nagina Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si meg at jeg savner undead, må nok tilbake som horde når cata kommer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er jeg virkelig den eneste som syns det er synd de gjør Wailing Caverns og Sunken Temple mindre? Jeg digger å bruke lang tid i instanser! Og jeg er sjeleglad for at de ikke "ødelegger" BRD. Greit, de legger inn teleporters, men hele instansen er like stor som før. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Den trimmingen på WC og ST skulle de har gjort for lenge siden. Ufattelig lang og kjedelig, iaf når du kommer med retarded group. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Synes også at det er gøy med lange instancer som BRD og ST, men forstår godt at folk ikke liker de hvis det er en gruppe som ikke fungerer sammen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ser frem til heroics og slikt hvor folk kommer til å bli slaktet. Er så lei av amatører som ikke tør å arbeide for utstyret sitt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Blir veldig bra! Håper det ikke blir så lett og få epix i Cata som det var i WOTLK Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Utrolig kjedelig å spille cataclysm når jeg vet min spec kommer til å bunne damage meterne. http://www.worldoflogs.com/reports/vk5z5qxgtuajg8tt/sum/damageDone/?s=0&e=162 <-- 85 report De sier det vil bli balansert rundt 85 men ser ikke særlig balansert ut for meg. Alle STR specs topper (de er alle "Hybrids" og skal egentlig gjøre 5-10% minde enn pure dps) mens AGI specs bunner, som Hunter og Enhancement. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvem er du? Jeg ser ingen "ToTTy" i lista. Forresten, min Feral Druid ligger blandt toppen av DPS. Null problem. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er Hogman den patetiske Enhancement Shamanen på bunnen der Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så du spiller på amerikanske servere? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er jeg virkelig den eneste som syns det er synd de gjør Wailing Caverns og Sunken Temple mindre? Jeg digger å bruke lang tid i instanser! Og jeg er sjeleglad for at de ikke "ødelegger" BRD. Greit, de legger inn teleporters, men hele instansen er like stor som før. Fucker dem opp BRD da får blizzard stempel for sure! "the day blizzard went to far" Synes BRD er en av de beste blizzard har laget av instances. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ser frem til heroics og slikt hvor folk kommer til å bli slaktet. Er så lei av amatører som ikke tør å arbeide for utstyret sitt. Håper ikke alle leaver like fort som de gjør nå. Hater når folk leaver grp'en etter en wipe som er dems feil. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er jeg virkelig den eneste som syns det er synd de gjør Wailing Caverns og Sunken Temple mindre? Jeg digger å bruke lang tid i instanser! Og jeg er sjeleglad for at de ikke "ødelegger" BRD. Greit, de legger inn teleporters, men hele instansen er like stor som før. Samme her. Jeg er en av de som fremdeles samler sammen quests og vil gjøre ting på riktig måte når en dungeon skal taes. Liker å bruke tid på det og ikke gå glipp av stuff. En dungeon på lowlvl kan være minst like episk som et raid på lvl 80. Er man i en god gruppe og utfordringene passer til levelet, så er de fleste dungeons veldig moro. Ser at de kompissene mine som begynnte å haste seg gjennom alt kontent også er de som har begynnt å kjede seg med alt de gjør. Heldigvis spiller jeg sammen med flere venner som har flere loremasters på kontoen sin. Wow er såpass omfattende at helheten gjør det resterende bedre. If you know what I mean. =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Syns grupper har blitt så kjedelig i det siste (levler en 55 paladin atm), at jeg har begynt å oppføre meg som en retard i chatten for å få litt liv. Eks. i går spurte jeg om det var sant at paladins skulle få bear form i neste patch. Gjør jobben min ordentlig såklart, men gøy å se om og hva folk svarer. Eneste jeg ikke liker med dungeon finder'en, man spiller med folk og så ser man dem aldri igjen. Edit: aah, serverne er jo såklart nede fremdeles. Endret 27. oktober 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ser frem til heroics og slikt hvor folk kommer til å bli slaktet. Er så lei av amatører som ikke tør å arbeide for utstyret sitt. Håper ikke alle leaver like fort som de gjør nå. Hater når folk leaver grp'en etter en wipe som er dems feil. Derfor pre 3.3 var den beste tiden før random dungeon tool, folk pleide å bli i gruppene samme hva siden det tok tid å få laget en gruppe Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Er ikke fan av BRD ihvertfall ikke når man må drepe den siste bossen langt f**n inni BRD. Svir jo av timer i det stedet og hjelper ikke om gruppen er helt på tryne. Nej, når jeg lvl shaman og hunter så stakk jeg bare fra gruppen med en gang jeg såg det var BRD. Bruker heller tiden å lvl med å gjøre quest da. ST er littegranne bedre selv om jeg ikke liker den instancen noe spesielt godt heller. Endret 27. oktober 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
CometSupporter Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vil bare si at dem som gamer wow er ikke normale mennesker :3 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vil bare si at dem som gamer wow er ikke normale mennesker :3 +1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vil bare si at dem som gamer wow er ikke normale mennesker :3 Takk for at du delte din mening med oss. Setter stor pris på det... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vil bare si at de som registrerer seg for å rakke ned på folk ikke er oppegående mennesker. Velkommen skal du ikke være :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå