Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

MP5 - This stat no longer exists in the game. Holy paladins and Restoration shaman have been redesigned to benefit from Spirit.

Vil det si at alle gems man måtte ha osv bare er borte eller erstatter med noe?

 

Super TBC-konservative høyreving-pala med kun mp5 vil jo slite.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Putricide Malleable Goos EVERYONE at ranged. Pretty hilarious. Super heroic mode!

Gief vid nao! Edit: http://www.justin.tv/fireelements/b/271777533 lol

 

Bring casters - in particular, Mages, Warlocks, Shadowpriests, Boomkins, Elemental Shamans. Their damage is retardedly good right now. Most melee are complete dead weight, in particular, Warriors, Rogues, and Ferals. Our feral cat almost did more damage keeping thorns up on the main tank then he did by himself (also because Thorns is pretty stupid right now).

 

The new ability queue SUCKS. I cannot emphasize this enough. You're locked into certain abilities and if you get a proc, you're basically screwed.

 

Ability queue is terrible. I don't understand why they pushed the patch live without implementing the ability queue fix GC described on beta forums.

 

The new ability queue system definitely sucks.

 

I like the buff to lady DW's mana pool double the mana ftw.

 

Video found!

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Noen andre som synes at Cata kommer til å bli den beste av de expantionene som har blitt sluppet til nå?

Synes det skal bli gøyt å utforske Azeroth ovenifra =)

Sitter på jobben så nette jeg er på er litt begrensen, men noen som vet om det er bare til å kjøpe flyingskill for Azeroth eller må jeg bli lvl-xxx for å få muligheten. Og hvor mye det evt vil koste å trene.

 

Og, kunne noen postet eller PM meg patchnotes? Må ha noe å lese på mens jeg er på jobb heh, takk =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Gjorde dere noe spesielt før serveren gikk ned for maintance.

Tenker på å feks kjøpe herloom items eller andre ting...

Gjorde ikke noe spess igår ( var ikke online hele dagen fordi jeg var i Kr.sand og bestilte meg 6 kopier av cata :D 2x CE og 4x normal retail.) men for noen dager siden kjøpte jeg mount for 200 merker og litt annet "snax"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...