Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde stocka opp 20-25stk av hver type, prisene går fra 20g til 170g. Angrer på at jeg ikke stocka opp flere av hver glyph :(

Du lærer jo glyphs bare en gang, så har du dem for alltid.

Men mange flere en 20 - 25 stykker som kjøper glyphs da ;)

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som enhance shaman skal få lov til å gå oom heller. Har ikke nubb sjans til å gå under 95% mana som ligger på 8,6k.

Lava lash blir sykt buffa nå også. Critter 6-7k med den med ultra dårlig gear.

Totem(relic) er blitt mye bedre syns jeg også.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hmm. Mye å sette seg inn i her, men var kult å gjøre 7k dps på en dummie. (Har ca 5000 gs, så jeg mener det er bra). Det jeg dog syntes var rart er at jeg ikke kan sette grafikk-instillingene mine på ultra. Er bare farget rødt på den linjen hvor jeg justerer grafikken. Samtidig har jeg fått lavere FPS enn det jeg hadde før patchen. Noen som vet årsaken til dette?

Lenke til kommentar

Originally Posted by Ghostcrawler (Source)

Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.

1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.

2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.

3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.

4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.

5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.

There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...