Necleto Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Finnes nok enklere måter å tjene penger på enn å selge den om et år...som for eksempel å jobbe Selv kommer jeg til å kjøpe expansion på acc management og heller gå for CE på sikt, evt bare drite i den. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Da var 4.01 installert og klar til å spilles med 16:00 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tipper på at han har flere kontoer, og at den ene CE pakken er for å samle på/selge dyrt senere, da disse kommer i begrenset opplag. Jeg skal kun ha 1 utgave av CE de andre skal fordeles på venner og bekjente av meg Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Må si jeg gruer meg litt til icc i kveld pga talent endringene, vet at oss casters skulle ikke ha det store problemet men med tank og healer endringene (særlig healer endringene) så kan det jo bli skikkelig "morsomt" Gjorde dere noe spesielt før serveren gikk ned for maintance. Tenker på å feks kjøpe herloom items eller andre ting... Fikk gjort det viktigste fiksa gems, kjøpt inn omtrent alle glyphsa, spart opp noen Dalaran Jewelcrafter's Token sånn at jeg får fatt på den nye recipen veiled dreadstone. Selv kommer jeg til å kjøpe expansion på acc management og heller gå for CE på sikt, evt bare drite i den. Noe av det samme her siden posten bruker 3-5 dager på å sende noe opp til nordland så må jeg kjøpe expansion via acc managment for å ha en sjanse på realm first 85 mage <3 til jeg får ce`n min. Da var 4.01 installert og klar til å spilles med 16:00 Jeg vedder 100 kr på at serverne ikke kommer til å være oppe klokka 16:00 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen andre som synes at Cata kommer til å bli den beste av de expantionene som har blitt sluppet til nå? Nei egentlig ikke :S Har spilt igjennom beta, og sitter ikke tilbake med en wow-følelse. håper de forandrer litt på releasen ihvertfall. Savner TBC mer og mer lol Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Shit ass, er på ferie og det er såvidt det går ann å spille wow, da jeg har noe rundt 150 ms.. ser ikke ut som jeg kan laste ned patchen her Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Shit ass, er på ferie og det er såvidt det går ann å spille wow, da jeg har noe rundt 150 ms.. ser ikke ut som jeg kan laste ned patchen her 150 ms er mye? Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Shit ass, er på ferie og det er såvidt det går ann å spille wow, da jeg har noe rundt 150 ms.. ser ikke ut som jeg kan laste ned patchen her 150 ms er mye? det føles mye, blir mer når jeg gjør random hc o.l Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 "ms" har ikke så mye å si om du kan laste ned eller ikke. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 noen som skal linke en rask side til den nye patchen til wow: 4.0.1 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 noen som skal linke en rask side til den nye patchen til wow: 4.0.1 Background Downloader i wow mappa di. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 noen som skal linke en rask side til den nye patchen til wow: 4.0.1 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Noen andre som synes at Cata kommer til å bli den beste av de expantionene som har blitt sluppet til nå? Nei egentlig ikke :S Har spilt igjennom beta, og sitter ikke tilbake med en wow-følelse. håper de forandrer litt på releasen ihvertfall. Savner TBC mer og mer lol Om Cata er tilnærmet Tbc, eller bedre, da blir jeg glad! Outland var perfekt!, spør du meg. I Wotlk går alt for "fort" spør du meg. Man kan hoppe inn i icc en uke etter man har dinget 80. Føles liksom så tomt nå. Endret 13. oktober 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg bare håper Cataclysm blir så tilnærmet Vanilla som overhodet mulig. Jeg ser likhetstrekk, men så bra som det var da blir det vel aldri igjen! Endret 13. oktober 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vanilla var ikke så bra som du tror, det er bare nostalgien som river i hjernebarken din. Var veldig mye dritt i vanilla. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Cata ligner mer på TBC enn noe annet, hvis man skal sammenligne. Men i det store og det hele er det så mye forandringer at det er ikke vits å prøve å trekke linjer. Og vanilla er gøy å se tilbake på, men hadde aldri spilt det sånn igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Druid Gear = Strength, Agility, Stamina, Intellect og Spirit. Ja, det hørtes bra ut! Spirit på Plate og Strength på cloth, ja, som vi savner de dagene. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 downloaderen er stuck på 99%, unormalt? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 spørsmål: Om man skal reinstallere windows... funker det greit og bare kopiere mappa til en annen disk og så tilbake når jeg er ferdig? wow er jo mer eller mindre gigantisk nå og tar evigheter og laste ned/installere. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det fungerer helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå