Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gruer meg litt til icc i kveld pga talent endringene, vet at oss casters skulle ikke ha det store problemet men med tank og healer endringene (særlig healer endringene) så kan det jo bli skikkelig "morsomt"

Gjorde dere noe spesielt før serveren gikk ned for maintance.

Tenker på å feks kjøpe herloom items eller andre ting...

Fikk gjort det viktigste fiksa gems, kjøpt inn omtrent alle glyphsa, spart opp noen Dalaran Jewelcrafter's Token sånn at jeg får fatt på den nye recipen veiled dreadstone.

Selv kommer jeg til å kjøpe expansion på acc management og heller gå for CE på sikt, evt bare drite i den.

Noe av det samme her siden posten bruker 3-5 dager på å sende noe opp til nordland så må jeg kjøpe expansion via acc managment for å ha en sjanse på realm first 85 mage <3 til jeg får ce`n min.

Da var 4.01 installert og klar til å spilles med 16:00 :new_woot:

Jeg vedder 100 kr på at serverne ikke kommer til å være oppe klokka 16:00 :(

Lenke til kommentar

Noen andre som synes at Cata kommer til å bli den beste av de expantionene som har blitt sluppet til nå?

Nei egentlig ikke :S Har spilt igjennom beta, og sitter ikke tilbake med en wow-følelse. håper de forandrer litt på releasen ihvertfall.

Savner TBC mer og mer lol

Lenke til kommentar

Noen andre som synes at Cata kommer til å bli den beste av de expantionene som har blitt sluppet til nå?

Nei egentlig ikke :S Har spilt igjennom beta, og sitter ikke tilbake med en wow-følelse. håper de forandrer litt på releasen ihvertfall.

Savner TBC mer og mer lol

Om Cata er tilnærmet Tbc, eller bedre, da blir jeg glad! :love:

Outland var perfekt!, spør du meg. :)

I Wotlk går alt for "fort" spør du meg. Man kan hoppe inn i icc en uke etter man har dinget 80. Føles liksom så tomt nå.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...