Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikkje noke i veien for å bruke TukUI.

Har laga min UI sjøl, men den hadde jo fått folk til å gro grå hår både på haue, rygg og ræv, hadde dei sett den.

Eg derimot, syns den er praktisk. =)

Skulle nok sikkert gått for TukUI eg og..men meeeh. Prøvde å legge inn UI til ho tøsa i tankspot engang. (Som eg personlig syns var en nismooth UI). Men det hakka berre =|

Lenke til kommentar

Minner meg om en fyr som lastet ned noe fra piratebay og begynte å skryte av nettet sitt fordi han lastet ned en film på tre sekunder. Var bare torrentfilen han hadde.

Uansett.

Jeg har ikke fått background downloaderen til å funke til mer enn 63% ca, og nå nekter launcheren å laste ned mer fordi jeg tydeligvis er bak en firewall. Jeg har ikke hatt en firewall siden 2008, gtfo bliz :(

Samme her. Har deaktivert Firewall og diverse andre ting. Kaspersky er jo så oversensitiv at halve kunne være nok. Har stoppet opp et par ganger, da lukka jeg bare downloaderen og åpnet den igjen. Problem sovled. Det står fremdeles at jeg er bak en firewall, men det laster da ned i det minste.

Mistenker at jeg må kjøre uten addons i noen dager. UI-pakka jeg bruker er som regel ganske treig med å oppdateres.

Tukui ftw! 4 versjoner ute for Patch 4.0.1 allerede. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...