Necleto Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Restore Default Settings elns? Har hatt samme problemet selv et par ganger, da har det kommet tilbake av seg selv merkelig nok. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 der funket trade igjen ihvertfall... nå som /1.. kan ikke finne dk tråden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kem her hadde chars på argent dawn? vil ha meg et koseguild. =) Jeg har char på AD, alliance. Dog, ikke noe guild du kan joine for øyeblikket. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du har sikkert fjernet chat kanalene uten å mene det elns. Om du skal ha dem tilbake i samme rekkefølge, må du: /join Trade /join General Legger du til general først, vil den bli "/2". Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) ok ty men kan ikke finne death knigth tråden, så tar det her: hvorfor har dps gearet over 20 % mer stamina enn tank gearet?(har også ca 10 % mer str og mer av "de andre"(secondary?) speccsa også.... WHY?) Endret 25. oktober 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Når klokka er det dailies resettes? Så jeg kan gjøre Horseman pånytt og få baggen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hvorfor har dps gearet over 20 % mer stamina enn tank gearet? Wtf, godt spørsmål. http://www.wowhead.com/item=48882 http://www.wowhead.com/item=48891 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva betyr NNF? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Njeg Nklarer Fikkekommuniseremedvanligeordsåjegbrukerforkortelser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Name Not Final. Det er en bug som er i noen itemnavn. Dårlig kvalitetskontroll. Endret 25. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Åh, da tok jeg feil. Beklager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hadde egentlig ikke peiling jeg heller så jeg skreiv "what is NNF in wow" i google og fikk det opp på første treff. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fjaseguild eller ikkje på AD. Sugen på noke anna enn det tullet eg er i no. Prøvde å køyre litt bg på mage for kosen, men DRA til sjøs så hardt alliance suger i pvp. (Og nei, før folk skal komme med "det er fordi du suger"): Eg er den einaste som faktisk køyrer litt def, plukker flagg i wsg etc. 3-1 killstat etc. Ka i alle dager er vanskelig med å skjønne at du skal slost med baser i AB liksom. Er liksom ikkje rakkettforskning. ^^ Men så er eg jo også frostmage, så en lærer mykje av å springe rundt i bg "solo". ^^ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Endelig revered med The Oracles! Om en uke er Grønn Proto-drake min^^ Eller ikke... Ikke med min luck ihvertfall Driver også å scouter etter Lost Time Proto-Drake. Synd ingen av dem er 310 % Anyways, ønsk meg lykke til da, jeg trenger det! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Angående krasj på Headless Horseman (og andre objekter på mouseover) finnes det en midlertidig fiks til Blizzard får fikset det. Lag to makroer. En til å midlertidig fjerne tooltips, den andre til å få dem fram igjen. Uten tooltips skal du ikke krasje på mouseover. /script GameTooltip:SetScript("OnShow", GameTooltip.Hide); /script GameTooltip:SetScript("OnShow", GameTooltip.Show); Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Endelig revered med The Oracles! Om en uke er Grønn Proto-drake min^^ Eller ikke... Ikke med min luck ihvertfall Driver også å scouter etter Lost Time Proto-Drake. Synd ingen av dem er 310 % Anyways, ønsk meg lykke til da, jeg trenger det! Tok meg laaaaaaaaaaaaang laaaaaaang laaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg fikk den jævla grønne Prot-draken. Men dagen jeg lootet den så WIIIIIIIIIIIIIIIIii hehe Lykke til =) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ok ty men kan ikke finne death knigth tråden, så tar det her: hvorfor har dps gearet over 20 % mer stamina enn tank gearet?(har også ca 10 % mer str og mer av "de andre"(secondary?) speccsa også.... WHY?) Du skal vell egentlig gi F i alt som heter ratings til DK. du skal overleve, ikke gjøre max dps ;P den er her et sted. men øde som faen. bedre å spørre her TBH. men veit ikke helt. det første logiske svaret jeg finner er at siden tank gear har med parry/dodge/etc så får du i bytte mindre Stam. men det gir IKKE mening på DPS gear....... gjelder det alt gear? noen som gidd å sjekke? (sitter på skolen ) Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ja det gjelder alt gear. Men tror det bare er tier9 som har mer stam, str (og "secondary"). I t10 er det mer str på tankegearet. virker for øverig som det er det samme på det meste andre plate gearet... er på skolen selv atm, så er ikke 100% sikker, men det jeg husker fra i gårkveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) plate DPS gear har fått mer stamina enn tankgear i 4.0.1 patchen (usikker på om det gjelder cloth, leather og lignende.) Det er fordi i Cataclysm skal HP'en til dps være mer likt tanks enn det en hadde i WoTlK. Endret 26. oktober 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå