Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8%.

Langt ifra :p

8% er special ability cap for main hand våpen, cappen for Fury ligger så langt over 8% at jeg ikke vet hva den er. For questing som Fury, anbefales det å reforge til masse hit på gear. Selv har jeg 14-15% hit på min warrior, klar til levling i cata.

Edit: Har 15.06% hit chance, og da har jeg:

80 NPC: 8.94% chance to miss

81 NPC: 9.44%

82 NPC: 9.94%

83 NPC: 11.94%

Special attacks cappes på 8%

Warriors sliter massivt med rage atm, så hit is the way to go, siden white hits genererer rage.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg vurderer sterkt å prøve meg på WoW igjen etter en 4mnd pause. Patch 4.0.1 har jo gjort noen ganske så gode forandringer på boomkin druid som jeg spiller. Det som er synd er at serveren jeg spiller på er død på mange måter og alle jeg kjenner spiller nå på Frostmane :p

Har Blizzard Store fanen oppe, så får vi se da, om jeg trykker "Place order" :)

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg vurderer sterkt å prøve meg på WoW igjen etter en 4mnd pause. Patch 4.0.1 har jo gjort noen ganske så gode forandringer på boomkin druid som jeg spiller. Det som er synd er at serveren jeg spiller på er død på mange måter og alle jeg kjenner spiller nå på Frostmane :p

Do it do it!!

Og join Emerald Dream (Horde). Vi trenger forsterkninger slik at vi kan begynne å vinne WG.

Lenke til kommentar

Do it do it!!

Og join Emerald Dream (Horde). Vi trenger forsterkninger slik at vi kan begynne å vinne WG.

I wish. Bare synd at handelsbanken skal være helt nazi når det gjelder Visa Electron :(

Slik det er nå så får jeg ikke betalt noe på nett nesten. Dermed får jeg ikke kjøpt gametime.

I følge wowwiki så virker det som Alliance på serveren er helt overlegent Horde ATM :p

Edit: Hvordan er community på serveren? Jeg kunne tenke meg å bli med på en server hvor det var fokus på casual spilling. Diverse, jeg er ikke på utkikk etter å gjøre nytt content ASAP, men heller bruke tiden som trengs.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Alliance voldtar oss, og WG er mer eller mindre under Alliance utennom midt på natten kanskje og tidlig på morgen dagen.

Serveren er en PvE, kan være det ligger noe i det men vet ikke helt.

Inntrykket jeg har fått er vel at gjennomsnitts alderene på Alliance siden er litt lavere enn på Horde. Begynte som Alliance og flyttet over til Horde siden og angrer ikke. Mer voksne mennesker og mindre spam spam av all slags sort.

Men ting har vel blitt litt mer stabilt med tanke på Alliance / Horde ration.

Hvis du vil joine PuGs raid og slikt, så vil du nok finne gruppe raskere hvis du velger alliance men jeg tviholder nå på horde characterene mine, liker den siden mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...