Griznah Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg så et BM Hunter pet critte for 11k+..klarte å drepe en PvP warrior ganske lett (på PTR). Ja, kun pet, helt alene. Til deg som klagde på casttime på Aimed Shot, du har tydeligvis ikke spilt i vanilla.. Shadowmelded NE Hunter som åpnet med Aimed Shot for 3k crit..bah..(5k hp var greit buffa på den tida). Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 BM er jo nerfet ganske bra nå. Marksmanship gir best dps. Jeg har sittet noen timer på dummy og kommet frem til en "rotasjon". Ligger på rundt 9k på en 15minutters økt som MM. På betaen derimot i level 80 gear så gjør samme specc rundt 7k for øyeblikket. lyst å poste den rotationen her? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor i all verden tar de vekk ammo? Fatter det bare ikke... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For at hunters skal slippe å bruke masse bagspace på crap? Til og med shamans har jo fått slippe å bære rundt på 4 totems. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor i all verden tar de vekk ammo? Fatter det bare ikke... Fordi å springe rundt med tusenvis av piler i baggen for mindre bagspace, ekstra kostnader og muligheten til å plutselig bli fri for piler ble sykt irriterende etter hvert og gjorde hunter mye mindre attraktivt. inb4 urealistisk: Tenk på thrown weapons. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tar vekk realismen. De kunne jo bare ha latt kuler og piler stacke enda mer og koste mindre. At man blir fri for ammo har man kun seg selv å skylde på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ja, de andre klassene er kjemperealistiske i forhold til at huntere ikke trenger å ha piler i baggen sin. Prøv og skyt flamme ut av hendene dine, går sikkert kjempebra Endret 12. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du spiller tydeligvis ikke Hunter, og du er også den første jeg har sett som klager på realisme...WoW er realistisk fra før mener du? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Man kan allikevel snakke om realisme innenfor WoW-universet og hvordan det fungerer. Hvor det er mulig å lage ild å kaste på mennesker, men det ikke har blitt sagt noe om å lage piler/kuler ut av ingenting. Men for all del, jeg er glad jeg får ekstra bag space og slipper å konstant tenke på ammo som hunter. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor i all verden tar de vekk ammo? Fatter det bare ikke... Fordi å springe rundt med tusenvis av piler i baggen for mindre bagspace, ekstra kostnader og muligheten til å plutselig bli fri for piler ble sykt irriterende etter hvert og gjorde hunter mye mindre attraktivt. inb4 urealistisk: Tenk på thrown weapons. Men jeg må fortsatt ha Poisons i baggen som Rogue... Justice! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Realismekommentaren min var egentlig bare tull, men det er jo helt sant. Jeg har aldri sett noen klage på at thrown-weapons ikke trenger ammo, men wow-europe lyste opp da det ble annonsert at buer/guns ikke trenger ammo. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vel, noe er realistisk i spillet, andre ting er det ikke. Så tar man vekk ammo blir spillet mindre realistisk. Get it? Har faktisk en lvl 70 hunter, og sjelden vært plaget med for lite ammo. Men jeg forstår jo at det kan bli et problem for de som ikke gidder å følge med, selv når de har antallet utenpå bagen hele tiden. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har lenge ønsket meg en forandring når det gjelder hunter ammo, men ikke helt som dette. Skulle istedet ønske at man kunne kjøpe forskjellige type piler som var utømmelige (litt som thrown weapons) og hver type pil hadde en liten bonus. De hadde +dps bonus som de har nå. Noen hadde en liten poison dot effekt, noen en 5% slow effekt osv osv. Så ville man bytte piler ettersom hva man gjorde. Questet, pvpet, hvilken type boss fight e.l. Mange muligheter som det var synd Blizzard ikke gjorde noe med, istedet så tok de den lette utveien og fjernet ammo. Jeg foretrekker fortsatt det foran hvordan det fungerer nå hvor man mister bag space og må konstant tenke på hvor mye ammo man har, men jeg hadde håpt de skulle ta en litt annen utvei. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tror ikke jeg har gått fri for ammo siden level 60 og noe, men å konstant ha 20 slots mindre enn de andre karakterene mine likte jeg ikke. Spillet blir mindre realistisk, og hva så? Spillet prøver ikke å være realistisk. Det er ikke sannsynlig at en stor drage kommer opp fra bakken og ødelegger byer og lignende, betyr det at Cataclysm-konseptet er en dårlig ting? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ser ut som jeg slutter med holypala iallefall, eneste forskjellen er mer arbeid. Kjenner 6 healere som har kastet main. Copy a Premade Character Hva er opplegget med 60 dagers kø? Holy pally må jobbe litt meir for å vere gode ja. Litt sånn som alle andre healerclasses må også no. Har vore litt i dungeons rundt om kring, og det virker som at pally played right er meget godt. Han gikk tilnærma aldri tom for mana, sjøl i complete fuck up bossfights der både tank og dps gjorde det verre for han (meg sjøl inkludert ja). Men at en har en 4-5 heal knapper i cata, til forskjell fra 2 i wotlk, det må en rekne med. Edit: chars = healerclasses Endret 12. oktober 2010 av Whiteshit Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Healer forandringene har faktisk gjort at jeg har lyst til å spille healer igjen etter å blitt utbrent når ICC kom ut. Endelig så man man faktisk tenke før hver gang man caster en spell. Ikke heale mest mulig uten å måtte tenke på mana. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spillet blir mindre realistisk, og hva så? Spillet prøver ikke å være realistisk. Det er ikke sannsynlig at en stor drage kommer opp fra bakken og ødelegger byer og lignende, betyr det at Cataclysm-konseptet er en dårlig ting? Forskjell på handling og grunnleggende funksjonalitet. Det er som om man skulle ha kuttet ut tyngdekraften i spillet, den er jo også realistisk. Men greit, endringen glir vel inn i hjerna etterhvert som alt annet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er mer realistisk at når shamans setter ut totems bruker de et fra baggen og de må kjøpe nye for hver gang. Det er mer realistisk, derfor er det jo mye bedre og sånn bør det være, sant? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvis noe ikke gir mening i WoW, tenk sånn: "It's magic." 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er mer realistisk at når shamans setter ut totems bruker de et fra baggen og de må kjøpe nye for hver gang. Det er mer realistisk, derfor er det jo mye bedre og sånn bør det være, sant? Ja, det forbauset meg at det ikke var slik da jeg startet en Shaman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå