FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterende: Blir igjen i dungeon etter at den er ferdig fordi alle andre leaver. Har hatt det problemet lenge. Skal teleportere ut av dungeon og får "Can't do that when you are dead" -.- Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 noen som har lastet ned patchen på mac? svar asap, får bare beskjed om at det er en brannmur som er på, men det er det ikke. har 20mbit og patchen tar ca 15-20 timer og laste, hjelp Har lest litt om downloaderen, og at det skal hjelpe å slå av peer to peer download settings, men det ser fortsatt ikke ut til å laste ned noe raskere, har lastet ned ca halve patchen nå og det står enda 15-20 timer igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei føler det er på tide med en server transfer før Cataclysm.. Har blitt fullstendig lei Magtheridon nå! Starter her for flere år siden fordi det var mange kompiser som spilte her, opprinnelig spilte jeg på et par forskjellige PvE servere. Nå er det bare meg og en eneste kompis igjen, og vi har begge bestemt oss for at tiden på Magtheridon er ferdig, litt trist da jeg har tre forskjellige level 80 karakterer og kompisen min har to level 80 og det er helt uaktuelt å betale for transfer på mer enn en hver. Problemene med denne serveren er mange, først og fremst så er det ingen her lenger, spesielt siden Ensidia dro så har vell den aktive mengden horde spillere blitt tre ganger så lav? For ikke å snakke om at balansen på denne PvP serveren er helt malplassert, det er vell knapt aktive allianse spillere og det forstår jeg godt når det stort sett alltid har vært helt ubalansert de siste årene hvor du kan ta /who i peak hours og ikke engang få opp 100 allianse spillere men nå har også de fleste aktive horde spillerne også forlat serveren. Vi ønsker å spille på aktive servere, vi spiller ikke et MMO-spill fordi vi ønsker en server med kanskje 200 spillere aktive under peak hours, og vi spiller i på en PvP server for at det skal være 40 aktive allianse spillere mot horden sine 200. Tol Barad vil jo bli en eneste stor parademarsj for oss som spiller horde, ikke at jeg misliker å vinne men liker faktisk en smule konkurranse og kamp om seieren også. Det store spørsmålet er jo hvilken server vi skal migrere til? Når vi snakker om betalt transfer så ønsker vi å gjøre litt research før vi bytter for per i dag så er det veldig mange ubalanserte og relativt øde servere som ikke nødvendigvis vil være noe merkbart bedre enn Magtheridon som vi er på i dag. De mest anbefalte og populære horde PvP serverne virker å være: - Al'Akir (Minner mye om Magtheridon i glans dagene? Fylt med horde spillere, ingen allianse spillere? Kanskje serveren med den mest aktive horde spillerbasen, men igjen grusomt ubalansert?) - Stormscale (Igjen veldig lik Al'Alkir, en smule mindre horde base og en smule større allianse base men igjen fryktelig ubalansert? Fordelen her også er en veldig aktiv horde spillerbase.) - Balnazzar (Samme greia her, veldig aktiv horde base men fryktelig ubalansert?) - Drak'thul (Ikke en server som jeg ble spesielt anbefalt av noen, men utifra WoW-Progess virker dette som en veldig aktiv horde server med god PvE progression men igjen veldig ubalansert?) - Twisting Nether (Samme som Drak'thul egentlig) Her er kanskje de mest balanserte serverne jeg fant utifra WoW-Progress uten at noen ser ut til å anbefale de noe spesielt? Mulig fordi folk flest foretrekker horde only og ubalanserte servere? - Outland (Ligger høyt på WoW-Progress hva PvE progression angår og har nærmest en 1:1 horde / alliance ratio? Utifra forumet virker det som det er en smule mer aktiv allianse base og at serveren er veldig world PvP fokusert hvor det er nærmest 50 / 50 hvem som vinner? Høres jo veldig bra ut, virker som spillerbasen stort sett er fra Skandinavia, noe som ikke er spesielt negativt men de fleste ser ut til å mene at det er mange idioter på serveren med en IQ på under 90 og at dette skaper mye irritasjon og frustrasjon?) - Ragnaros (Virker veldig lik Outland, kanskje med en smule mindre World PvP fokus og med en litt mer intelligent og "mature" spillerbase? Populasjonen virker å være hakket lavere enn på Outland hvor det ser ut til å være en veldig aktiv horde og allianse spillerbase. Negative er visstnok at denne serveren er fylt med folk fra midt europa som spammer chat med sitt eget språk noe som kan være ufattelig frustrerende til tider.) - Frostmane (Veldig lik de to ovenfor, med kanskje en liten smule overfold allianse spillere vs horde spillere) Så om noen har gode forslag og anbefalinger av server så tar jeg de imot med åpne armer! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 noen som har hørt om noe eta på nameplates , stress og tanke dungons hvor bare noen få synes .. har jo ikke peiling hva jeg har agro på og ikke .. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterende: Blir igjen i dungeon etter at den er ferdig fordi alle andre leaver. Har hatt det problemet lenge. Skal teleportere ut av dungeon og får "Can't do that when you are dead" -.- Kommer ikke engang inn i dungeons jeg... eller, jeg kommer inn men spillet låser seg totalt umiddelbart så jeg får ikke gjort en skit. Var bare så vidt jeg rakk å teleportere ut etter å ha forsøkt en 3-4 ganger. Ved questing og slikt er det 100% stabilt, men dungeons er jo umulig... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har en 80 på ragnaros og en på outland Vil si at Ragnaros er PvE fokus og Outland er nesten bare PvP fokus. God balanse i PvP'en på Outland. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Forstår at de venter med de nye start områdene, nye rasene osv.. Til selve Cataclysm, eller det kommer kanskje i 4.0.3 som kommer før 7. Desember? Men nye raser krever vell aktiv Cataclysm, mens nye startområdene osv er vell aktive fra og med 4.0.3? Det jeg syntes burde vært aktivt nå er de nye klasse kombinasjonene, om jeg gjerne ville spille Orc Mage i Cataclysm så hadde det vært fint om jeg kunne starte på karakteren min nå og være godt på vei til 7. Desember kontra det å måtte starte fra level 1 7. Desember for da går jo heller tiden utpå 80 -> 85 og ikke levelling av nye karakterer. Forstår ikke hvorfor de nye klasse kombinasjonene ikke har blitt aktive enda Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Står mye på Wowwiki RamGuy. Masse som er "available for testing" i 4.0.3 bl. a de nye områdene står det der. http://www.wowwiki.com/Patch_4.0.3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har testa DX11 nå eller i betaen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan DirectX11 aktiveres med dagens klient da? Må det en eller annen manuell konfigurasjon av config filen til da eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Modifiseres i config. Vet ikke om den fungerer i 4.0.1, men skal fungere i beta. Sitter på Dx10 kort selv så kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Wq4Y7ztznKc Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Doh, tenkte jeg skuulle poste den der selv. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Modifiseres i config. Vet ikke om den fungerer i 4.0.1, men skal fungere i beta. Sitter på Dx10 kort selv så kan ikke sjekke. Hva må jeg legge til da, så kan jeg teste Er det noe spesielt in-game som jeg burde se etter for å se om DX11 fungerer? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) SET gxapi "d3d11" i config.wtf eller -d3d11 i slutten av snarvei linken ("C:\Users\Public\Games\World of Warcraft\Launcher.exe" -d3d11). Se etter høyere detaljnivå (tesselation) og opp imot hvordan dx10 ser ut. Blizz er helt syke på cinematics og denne er noe av det beste jeg har sett. Håper på mye cinematics i cataclysm, spesielt med denne kvaliteten. Endret 17. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Wq4Y7ztznKc ... Det gikk nettopp en skjelving ned gjennom ryggraden min og jeg er usedvanlig våt i buksa... Fy faen så rått. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Obligatorisk Deathwing-lenke: Deathwing - WoWwiki 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Camouflage er vel ikke helt ferdig? Virker litt OP som det er i betaen. Tror den er bugga ja. DMG cancels the effect... eller. Veita faen jeg. Endret 17. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kvaliteten på det der var noe helt vannvittig! Synd at den ikke varte lenger og var tildels veldig "alliance" fokusert med Stormwind og det hele! Veldig morsomt å se den typen grafikknivå og stil på områder vi kjenner fra spillet, alt er bygget opp nøyaktig som i spillet bare med en helt sinnsvakt detalj nivå! Hvorfor de ikke bare setter et eget team for å lage en World of Warcraft film basert sånn type motor er for meg en gåte, ville fungert utrolig bra om du spør meg! 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kvaliteten på det der var noe helt vannvittig! Synd at den ikke varte lenger og var tildels veldig "alliance" fokusert med Stormwind og det hele! Veldig morsomt å se den typen grafikknivå og stil på områder vi kjenner fra spillet, alt er bygget opp nøyaktig som i spillet bare med en helt sinnsvakt detalj nivå! Hvorfor de ikke bare setter et eget team for å lage en World of Warcraft film basert sånn type motor er for meg en gåte, ville fungert utrolig bra om du spør meg! Tenkte det samme når jeg så den introen. Den annonserte World of Warcraft filmen burde jo ha vært laget slik. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå