Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beta er kaos uten portaler i dal.

Står ca 3000 spillere som venter på en mage som gidder.

 

Trade er sånn

2/ WTF Whers!!zz Portalz!!LOl Omg

Tror jeg skal droppe å dra dit med Magen min :ohmy: Men syns det er kjipt at de tar vekk portalene derfra, blir vel en vane. Får samle penger og kjøpe en rask flying mount til 5 chars :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg ville forresten gått for Druide på 80! Healer? Ranged DPS? Melee DPS? Tank? Kan være hva som helst!

Joda, det er i grunn sant. Har faktisk prøvd alle tingene en druid tilbyr, og jeg sliter litt med å velge hvilken klasse jeg skal være uansett. Hehe, antar at jeg får prøve meg litt frem og se. Det jeg definitvt savner mest når jeg ikke er på druiden er instant flight form. Den er g e n i al. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Same procedure as every year. Renew subscription på x.0.1-patch. Slår ikke feil, kommer til å åpne kontoen min igjen i morra rett og slett fordi jeg er litt for interessert i å teste de nye endringene. Har vel ikke vært noen andre større endringer de siste 10-11 månedene?

 

Forhåpentligvis er den ferdig til jeg er ferdig på jobb i morra, coincidentally 16:00.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Alt av updates er blitt applied over natten ser jeg ja, synd at jeg har skole og jobb tilnærmet sammenhengende fra nå til halv elleve i kveld. Jaja, får prøve meg frem når jeg kommer hjem (say goodbye to school!) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...