Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Du kunne spart mye tid ved å bare kopiere og lime inn hele WoW-mappa. Funker fint uten innstallering.

 

Så det går ikke å overføre patchene som man ellers laster ned for så å installere? Vil gjerne slippe å slette hele WoW igjen for så å overføre kopien fra den forrige PC'n. Liker å ha slike ting på programfiler osv. :)

Bare kopier over den gamle installasjonen. Fungerer ypperlig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i svarte? Alle stedene står det at jeg skal få summon questen for Headless Horseman når brannen er slukket, fyren kommer ned og vi har lootet det pumpkin hodet som står i byen etterpå. Men jeg får ingen quest hos matron-dama. Og nå er hodet forsvunnet igjen.

 

Alle dere snakker om droprate på denne mounten, jeg klarer ikke få summon-questen engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva i svarte? Alle stedene står det at jeg skal få summon questen for Headless Horseman når brannen er slukket, fyren kommer ned og vi har lootet det pumpkin hodet som står i byen etterpå. Men jeg får ingen quest hos matron-dama. Og nå er hodet forsvunnet igjen.

 

Alle dere snakker om droprate på denne mounten, jeg klarer ikke få summon-questen engang.

Trykk på "I" og sett deg i kø til å drepe han så blir du teleportert til isntancen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...