Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er alt jeg ar av sko til henne.

Har hatt sandstalker siden 46 og swiftfoot fikk jeg i går etter en eller annen quest i ubrs.

og spiller ikke så mye med druiden lenger.

kommer meg nesten aldri i instancer for å få bedre.

men om jeg må velge mellom en av de da..?

Lenke til kommentar

Ja, necken er fra head of ossirian. Jeg liker systemet noen guilds bruker, som gjør at man ikke kan tjene DKP i ZG, bare bruke. Vi har for øvrig bare et merit-system i den nye guilden min, så all loot distribueres av et loot council. Veldig new age, men så lenge de følte at jeg fortjente hodet så gir jeg faen :p

Lenke til kommentar

Man kan slå på "at war" med gadgetzan (og de andre goblin faction'ene, sån at man kan gaine rep med andre factions ved å drepe goblins (sån som bloodsail bucaneers).

Jeg cleara halve bagen min i dag og nesten hele quest logen. Nå har jeg 41 slots free og bare 3 quests (skal starte med silitus questene though) :D

Lenke til kommentar

Å FY FAEN, er det mulig? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. Vi tar Onyxia, men ingen av officerene ser at det er group loot. Så når hun er nede, popper det opp masse drop. Greit nok det, neeesten alle passer sånn at vi kan begynne og fordele etter dkp, men så er det en kar som trykker greed på alt. Så han stikker av med HELE Onyxia-looten.

:wallbash::woot:

Lenke til kommentar
Å FY FAEN, er det mulig? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. Vi tar Onyxia, men ingen av officerene ser at det er group loot. Så når hun er nede, popper det opp masse drop. Greit nok det, neeesten alle passer sånn at vi kan begynne og fordele etter dkp, men så er det en kar som trykker greed på alt. Så han stikker av med HELE Onyxia-looten.

:wallbash:  :woot:

6662893[/snapback]

ahhaha grattis :wee:

Hva skjedde med han?

Lenke til kommentar

:wallbash:  :woot:

6662893[/snapback]

ahhaha grattis :wee:

Hva skjedde med han?

6662934[/snapback]

Kick. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...