Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg hadde akkurat samme problem. Jeg fant ut av problemene til slutt.

Jeg hadde stort sett 5-15 FPS.

Jeg slettet WTF, Cache og Interface mappene i WoW.

Logget inn, hadde 60-120 FPS.

Lastet ned og installerte Addons, men kun addons som var oppdatert 10.10 eller senere.

Har fortsatt 30-70 FPS på Ultra settings i byer som Dalaran, etc.

AddOns jeg har "friskmeldt" og bruker atm:

X-Perl (raid frames er fortsatt bugget)

Deadly Boss Mods

Bartender

SpamMeNot

BugGrabber

BugSack

Bagnon

Postal

Recount

AtlasLoot+Atlasloot Enhanced

SexyMap

OmniCC

Tusen tusen takk for hjelp, håper det fungerer for meg og! Men før jeg sletter mappene - kommer de tilbake igjen automatisk neste gang jeg logger på WoW, eller? Jeg ødelegger ikke noe viktig ved å slette dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller selv Ret Paladin i PvE, og er UTROLIG fornøyd med patchen. Ret var gøy før, men du og du hvor gøy det er nå ^^

Hadde 11.7k DPS på Noth 10-man (weekly boss) i går uten andre buffs enn Kings, så DPS-en er cirka det samme som før, men blue posts har konstatert at Ret, Warriors, Feral ++ skal buffes :)

Min andre main klasse, Warrior (Arms først og fremst), er jeg også utrolig fornøyd med. Throwdown er utrolig nice, damage er fortsatt høy nok som Arms hvertfall, og overgangen fra ArP til Strength var igrunn ikke noe stort issue i mine øyne. :)

Og fra i går:

Forbanna møkkapatch....lag, random DCs, casters er way too OP. Tenker jeg lar driten ligge noen dager før jeg gidder å logge inn igjen.

:!:

Jaja, ting forandret seg ganske fort, typisk når ny patch releases!

-

Er ikke så lett å vite hva CC er, ganske mange har begynt etter TBC :cool:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

*snip*

Tusen tusen takk for hjelp, håper det fungerer for meg og! Men før jeg sletter mappene - kommer de tilbake igjen automatisk neste gang jeg logger på WoW, eller? Jeg ødelegger ikke noe viktig ved å slette dem?

De kommer tilbake, så det er bare til å slette de.

Kan selvfølgelig bare flytte de også hvis du vil ta vare på de.

Lenke til kommentar

...

Ja, du trenger ikke være redd for å miste dem, de opprettes automatisk igjen.

Lenke til kommentar

WTF-mappen inneholder alt av innstillinger på profilen din. Addon-innstilinger, profilinnstillinger, og videre.

Lenke til kommentar

Ja, jeg husker at det var mye mas om CC da jeg spilte dungeons i The Burning Crusade. Synes det var stress jeg... Var en relativt ny spiller da (er fortsatt en liten n00b whistle.gif), så jeg hadde mer enn nok med og sloss mot riktig mob om jeg ikke i tillegg skulle slenge ut isfeller og lokke riktig fiende inn i den uten å ødelegge for meg selv.

Men kanskje det vil gå bedre denne gangen tongue.gif

Lenke til kommentar

Spiller selv Ret Paladin i PvE, og er UTROLIG fornøyd med patchen. Ret var gøy før, men du og du hvor gøy det er nå ^^

Hadde 11.7k DPS på Noth 10-man (weekly boss) i går uten andre buffs enn Kings, så DPS-en er cirka det samme som før, men blue posts har konstatert at Ret, Warriors, Feral ++ skal buffes :)

Min andre main klasse, Warrior (Arms først og fremst), er jeg også utrolig fornøyd med. Throwdown er utrolig nice, damage er fortsatt høy nok som Arms hvertfall, og overgangen fra ArP til Strength var igrunn ikke noe stort issue i mine øyne. :)

Og fra i går:

Forbanna møkkapatch....lag, random DCs, casters er way too OP. Tenker jeg lar driten ligge noen dager før jeg gidder å logge inn igjen.

:!:

Jaja, ting forandret seg ganske fort, typisk når ny patch releases!

-

Er ikke så lett å vite hva CC er, ganske mange har begynt etter TBC :cool:

Det gikk mest på lagg, klasseforandringene likte jeg like godt da også, men jeg fant utav problemene, og når jeg ble kvitt lagg var patchen mye mer håndterbar :)

Lenke til kommentar

De kommer tilbake, så det er bare til å slette de.

Kan selvfølgelig bare flytte de også hvis du vil ta vare på de.

Ja, du trenger ikke være redd for å miste dem, de opprettes automatisk igjen.

WTF-mappen inneholder alt av innstillinger på profilen din. Addon-innstilinger, profilinnstillinger, og videre.

Supert, da skal jeg prøve dette nå! new_woot.gif

Lenke til kommentar

Er det noe spesielt å gjøre / burde få med seg før Cataclysm 7. desember?

Har ikke spilt på de siste månedene, men har såpass bra gear at jeg ikke gidder å stresse og "brenne meg ut" på å skaffe noe som er ørlite bedre men som likevel blir byttet med green drops og quest rewards i Mount Hyjal i desember uansett.

Men er det noen world events og kule ting på lur nå i tiden fremover mot Cataclysm release som er verdt å få med seg? Tenker da på noen morsomme events, noe som er greit å få med seg lore-wise osv som en prequel til Cataclysm release.

Eller er det likså greit å bare holde seg til 6. desember, logge ut i nærheten av Mount Hyjal og vente på galskapen?

Lenke til kommentar

Gnome/Troll-eventen er greit å få med seg. Du får achievement og hele pakka.

Nå har også The Shattering-eventen begynt å bygge seg opp, med at det ofte kjennes jordskjelv i diverse deler av Azeroth. Questene du får der vil nok være med på å belønne deg med en Feat of Strength eller lignende.

Lenke til kommentar

Pet alene har mer dps en retpalaen min ,hunter er syk atm.

Det der er overdrevet til de grader..Ret paladins har faktisk bra dps fortsatt de. Så enten gjør du noe veldig feil som ret pala, eller så vet ikke jeg årsaken til lav dps :p

Critter personlig langt over 30k med Templar's Verdict, så er ganske fornøyd med Ret Pala, men Hunter ser også ut til å gjøre grei DPS bare man blir vant til overgangen til Focus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...