Gaarulf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Foretrekker å laste ned og installere spillet før release- @gamer73: Nei, midnatt 7 Desember. Veit vi at dette er mulig å få lasta ned og installert før release då? (Og ja, det stemmer, eg har ikkje lasta ned fra nett en ny patch tidligare, hence the prolly stupid question). Jeg har bare min erfaring fra WOTLK der hele DVD'en ble lagt ut på gamersloot.net (og piratebay for den del) noen dager før release. Bare for folk som hadde bestilt derfra. Så gamersloot = preorder cata. Og så kan du laste den ned noken dager før faktisk release. korrekt? No sitter eg å tenker på at om eg installerer cata et par dager før launch, vil eg kunne spele live då? ^^ Muligens litt off topic for denne quoten, men prøver alikevell: Om man kjøper digital download fra Blizzard Store, må man da vente i en halv evighet for å få registrert kjøpet og oppgradert accounten? Når jeg kjøpte oppgradering fra trial til vanlig tok det en tre-fire dager før alt funket som smør igjen. Dessuten er vel gamersloot og lignende sider billigere.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er vel fordi du må vente til trial er over, den 10 dagers periode... oppgraderte 1 account for halv time siden fra vanilla til TBC, det gikk ASAP! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er det gjort! Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fix? Hvordan fikset du det nagina? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fix? Hvordan fikset du det nagina? Fix og fix, men må ikke mouseover haloween hodet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dropper HH mounten ifra reward man får når man queueue? Og ikke fra selve bossen, eller eller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du får mounten i Loot Filled Pumpkin. Noen som har klart The Hallowed for i år enda? Jeg mangler bare toothpick og Hallowed Helm. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har falt litt av lasset her nå, er jo full talent reset med 4.0.1 og da jeg sist spilte aktiv Mage så var jo Arcane greia. Hva er det som er anbefalt etter 4.0.1? Fire virker veldig populær, men Fire har stort sett vært populært selv om det er mest effektivt eller ikke, mange ser ut til å være imponert over Frost også? Tror det blir Fire som main specc, men usikker på om jeg skal gå Arcane eller Frost som secondary. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har klart The Hallowed for i år enda? Jeg er ferdig! Jeg var ferdig i fjor! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er så kjekt å være DK når jeg må fly over hele verden Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jævlig trist at rp-pvp er så lite populært. 49 i /who. uff. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jævlig trist at rp-pvp er så lite populært. 49 i /who. uff. 49 er meste som vises i /who uansett, så kanskje ikke så rart xD 1 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ahahaha. det forklarer en del, hehe. men fortsatt merkbart lite aktivitet på rp-pvp da. allerhelst kunne det godt vært bare fire tjenere til sammen. pve, pvp, rp-pve og rp-pvp. millioner av spillere på hver tjener. DA hadde man snakket massiv flerspiller. à la visjonen til Blizzard anno tidlig 2000. hadde vært deilig med ordentlig mye kriging rundtomkring overalt til enhver tid. alt hadde vært så mye mer levende. /me drømmer seg vekk Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har falt litt av lasset her nå, er jo full talent reset med 4.0.1 og da jeg sist spilte aktiv Mage så var jo Arcane greia. Hva er det som er anbefalt etter 4.0.1? Fire virker veldig populær, men Fire har stort sett vært populært selv om det er mest effektivt eller ikke, mange ser ut til å være imponert over Frost også? Tror det blir Fire som main specc, men usikker på om jeg skal gå Arcane eller Frost som secondary. Gå fire som main spec PvE og Arcane spec lululcritz for PvP. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Argh hater Al'Akir, er jo null allys å slakte noen plass. 99% horde-realm. Boring... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Akkurat nå så er mage såpass OP i alle speccs at det ikke har kjempemye å si, velg det du synes er morsomst. Jeg storkoser meg med frost, det er kanskje ikke best, men mer enn potent nok for raidingen jeg gjør. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Random spørsmål. Vil det gå fortere å levle når den nye expansion kommer ut? Skal de øke level-cap? takk Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Cap økes til 85. Godt mulig at Northrend vil bli raskere å levle i, som Outland ble etterhvert. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk Et spørsmål til; Hvis jeg levler fra 1 til 60 igjen når den nye expansion kommer. Vil jeg få en helt ny opplevelse? Eller er det de samme questene? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 vel, som worgen eller goblin får du jo nye startsoner. Er også en del soner som blir forandret, så litt annerledes blir det ihvertfall. Selv hater jeg questing, så for min del blir det dungeons + battlegrounds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå