Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X-Perl er en UI som du i mye større grad konfigurere enn hva Grid er.

Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk".

Men jeg ville dog gjerne hørt kommentarene fra Mr. vagina oppi her.

Har X-perl raidframes:

HoT og Debuff visning? Med self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs basert på klassen man spiller?

Skille på egne og andres buffs? QuickHeal(for innkommende)?

Lenke til kommentar

HoT og Debuff-visning kan skrus på. Jeg har valgt å ikke gjøre det, men heller bare vise fargen på om det er Curse, Poison, Magic, etc.

Hva mener du med Self-learning av debuffs?

Variabel visning av curable debuffs er der, ja.

Nå ser ikke jeg buffer på raid frames, men under player og target frames kan jeg lett se hvilken buffer som er mine, og hvilken som er andres.

Hva er QuickHeal?

Lenke til kommentar

Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk".

Har X-perl raidframes:

HoT og Debuff visning? Med self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs basert på klassen man spiller?

Det må være kult å ha add-ons for å spille for seg..

Lenke til kommentar

Har X-perl raidframes:

Det må være kult å ha add-ons for å spille for seg..

Du har aldri vært healer, forstår jeg.

Lenke til kommentar

Mye mulig at grid xperl, vuhdo, pitbull osv viser det og det men når det kommer til konfiguere til UI ditt og hvordan det ser ut så tar Grid kaka her, er så mye konfiguerings muligheter med grid...

Nå vet jeg ikke med 100% sikkerhet om xperl raid frames kan vise debuff på et viss plass og "renew" eller healing HOT's på et viss plass osv...

Når du gjør xperl raid frames mindre sånn at det skal passe til UI så synes jeg det ser for jævlig ut forhold til grid, er mye småtteri, men når du virkelig har konfiguert raid frames så skjønner du det, som oftest er det healers som gjør det, DPSers only har tendens til å ikke ha raid frames eller bare et eller annet, bare det er raid frame.

They dont care!

Kan sies jeg bruker Xperl også men ikke raid frames, de sucks i følge mine øyner, kan sies også at xperl raid frame er helt grei starter addon. (siden blizzard sin gamle sucked hardt)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...