Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskeligere? Det er jo lagt inn for å gjøre det enklere :O Når det er shiny/glowy, smack that button, 'cause cooldown is over!

EDIT: Se gjennom Interface Options.

Jeg fant det ekstremt plagsomt at Demo warlock ikke har fått sånne fancy ting jeg..har spilt med scrolling combat text og power auras så lenge, at jeg ser jo aldri på buffene oppi hjørnet etter procs:(

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Fire mage blir nerfa, men ikke faceroll-arcane med 12k DPS på dummy avg. 3x3min? Nei vel...

2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.

legg merke til at det ikke står bare fire da, men du snakker om faceroll arcane jeg hitta 14k dps på dummy som fire :dribble: atm med ilvl 272.

Har ikke testet ut arcane enda men siden det er mer kjedelig enn det noe sinne har vært så tviler jeg for at jeg speccer det også.

Reagerer veldig på at jeg ikke ser boomkins på nerf lista der for di trenger det veldig

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Fire mage blir nerfa, men ikke faceroll-arcane med 12k DPS på dummy avg. 3x3min? Nei vel...

legg merke til at det ikke står bare fire da, men du snakker om faceroll arcane jeg hitta 14k dps på dummy som fire :dribble: atm med ilvl 272.

Har ikke testet ut arcane enda men siden det er mer kjedelig enn det noe sinne har vært så tviler jeg for at jeg speccer det også.

Reagerer veldig på at jeg ikke ser boomkins på nerf lista der for di trenger det veldig

Det er fordi ingen boomkins går "omg 17k dps on dummy lulz". I call BS.

Og det er ikkje vits i å nerfe arcane. Joda..talla er lol no, men har testa alle 3 specs på 85, og arcane er der dårligare enn frost.

Trur talla blizz går ut ifra er mtp 85. Såklart må det tweakast, og spesielt melee må buffast endel, men i utgangspunktet er arcane faktisk en dårlig spec på 85. Eller for å omformulere, en spec det ikkje svinger like mykje av som fire.

Lenke til kommentar

Det er fordi ingen boomkins går "omg 17k dps on dummy lulz". I call BS.

Og det er ikkje vits i å nerfe arcane. Joda..talla er lol no, men har testa alle 3 specs på 85, og arcane er der dårligare enn frost.

Trur talla blizz går ut ifra er mtp 85. Såklart må det tweakast, og spesielt melee må buffast endel, men i utgangspunktet er arcane faktisk en dårlig spec på 85. Eller for å omformulere, en spec det ikkje svinger like mykje av som fire.

Vel du kan jo sjekke denne wol loggen som va postet på forumet i mmo champ og se den enorme forskjellen på fire mage og boomkins i dps:

pre patch: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-ytagbz4ipiljxsgh/sum/damageDone/?s=6865&e=6990

etter patch: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-gavjldhps8jo504z/sum/damageDone/?s=3970&e=4100

Lenke til kommentar

@M3X

Det blir jo avhengig av ka du linker.

http://www.worldoflogs.com/reports/62wp5eqsazusyb6g/sum/damageDone/?s=5379&e=5506#Gnuker

til eksempel.

Speler sjøl både boomkin/bear og mage. Boomkin har muligens gått opp 1.5k dps på dummy. Mage'n derimot har gått opp en 4-5k.

Edit: men fair enough, eg skal ikkje sitte her å vere bastant. Eg berre konstaterer at eg ikkje har vore i nærheten av slike tall, og alle andre mage's i guilden (og min egen alt) koster ut dps av en anna verden i forhold til prepatch.

Inb4: l2p.

Edit2: Legger til den første raidloggen eg fekk linka av en kompis i går etter patchchanges også: http://www.worldoflogs.com/reports/aietk1rsfl02lfcm/sum/damageDone/?s=1670&e=1801

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

@M3X

Det blir jo avhengig av ka du linker.

http://www.worldoflogs.com/reports/62wp5eqsazusyb6g/sum/damageDone/?s=5379&e=5506#Gnuker

til eksempel.

Speler sjøl både boomkin/bear og mage. Boomkin har muligens gått opp 1.5k dps på dummy. Mage'n derimot har gått opp en 4-5k.

Edit: men fair enough, eg skal ikkje sitte her å vere bastant. Eg berre konstaterer at eg ikkje har vore i nærheten av slike tall, og alle andre mage's i guilden (og min egen alt) koster ut dps av en anna verden i forhold til prepatch.

Inb4: l2p.

Edit2: Legger til den første raidloggen eg fekk linka av en kompis i går etter patchchanges også: http://www.worldoflogs.com/reports/aietk1rsfl02lfcm/sum/damageDone/?s=1670&e=1801

la oss ta utgangspunktet i 1 mage og 1 bookin da fra wol loggen du linket, pre patch:

mage - prock: 20192 dps

boomkin - prodîgy: 17093 dps

etter patch:

prock: 23151 dps

prodîgy: 22517 dps

samme med den første:

boomkin - cantrip 14444 dps til 25642 dps

Lenke til kommentar

Høyrer du seier alt det her. Syns det likevel det var merkverdig at det var så lett å få bedre dps på firemage etter patch enn boomkin.

Kanskje boomkin scaler bedre med raidbuffs, I dunno. Det var iallefall ikkje den store dpsincreasen på dummies boomkin for meg, men er sjølsagt rom for utbedring med mastery/rotasjon etc. Men det vil eg også tru det er på mage.

Uansett kor mykje vi diskuterer fram og tilbake, så blir det iallefall ikkje endra på grunnlag av det. Er dps'en for høg så blir jo den nerfa anyway, som med alt anna.

Lenke til kommentar

En i dalaran sa "gives you 310% flight speed"..uansett flyvemount. Men 5000G for 30% økning er litt drøy pris. 4250G i factionbyen når Cata kommer.

Den forrige økningen var jo fra 150% til 280% for 5000G.

Hvorfor maser folk i general om at patchen er en fuckup?

Det ene svaret jeg fikk var

"takes u to the blizz people so u can hit them for making this patch a fuckup"

koster 4000 hvist du er exalted med valiance expedition i borean tundara

Problem med update.

Når patchen er ferdig nedlastet til 100%, så kommer dette " World of Warcraft could not be found. Please make sure the game is properly installed."

Updates ligger nå både i hovedmappen og i Updates

kjør wow som admin

Lenke til kommentar

Herreguuuud så mange problemer med addons. Kanskje på tide å slette hele mappa og legge all driten inn på nytt. Men fy for et arbeid det blir :hrm:

Og denne gangen skal addons som ikke kan oppdateres via Wowmatrix boikottes, ihvertfall så mange som mulig.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...