Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

GG, fikk svar fra Blizzard hvorfor jeg hadde fått en 24 timers ban for "Intended Exploitation" som jeg ikke i det hele og det store hadde gjort.

 

"You were suspended for using an exploit allowing you to gain Justice Points over and over again from the same item, hence taking advantage of an exploit that was present in the latest patch. "

 

Etter å ha lest litt rundt på mmo-champ etc så viser det seg at flere folk har opplevd å bli bannet for akkurat samme grunn uten å ha utnyttet denne buggen,

og fellesfaktoren her var i alle tilfeller flere random HC Oculus samme dagen og dens ekstra bag fra kista fra random LFG.

Konklusjon, tømme baggen, LOL I BAN U!

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den ene karakteren min har plutselig alle questene blitt borte, både fra Carbonite sin quest liste, og den innebygde quest-lista i Wow (den med utropstegnet).

 

Drar jeg til en av quest-giverne som jeg allerede har quest hos, så oppfører den seg som om jeg allerede har queste så jeg får ikke lagt det til på nytt. Så det må jo være i systemet et sted, men bare skjult på en måte?

 

På de andre karakterene mine vises questene som vanlig, både på Carbonite og Wow sin liste. Og jeg har ikke gjort noe spesielt med den karakteren. Det var sånn når jeg lastet den første gang etter patch-updaten.

 

(Carbonite er også oppgradert til nyeste versjon, som støtter Wow 4.0.1.).

Lenke til kommentar

The arena gear that requires rating still requires it. With the season over your rating isn't visible, but the items will be purchasable with the new honor points based on where you were at the end of the season.

 

 

Det betyr vel fort at hadde du rateing på slutten av sesongen så kan du farme honor og kjøpe dette nå.

Rateing du ikke hadde må du skaffe nå med arena/Bg -rate.

Dvs alt er som før med tanke på hva du faktisk kan kjøpe nå, du ser bare ikke rate-kravet på items du kunne kjøpe men manglet honor på.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...