Nordahl89 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 det blir lite med penga på wow.. koster så sinssykt for å trene! jeg er lvl30 warrior, med 4g kan noen gi meg noen tips til å tjene penger... jeg er i gnomeregan å samler items å selger på AH, men d blir for lite.. kom med tips please! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Penger er jo det minste problemet i WoW. Hvis du ikke har Whirlwind axe, få en kamerat/guildie til å hjelpe deg med den questen. Da trenger du ikke å bekymre deg for nytt våpen på ti levels. Først og fremst, få deg skinning og mining. På level 30 er det også tett i tett med passive skilpadder på sørsiden av Lordamere lake (sør for Undercity) som ligger rundt ditt nivå. Disse dropper noen skjell som selger for 9s stykket. Har du skinning her, så er det tonnevis med medium/heavy leather å hente. Jeg ville egentlig ventet til du var et par-tre levels høyere for å gjøre det lettere (treffer lettere/tar mindre skade). Rundt level 36, reis til Badlands og knert Rock elementals til den store gullmedalje. Tren mining opp til 175 (mener å huske mithril ligger her), mithril bars går for 2-3g per stack på min server (Sylvanas). Få gjerne First aid opp til Heavy silk bandage, så slipper du særlig mye nedetid. Følg dette, og du får mount til level 40. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen på Dragonmaw, horde, som ønsker å hjelpe meg med level 30 warrior questet? Plis? Off Topic? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Denne rene telletråden/chattetråden flyttes fra World of Warcraft-forumet til Off-topic -> Annet. Eh? Det finnes jo rene chattetråder i nesten kver einaste kategori, og de er i de kategoriene de hører hjemme i. Dessuten, de som leser WoW forumet leser ikkje nødvendigvis OT-forumet, så eg ser ingen grunn til å flytte den. Etter neste oppdatering skal jo poster i OT telle, så det er heller ikkje et argument. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Stemmer for at denne flyttes tilbake til WoW-forumet, det er der den høyrer heime. Nesten alt her har jo med wow å gjere. Så, eit spm. Har nokken ein link til ei side der eg kan laste ned ein wow/warcraft font? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er også enig at den burdte flyttes tilbake til WoW forumet, det er allerede folk som ikke har fått med seg at den har flyttet :/ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Snakka med Ue nå. Han legger en redirect i WoW-forumet. EDIT: Et ord for mye. Endret 13. september 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bra Dingt0m. Tusen takk for guiden Psilocybe. Nå skal det bli mount. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 men den forblir her? Jeg har enda ikke fått svar fra mod..men men. Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 går d ann å skifte sånne yrker?? som fra skinner til miner lizm? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Åpne skills-vinduet (der med weapon skill osv) og finn fram til det yrket du vil slette, merk det og trykk på ettellerannet symbol som skal komme fram for å slette. Endret 14. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Takk for at denne tråden ble ødelagt..Fantastisk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Takk for at denne tråden ble ødelagt..Fantastisk. Second. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hrm .. GW har også en lignende tråd. Flytt den hit den også! >_< Endret 18. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Latterlig å flytte en slik tråd til off-topic delen... Denne tråden ble opprettet slik at det ikke ble så mange småtråder på wow-forumet. Men da er det vel bare gå gjennoppta småtrådene med enkle spørsmål siden snakk om wow ikke hører hjemme på wow-forumet... Latterlig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det er jo en "telletråd". -_- En skikkelig og populær tråd som hjelper x antall spillere mot noen tall under nicket. Genialt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Liek postcount maters! :> Det er vel ubrukelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Man merker når en bruker har peil. Og er man i tvil kan man enten se på hvor man poster, titte på andre poster av brukeren eller evt sende en pm om vedkommende faktisk har peiling. Denne tråden er nokså essensiell og spesifikk for den delen av forumet, hva skal den så her med "Google Earth" "Klagemuren" osv.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da har Exalted fått ned onyxia på Sylvanas. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ey! Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå