Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

lyst å poste den rotationen her?

Copypaster det jeg skrev på guildforumet, orker ikke oversette :p

 

Basic rotation without Rapid Fire

Serpent Sting->Chimera Shot->Arcane Shot->

Steady Shot x2->Arcane Shot->Steady Shot x2->

Chimera Shot->Arcane Shot x2->Steady Shot x2->

Arcane Shot->Steady Shot x2->Chimera Shot->and so on.

 

The Master Marksman-talent gives you 60% chance to gain the effect with the same name. When this reaches 5 stacks, your Aimed Shot becomes an instant cast without any focus cost.

What I did when this procced was to replace one of the Arcane Shots I used after Chimera Shot with it.

 

Rotation with Rapid Fire

Compared to what we are used to on Live, this changes your rotation.

You have everything off cooldown and Serpent Sting is on the target:

 

Chimera Shot->Arcane Shot x2->RF & Steady Shot x2->

Arcane Shot x2->Steady Shot x2->Chimera Shot->

Arcane Shot x2->Steady Shot x2->Arcane Shot x2->

Steady Shot x2-> Chimera Shot->Arcane Shot x2

 

 

Om du ikke har nok focus etter en Chimera til 2 Arcane Shot så bruker du bare en ekstra Steady før neste Chimera for å utnytte all tiden som er tilgjengelig mellom Chimera Shots.

 

Mesteparten av dette har blitt testet der dummy har vært under 25% HP og da gir Steady Shots litt ekstra focus. Så om dummy er over 25% på HP så vil det nok for mesteparten av tiden være nok focus til kun en arcane shot rett etter Chimera. Du bare legger til en ekstrea Steady før neste Chimera.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mer realistisk at når shamans setter ut totems bruker de et fra baggen og de må kjøpe nye for hver gang.

 

Det er mer realistisk, derfor er det jo mye bedre og sånn bør det være, sant?

Ja, det forbauset meg at det ikke var slik da jeg startet en Shaman.

 

Totems er store objekter og kan derfor selvfølgelig ikke stackes i baggen. Det er mer realistisk, derfor er det bedre, sant?

Lenke til kommentar

Realistisk:

 

En liten dirk tar like stor plass som en rustning.

Polearm tar like stor plass som en liten stein.

 

Ryggsekken din kan fylles med 100 brystplater, og du merker ikke vektforskjell.

 

Du løper like kjapt uansett hva du har på deg, eller hvor mye du bærer.

 

Flyvedyr har ingen problemer med å fly lynkjapt, for så å stoppe på millimeteren, for så å fly en halv meter i full fart, og så stoppe igjen. Eventuellt fly opp ned. Lenge.

 

Rogue kan snike seg forbi alt mulig, og de kan stå og danse fremfor fienden som ikke kan se de. En rogue kan også stjele innholdet i lommene dine på tre meters avstand.

 

 

 

Dragon Age-spillet har man ikke piler når man tar på seg bue. I spillet der så er piler noe som kommer med våpenet. Det er ikke vanskelig å forestille seg at det kommer piler/kuler med våpenet ditt.

Lenke til kommentar

Hadde vært morsomt å sett en lvl 80 wow-karakter i "real life" med 4 digre bagger rundt skuldrene som det stikker 40 meterlange skarpe metallgjenstander ut av, i tillegg til metervis med svære bjørneskinn, pluss 100kg stein..ser ikke for meg at den karen kunne sprunget veldig fort eller langt.

 

Og tenk deg vekten på 5000 trepiler? Veier sikkert et halvt tonn bare de.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det hjelper nok å ha designerne bak Diablo1/2-sekken også på lag. Den rommet også utrolige mengder våpen og armor.

For ikke å snakke om beltet som kunne ha opptil 27 (9x3) potions hengende UTEN å knuse noen av flaskene mens du sprang. Fantastisk teknologi. De brukte ikke plastflasker, for det er helt tydelig glasslyd som kommer når du kaster dem på bakken.

 

For ikke å glemme de ENORME lagerhusene vendorene måtte hatt for å ta vare på alt trashet man town portaler til byen for å selge hvert 20. minutt, eller pengebingene med cash for å betale for all skiten de kjøper av oss.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dungeons & Dragons rollespill systemet løste dette problemet for 30 år siden med sin "Bag of Holding"

 

A bag of holding appears to be a common cloth sack of about 3 by 5 feet (0.91 by 1.5 m) in size. It opens into a nondimensional space (similar to magic satchel) or a pocket dimension, making the space larger inside than it is outside. Each bag always weighs the same amount, between 15 and 60 pounds (6.8 and 27 kg), regardless of what is put into it. It can store a combined weight of up to forty times its own weight, and a combined volume of 30 to 250 cubic feet (0.85 to 7.1 m3). A living creature put in a bag of holding will suffocate after about 10 minutes.

 

If a bag of holding is overloaded, or if a sharp object pierces it (from outside or inside), the bag will rupture and be ruined, the contents lost forever in non-space.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...