nazrm Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nå har jeg spilt på lowpop servere i både TBC og WOTLK, så kan ikke si jeg hadde noe særlige problemer. Husker det var noe pes med loginserverne i TBC. I WOTLK kunne folk med key (meg!) zone inn i WOTLK content 3 timer før release i butikkene. Kan ikke huske at det var noe problemer ellers der! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Rundt release av ny expansion er alle serverne et laggete helvete. Så den LAN-spillinga kan fort bli amputert heftig av ekstrem lag eller login-servere som dette ned annenhver time. Nå syntes jeg det er litt av sjarmen jeg da Mye frustrasjon ja, men mye deilig glede også.. Ingen dager som gir mer "MMO-følelse" enn akkurat ved release, og ved release av utvidelsepakker! Bare herlig å se en haug av spillere storme inn i det samme området og kjempe om akkurat de samme tingene, klart frustrerende situasjoner vil dukke opp, men jeg elsker det! Så hvis 4.0.3 kommer uker før 7. Desember, og 7. Desember er release for både US og EU vil det da si at alle med aktiv Cataclysm subscription vil kunne starte på 80-85 og Worgen / Goblin fra 00:01 natt til 7. Desember? Eller blir det en eller annen global server restart midt på dagen før det hele starter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Rundt release av ny expansion er alle serverne et laggete helvete. Så den LAN-spillinga kan fort bli amputert heftig av ekstrem lag eller login-servere som dette ned annenhver time. feil... Vet WOTLK release var serverene helt glatte for alle jeg snakket med ihvertfall.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan heller ikke huske noe lagg i wotlk, eneste var at alle gjorde samme quest = mye venting. Kan heller ikke huske noe lagg i wotlk, eneste var at alle gjorde samme quest = mye venting. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Serverene fungerte veldig bra ved WotLK-release. Jeg og en kompis satt fra torsdag til søndag og ble lvl 80, serverene fungerte kjempebra. Jeg husker det var litt mer trøbbel med TBC, men det var ikke veldig ille, har vært verre rundt visse patcher. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, men det er ikke Blizzard sin feil synes uansett det var greit at de hadde 2 start zoner noe som gjorde det mye bedre en TBC mtp quest. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fy faen kor epic :dribble: :dribble: Cataclysm cinematic intro som ble vist i går: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Fy faen kor epic :dribble: :dribble: Cataclysm cinematic intro som ble vist i går: Velkommen etter, tror ikke du fettnerds her har postet den? Endret 18. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 [09:36:05] You receive loot: [The Horseman's Reins]. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det samme som brewfest eller? Mounten dropper ikke direkte, men fra et keg-lignende item? Har mounten fra i fjor på paladinen, men hadde ikke gjort noe å hatt den på flere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Man får et Loot Filled Pumpkin daglig som kan gi mount, companion, hjelm eller sverd. edit: Eller ingenting. Endret 18. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Og justice points tilsvarende 2 frost emblems eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) 24 tror jeg man får. Har enda ikke sjekket om det var i baggen eller fra killet, men går ut i fra at det var fra baggen. edit: OMG MOUNTEN KAN FLY Endret 18. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvor var det man måtte være exalted for å få 310% til 4k? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 @ Ramguy angåande servertransfer: Skjønner ikkje at du lister opp servera som heilt klart er veldig lik Maggy på alle måter. Al'akir har vel det like gale som Maggy. Har sjøl spelt ally på Laughing skull back in TBC, og det var som Maggy/Al'akir det også. Skal en ha ei utfordring, så transfer til et realm der horder er i undertall. =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvor var det man måtte være exalted for å få 310% til 4k? Horde Expedition (Warsong Hold, Borean Tundra) bør vel fungere. Nå som vi var inne på den realmtransferen anbefaler jeg ikke horde Al' Akir. Aner ikke hvordan samfunnet er, men køene til battlegrounds som horde på Blackout er på sånn 10-15 minutter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Syntes Outland virker som en mer og mer lovende server, til tross for massiv belastning når jeg teste litt med en alt character der i går så var latency 1 / 3 hva jeg opplever på Magtheridon på sitt beste til tross for veldig lav belastning på den serveren for øyeblikket. Magtheridon er en server jeg føler alltid har vært preget av lagg spikes og diverse ustabiliteter, om det er så er få spillere online, eller mange. På den korte tiden jeg var inne på Outland så var det intet mindre enn tre wave fra Alliance på Orgrimmar, så virker som veldig aktiv World-PvP som jeg syntes gir litt ekstra dybde og realisme til spillet. Virker også som et utrolig befolket og populær server hvor horde kanskje er i et ørlite mindretall, men det tror jeg er litt bingo virker nesten som det er et 1:1 forhold noe som er perfekt etter min mening! Liker servere med mye folk, mye World PvP action som man kan leke seg med når én føler seg utbrent etter mye questing, random HC og raids. Men utifra hva folk rapporterer om WOTLK release så virker det som det bare er å ta seg fri 7. Desember så starter moroa like før eller like etter 00:00? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva med Tarren Mill? ensidia skal visst nok være der, noe som betyr "liv". Lenke til kommentar
KiZZa070 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva med Tarren Mill? ensidia skal visst nok være der, noe som betyr "liv". Var der fra vanilla å helt frem til ensidia migrated over fra Magtheriton. For å si det slik har de fleste migrated vekk fra Tarren Mill. Når ensidia kom, kom også heiagjengen. Horde er også i klart overtall der Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Angående BG queues, så er de på en eller annen måte bugget for tida. Jeg spiller på Shadowsong som Horde, og køer man alene der, er køene på 18-25 min. Er man derimot 3-5 personer som køer sammen, er ventetiden på 1-6 min. Veldig merkelig, men sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå