Mato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snakker om ustabiliteter.. Klarer ikke å lære alle glyphsa jeg kjøpte.. De jeg klarte å lære klarer jeg ikke å aktivere.. Kan faktisk ikke logge ut heller, HERLIG! Det er enkelte addonener som fucker opp glyphs atm , jeg kan ikke skifte glyphs med tukui aktivert . sliter du med mye bugs , slett alle addons , wft mappa , kjør repair og så prøv . jeg slet velding med randoms dc's en stund etter en "rens" så har det ikke skjed uten at nettet hjemme har koblet ned . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Åja, derfor maska bare droppet første gangen..Jaja, har ikke gjort eventen tidligere år, så. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Andre som skal godte seg med blizzcon via stream i helgen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jepp du må kjøpe "Virtual ticket" http://eu.blizzard.com/blizzcon/ De lover over 50 timer med streaming med proff kameraføring og mange scener. Ikke en amatørstream som står stokk stille halvparten av tiden fordi servern ikke takler antall viewers. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Andre som skal godte seg med blizzcon via stream i helgen? Skulle vel nesten hatt det i selskap på lørdagen, men det koster så mye... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) 244 kroner er da ikke så mye..men jeg orker ikke for da blir jeg bare sittende nagla til PC'n i 12 timer for å se mest mulig. Endret 21. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 I mine øyne er det mye for en stream Lenke til kommentar
Zt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da har jeg kjøpt min bilett Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vurderer jeg og men betalte akkurat en faction change. Faen at det er nå til helga, jeg får lønn neste uke! Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tar det lang tid å geare icc gear? Har en warlock som er full relentless pvp / Wrathfull offset, 264 våpen, 5,4k GS. Så har det seg slik at vi er noen kompisser som har laget et nytt guild som raider 10 mann hc + Lich King Normal. Vi er 17 stykker og jeg har plass i mainraidet. Tingen er at jeg har lite experience og har for dårlig gear for raiding. Tar det lang tid for meg å få full pve gear? Jeg har gjort alle bossene opp til rotface uten whipe på 25 mann med Gunship HC (første gangen ). Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei tar ikke lange tiden, kan jo få tak i ilvl 251 fra å gjøre heroics nå så burde gå kjapt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Nå med justice points tar det et millisekund om du gidder. Bare farm heroics, gjør naxx eller hvad fanden. Relentless går helt fint å geare opp i ICC10 med, med mindre dere går for KS eller er sykt mange elitister og pve-nerder i groupen/guildet. edit: 264-våpen for honor går også fint med. Om noen sier at den suger fordi den har resilience så oppsøker du de og slår de i trynet. Endret 21. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 når er 11 am Pacific time imorgen i norsk tid ? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 når er 11 am Pacific time imorgen i norsk tid ? Det er 9 timer før norks tid hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 når er 11 am Pacific time imorgen i norsk tid ? kl 20. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Andre som skal godte seg med blizzcon via stream i helgen? Jepp! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Andre som skal godte seg med blizzcon via stream i helgen? Jeg har lyst, men prioriterer drikking i stedet. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Andre som skal godte seg med blizzcon via stream i helgen? Jeg har lyst, men prioriterer drikking i stedet. Her blir det begge deler^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Arrrgh... Får konstant denne feil meldingen ved 90% Har 15,4Gb ledig plass så det burde vel ikke være et problem? Endret 22. oktober 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå