Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det er jo ingen feilmelding. Bare en beskjed om at denne gangen var du ikke heldig nok til å få "sjelden" loot. Følger derimot med 24 Justice Points i hver bag.

Den var fortsatt ikke full av loot, så jeg sender en ticket. Navnet er misvisende :p

Lenke til kommentar

kommer ikke inn på spillet kan noen fortelle meg hva er d som skjer d står at '' no instance server are available :(

Bruk øya dine i tråden og i ruta der du logger inn på spillet?

Jeg kom faktisk inn på spille og fikk gjørt et daily quest før eg søkte på en instance og kom inn satt bom fast i loading screen!

Lenke til kommentar

kommer ikke inn på spillet kan noen fortelle meg hva er d som skjer d står at '' no instance server are available :(

Jeg kom faktisk inn på spille og fikk gjørt et daily quest før eg søkte på en instance og kom inn satt bom fast i loading screen!

Ja, det er du ikke alene om, skjønner du! :)

Lenke til kommentar

Ja, det er du ikke alene om, skjønner du! :)

jaja ser ut som restart nå. men men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Oppe til høgre, hvor buffsa mine skal vise, ser jeg ingen.. Når jeg targeter meg selv ser jeg buffene, litt tungvint. Noen som har samme problemet?

post-155399-1287596670,1384_thumb.jpg

Sjekk bak minimapet ditt, ser litt custom ut det der. Alle "hovedbuffene" er samlet inne i ett icon øverst til høyre nå, så du får nesten titte der først.

Lenke til kommentar

Er det mange som har fått headless horseman mounten? Virker som dropraten er absurd høy her også. Fikk den nettopp på en alt. Litt av poenget fra disse holiday mountene forsvinner jo litt, men pen er den! Nesten lik den fra karazhan.

Huff...snakk for deg selv! ;)

Håper derimot det du sier skal gjelde litt for meg for denne event'en i det minste (eller enda bedre - i Zul'gurub de neste par-tre-fire forsøkene :innocent: ). Gjorde ram/kodo daily questene hver eneste dag bortsett fra èn uten å se så mye som haletusten av en mount i loot bag'en - på 3 level 80. Så at de droppet en 4-5 ganger for de andre i random gruppene gjennom perioden, og bare èn av de jeg spiller jevnlig med fikk mount - ram. På 5 karakterer som gjorde daily questst hver dag.

Regner i grunnen ikke med å ha såpass flaks, men det hadde ikke gjort noenting om jeg fikk på den ene av 80'ene. :yes::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...