nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 xperl raid-frames har jo sugd siden de kom. Grid all the way, ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Prøver å være så minimalistisk som mulig. Men det har nu bare ballet på seg med årene, og hadde også et par feilmeldinger før patchen kom. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Håper auctioneer blir oppdatert snart, blir gal av å ikke ha oversikt over prosentene, vet jo ikke om ting er overprisa eller ikke. Savn. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Grid all the way, ingen over, ingen ved siden! Healbot gjør akkurat samme nytten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 xperl raid-frames har jo sugd siden de kom. De har det ja? Hvorfor suger de så mye i forhold til Grid? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hadde du brukt grid så hadde du ikke spurt det spørsmålet Kan vel også si, hadde du spilt healer ever så hadde du også skjønt Endret 14. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Grid er jo veeldig minimalistisk uten mye dill og dall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ICC-raid Det der er jo minimalistisk nok, er det ikke? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jo, det kan bli det. Jeg har ikke sett at den kommer slik? Uansett så er det en smakssak Hvorfor kan jeg ikke se meg selv i BG lista? Er tilogmed lista opp 10 spillere på alliance uten meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 X-Perl er en UI som du i mye større grad konfigurere enn hva Grid er. Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk". Men jeg ville dog gjerne hørt kommentarene fra Mr. vagina oppi her. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har ikke sett at den kommer slik? ..det er slik den er standard, bare litt mindre. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 X-Perl er en UI som du i mye større grad konfigurere enn hva Grid er. Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk". Men jeg ville dog gjerne hørt kommentarene fra Mr. vagina oppi her. Har X-perl raidframes: HoT og Debuff visning? Med self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs basert på klassen man spiller? Skille på egne og andres buffs? QuickHeal(for innkommende)? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 HoT og Debuff-visning kan skrus på. Jeg har valgt å ikke gjøre det, men heller bare vise fargen på om det er Curse, Poison, Magic, etc. Hva mener du med Self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs er der, ja. Nå ser ikke jeg buffer på raid frames, men under player og target frames kan jeg lett se hvilken buffer som er mine, og hvilken som er andres. Hva er QuickHeal? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 X-Perl er en UI som du i mye større grad konfigurere enn hva Grid er. Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk". Men jeg ville dog gjerne hørt kommentarene fra Mr. vagina oppi her. Har X-perl raidframes: HoT og Debuff visning? Med self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs basert på klassen man spiller? Skille på egne og andres buffs? QuickHeal(for innkommende)? Det må være kult å ha add-ons for å spille for seg.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som veit hvorfor jeg ikke får opp nameplates på alle mobs, bare noen få? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er en bug Blizzard vet om, kommer en fiks når det kommer en. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ok, takk. Omg, tanks greier ikke holde aggro og jeg vi greier ikke gjøre weekly >.< Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 X-Perl er en UI som du i mye større grad konfigurere enn hva Grid er. Strengt tatt så er det ingen fordel med Grid fremfor X-Perl, utenom at det kommer ferdig "minimalistisk". Men jeg ville dog gjerne hørt kommentarene fra Mr. vagina oppi her. Har X-perl raidframes: HoT og Debuff visning? Med self-learning av debuffs? Variabel visning av curable debuffs basert på klassen man spiller? Skille på egne og andres buffs? QuickHeal(for innkommende)? Det må være kult å ha add-ons for å spille for seg.. Du har aldri vært healer, forstår jeg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Mye mulig at grid xperl, vuhdo, pitbull osv viser det og det men når det kommer til konfiguere til UI ditt og hvordan det ser ut så tar Grid kaka her, er så mye konfiguerings muligheter med grid... Nå vet jeg ikke med 100% sikkerhet om xperl raid frames kan vise debuff på et viss plass og "renew" eller healing HOT's på et viss plass osv... Når du gjør xperl raid frames mindre sånn at det skal passe til UI så synes jeg det ser for jævlig ut forhold til grid, er mye småtteri, men når du virkelig har konfiguert raid frames så skjønner du det, som oftest er det healers som gjør det, DPSers only har tendens til å ikke ha raid frames eller bare et eller annet, bare det er raid frame. They dont care! Kan sies jeg bruker Xperl også men ikke raid frames, de sucks i følge mine øyner, kan sies også at xperl raid frame er helt grei starter addon. (siden blizzard sin gamle sucked hardt) Endret 14. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå