ka1ser Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ingen. verste crappet jeg har sett! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 til og med druid'en min på lvl 48 hadde bedre=P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vel, det er alt jeg ar av sko til henne. Har hatt sandstalker siden 46 og swiftfoot fikk jeg i går etter en eller annen quest i ubrs. og spiller ikke så mye med druiden lenger. kommer meg nesten aldri i instancer for å få bedre. men om jeg må velge mellom en av de da..? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 sandstalker..bedre stats. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er altså det jeg stusser litt på. Sandstalker har 1 mer str, samt 3 spi? er det da verdt å ofre 1 agi og 11 armor? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bah. Det skulle faktisk ta 13 rolls før jeg fikk http://www.thottbot.com/?i=52741 Jaja, pen er den 6656904[/snapback] Har vært i AQ20 17-18 ganger nå. Enda ikke fått den Fiksa Angelista's Charm istendefor til slutt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg er glad vi bruker DKP i zg/aq Noen synes kanskje det er rart med dkp i zg/aq, men vi hadde veldig dårlig oppmøte da vi brukte roll, det ble mye bedre etter vi gikk over til dkp. Man får den necken fra head of ossirian right? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, necken er fra head of ossirian. Jeg liker systemet noen guilds bruker, som gjør at man ikke kan tjene DKP i ZG, bare bruke. Vi har for øvrig bare et merit-system i den nye guilden min, så all loot distribueres av et loot council. Veldig new age, men så lenge de følte at jeg fortjente hodet så gir jeg faen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Merit system = dkp i den forstand at folk får den looten de fortjener og har arbeidet for, bortsett fra at dere har ekstremt mye drama? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Minus dramabiten så. Liker det ikke noe særlig selv. Jeg har ingen måte å tracke attendance på, og ingen måte å konkret vite hvor mye jeg har fortjent. Dessuten kan det ta latterlig lang tid å distribuere loot noen ganger. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva trenger man Booty Bay reputation for? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tror det er sånn at man kan angripe motsatt faksjon uten at Booty Bay goblinene angriper deg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tror det er sånn at man kan angripe motsatt faksjon uten at Booty Bay goblinene angriper deg. 6660906[/snapback] Virkelig? Hva slags reputation kreves da, i så fall? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Man kan slå på "at war" med gadgetzan (og de andre goblin faction'ene, sån at man kan gaine rep med andre factions ved å drepe goblins (sån som bloodsail bucaneers). Jeg cleara halve bagen min i dag og nesten hele quest logen. Nå har jeg 41 slots free og bare 3 quests (skal starte med silitus questene though) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Å FY FAEN, er det mulig? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. Vi tar Onyxia, men ingen av officerene ser at det er group loot. Så når hun er nede, popper det opp masse drop. Greit nok det, neeesten alle passer sånn at vi kan begynne og fordele etter dkp, men så er det en kar som trykker greed på alt. Så han stikker av med HELE Onyxia-looten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Å FY FAEN, er det mulig? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. Vi tar Onyxia, men ingen av officerene ser at det er group loot. Så når hun er nede, popper det opp masse drop. Greit nok det, neeesten alle passer sånn at vi kan begynne og fordele etter dkp, men så er det en kar som trykker greed på alt. Så han stikker av med HELE Onyxia-looten. 6662893[/snapback] ahhaha grattis Hva skjedde med han? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Å FY FAEN, er det mulig? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. Vi tar Onyxia, men ingen av officerene ser at det er group loot. Så når hun er nede, popper det opp masse drop. Greit nok det, neeesten alle passer sånn at vi kan begynne og fordele etter dkp, men så er det en kar som trykker greed på alt. Så han stikker av med HELE Onyxia-looten. 6662893[/snapback] ahhaha grattis Hva skjedde med han? 6662934[/snapback] Kick. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Faktisk så kan dere fortsatt gi ut looten ved help av en gamemaster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det Luzifer snakket om: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Trodde ikke de kunne gjøre noe med sånt jeg. Har tidligere prøvd og snakke med GM når det har vært snakk om ninja-ing, men de sier det er spillernes eget problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå