Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Selvsagt. Jeg er mere typen som innfinner meg etter changes blizzard gjør og blir vant til dem med en gang. Hyling hjelper ingenting uansett :)

Tenker på når nyheten om at Modern Warfare 2 ikke skulle ha dedicated servers, da skulle liksom alle boikotte det og ikke kjøpe det og HVERTFALL ikke spille online fordi de ikke får server browser lengre. Men hva så man på releasedagen?

"In-game modern warfare 2" overalt i steam :p Store i kjeften til de skjønner at det er ingen annen utvei enn å bli vant til det nye og holde kjeft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaa, det har vel mere med den rare oppløsningen du får å gjøre. Kompis spiller over 3 skjermer med Eyefinity, grafikken på de to sideskjermene er veldig warped og dratt utover.

Det skjer i mange andre spill også, spesiellt FPS'r.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Blir helt sprø av at man ikke kan klikke bort targets ved å klikke en annen plass en på dem. Er det kun esc som deselecter targets nå? Mulig å forandre på dette?

Ah, det er sykt irriterende!!

Fant ut av det! Interface>controls>sticky targeting = off!

Lenke til kommentar

Bah, jeg strevde nok med å få cash til 280% mount. Har bare 100g igjen på mainen min og alle altene. Trenger ikke 30% mere speed uansett, merkes knapt :)

Merkes kjapt mener du ;) er must have på main, iallefall.. men er ikke så lett å si det når man ikke er rik :)

Lenke til kommentar

Jeg synes 5k er for lite, eller for å si det slik, det er ikke dyrt i allfall. Hadde den kommet i cata burde den vært dyrere, døvt å brukke samme pris som sist :p

Forvirrende og herlig patch, koser meg med å finne ut av alt det nye, den nye guild taben ser helt for jævlig ut, ellers er ting ganske pent.

Har de fjernet muligheten for å se helsa over en fiende? Finner ikke den igjen inne på key bindings.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Uhh, unholy dps var rett og slett kjedelig med denne patchen nå..

Får vel snatche med meg et par 1h weapons og gi 1h frost et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...