seg ikke. Aka konto kansellert.

Lenke til kommentar

@Bytex: Husk å aktivere low level quests i minimap, så er det bare å reise rundt og se etter questsmarkers. I outland hvor du kan fly med 310 % mount går det veldig raskt. Wowhead er også god hjelp. Samme teknikk funker i kalimdor og eastern kingdom, men det tar litt lengre tid siden du må ri rundt eller bruke flight paths. Selv fant jeg en mengde quests i x-roads som var de jeg manglet på min undead lock. Har du gjort alle startsonene for alle rasene? Det er også typisk at en finner quests i områdene som er for lvl 12-25 siden det fortsatt er masse områder å velge mellom på det nivået, og en ofte levler for fort til å gjøre alt.

 

Gjorde ikke du nettopp explorer-achivementen? Hvis du husker hvilke områder du manglet, så vil du også finne quests du ikke har gjort der (hvis du ikke gjorde de mens du oppdaget).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...