Nevvis Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det ble nevnt en fiks av den lyden i en bluepost iirc. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Synes ikke focus var like fantastisk som forventet. Var som rogue, bare uten combo points. Tror folk undervurdrer hvor fort en godt geara Rogue får tilbake energy. Er ikke sånn at jeg står å venter på å få energy hele tiden, er mer et problem med at den regenerater for fort og jeg blir cappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Synes ikke focus var like fantastisk som forventet. Var som rogue, bare uten combo points. Tror folk undervurdrer hvor fort en godt geara Rogue får tilbake energy. Er ikke sånn at jeg står å venter på å få energy hele tiden, er mer et problem med at den regenerater for fort og jeg blir cappa. Veldig sant, det var det første som slo meg at focus føltes veldig treigt, men jeg merker i allefall at det er passe optimalisert til tilstandene som de er akkurat nå. Er jo bare å gemme haste som søren for å regene mer om du vil Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Enig med dette. Jeg trykker "enable out of date" addons opg da lagger jeg som snekkern. Slettet alt og la inn nye cata-addons og da fungerer det. cata-addons? Fant. Ingen av de jeg bruker såklabbert! Endret 15. oktober 2010 av Stine Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 levling i random dungeon buffa? 45 % på vel 5 min. (ikke noe poeng i å komentere ui:P skal fikses snart...) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har brukt Atlas og Cartographer? Cartographer har de sluttet å oppdatere for lenge siden, er Atlas noe som ligner veldig? Er helt avhengig å ha et kart jeg ser byer/camper etc.. Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hmm er det verdt å begynne med wow igjen eller? Sitter her å lurer på om eg skal begynne å game wow igjen, men denne gangen er det ingen av kompisene mine som spiller og da blir det litt lei i grunn Men hvordan har dere som spiller alene det? eller finnes det noen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan jo alltid bli med noen norske her å spille? WoW blir bare bedre og bedre nå, Cataclysm kommer til å bli et kjempekult kjør. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Noen som har fått xPerl til å funke? Jeg får bare en masse LUA errors, Player unitframe er helt grå, med teksten "error" i venstre hjørne. PS: Trenger ingen bastante fjortiskommentarer som "WTF, xPerl suger, GRID er best i verden" osv osv. Endret 15. oktober 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har du lastet ned nyeste versjon? http://www.wowace.com/addons/xperl/ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har fått xPerl til å funke? Jeg får bare en masse LUA errors, Player unitframe er helt grå, med teksten "error" i venstre hjørne. PS: Trenger ingen bastante fjortiskommentarer som "WTF, xPerl suger, GRID er best i verden" osv osv. samme problem her, sliter også med healbot som det virker som har gjemt seg... har selvfølgelig lastet ned uppdates... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Oppdaterte gjennom Curse Client, så regner med det er siste versjon? Iflg Curse er denne oppdatert 11/10/10... EDIT: @Slimda. Den du linka til er oppdatert 14/10, så er tydligvis en versjon Curse ikke har på sin side..får prøve denne. Takk. EDIT2: Btw, hvordan funker nedlastina fra Wowace? Må jeg laste ned alle .zip filene ETTER 11/10/10 (som jeg har nå), eller holder det å laste ned den siste (r425)? Endret 15. oktober 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bare den siste .rar fila Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan kan retripaladins klage over nerf når de er top3 på nesten alle bosser i ICC HC? Vet ikke hvor du får top 3 fra men ret er ikke i top 10 engang på noen bosser http://www.worldoflogs.com/rankings/players/Icecrown_Citadel/dps/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (nvm uiet) Bare jeg som har det slik? Hvis det vises dårlig så står jeg midt i Icecrown og SVØMMER. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 stacker master riding (310%) med crusader aura? lurer på om det er no vits å kjøpe skillen på pala'n min.. Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hmm er det verdt å begynne med wow igjen eller? Sitter her å lurer på om eg skal begynne å game wow igjen, men denne gangen er det ingen av kompisene mine som spiller og da blir det litt lei i grunn Men hvordan har dere som spiller alene det? eller finnes det noen? Hva kan man gjøre i lvl 80 da? har ikke så veldig bra gear men nå kommer jo cataclysm ut snart og hva er da vitsen med å skaffe gear? ^^ eller hva? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Å levle druid er jo usaklig tåpelig, lvl 12, pulle 5-6 lvl 17 på med thorns gg. Altså herregud for en elendig ubalansert patch. Joda det er mye forandringer som nok blir bra etterhvert, men dette bærer fryktelig preg av minimal testing Viss det noen gang har vært tid for å levle altså, så er det NÅ! :!: Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) men prøver å finne en grunn til å starte igjen men hmm, kunne noen ha forklart hva jeg kan gjøre i 80 frem til cata kommer? Hadde satt stor pris på det ^^ Endret 15. oktober 2010 av Readyz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå