Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm? Noen som ikke vet hvor godly +wpn skill er?

La meg si det sånn...

Edgemaster's Handguards > Gauntlets of Annihilation for pure highend dungeon pve damage.

Trueaim Gauntlets > Dragonstalker's Gauntlets for pure highend dungeon pve damage.

Mugger's Belt > Bloodfang Belt (les dagger-rogues) for pure highend dungeon pve damage.

Dette var kun noe. Ellers kan jeg si at Aged Core Leather Gloves er beste dagger-gloves i spillet uten noe som helst unntak.

+5 skill gir rent treff på lvl61, human bonus gir 62 (neste patch gir 63) så vips har du de vanlige 4% missrates på lvl62 mobs istedenfor 17%? (mulig jeg tar feil)..

Lenke til kommentar
exactly correct. race bonuses to weapon skills (+5) is = to 0.2% so +4 = 0.16%. each point is 0.04% (almost 1 agility for warrs/palas/shamans O_o)

Edegmaster's handguards er aldri i verden bedre enn GoA.

0,16% hit er ikke noe å juble i været for.

edit: Men jeg trekker det så klart tilbake om du kan komme med konkret bevis.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
exactly correct. race bonuses to weapon skills (+5) is = to 0.2% so +4 = 0.16%. each point is 0.04% (almost 1 agility for warrs/palas/shamans O_o)

6673005[/snapback]

Glancing Blows occur when you fight a mob more than one level higher than yourself. Against a level 62 mob your will get 25% Gb, against level 63 you get 40%. It only affects white damage. A Gb against a level 63 mob gets a damage reduction of 30%. You can counteract this effect by raising your weapon skill. While the amount of Gbs you get remain the same, you reduce the damage reduction applied to your attacks. With +5 Wepon skill you only have a 15% damage reduction on GBs, with +10 weapon skill you remove the reduction all together.

Lenke til kommentar

6673005[/snapback]

Glancing Blows occur when you fight a mob more than one level higher than yourself. Against a level 62 mob your will get 25% Gb, against level 63 you get 40%. It only affects white damage. A Gb against a level 63 mob gets a damage reduction of 30%. You can counteract this effect by raising your weapon skill. While the amount of Gbs you get remain the same, you reduce the damage reduction applied to your attacks. With +5 Wepon skill you only have a 15% damage reduction on GBs, with +10 weapon skill you remove the reduction all together.

6675811[/snapback]

Der ja, kom beviset jeg ventet på. OEB er dritbra pve.

Gjorde kogen dps med det sverdet både i MC og BWL med tauren warrioren.

Herregud det må være sinnsykt med Edgemaster + human i tillegg. :)

Lenke til kommentar

Hmm. En jeg ble kjent med ingame har gitt seg med wow pga pc`n hans tok kvelden. Siden han studerer har han ikke råd til ny.

Han ga meg accounten sin. Fikk en paladin og en hunter lvl 60 og 50.

Jeg bruker gamecard, og samme gjør han. Det jeg lurer på er om det er mulig å flytte disse karakterene over til min konto?

Dumt å betale for to kontoer, da jeg egentlig bare trenger en.

Prøvde å finne ut av dette hos Blizzard, men fant ikke noe info om dette.

Noen her som vet om det går?

Lenke til kommentar

Gjør jo egentlig ikke det, har passord og brukernavn, men kontoen står i navnet til kameraten. Kanskje jeg kan endre det til mine peronalia, så spørre dem?

Er det noen mulighet for å flytte karakterene selv, eller må Blizzard gjøre det da personalia er endret?

Lenke til kommentar

Ikke hyl. Pure Elementium Band og Robes of Transcendence droppet i går, og jeg måtte se begge gå til en prest som har gjort null for guilden, bare fordi jeg er recruit enda. Det til tross for at jeg har vært med på samtlige raids og overgått kravene for trialist-perioden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...