Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg så et BM Hunter pet critte for 11k+..klarte å drepe en PvP warrior ganske lett (på PTR). Ja, kun pet, helt alene.

 

Til deg som klagde på casttime på Aimed Shot, du har tydeligvis ikke spilt i vanilla.. Shadowmelded NE Hunter som åpnet med Aimed Shot for 3k crit..bah..(5k hp var greit buffa på den tida).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden tar de vekk ammo? Fatter det bare ikke...

 

Fordi å springe rundt med tusenvis av piler i baggen for mindre bagspace, ekstra kostnader og muligheten til å plutselig bli fri for piler ble sykt irriterende etter hvert og gjorde hunter mye mindre attraktivt.

 

inb4 urealistisk: Tenk på thrown weapons.

Lenke til kommentar

Man kan allikevel snakke om realisme innenfor WoW-universet og hvordan det fungerer. Hvor det er mulig å lage ild å kaste på mennesker, men det ikke har blitt sagt noe om å lage piler/kuler ut av ingenting.

 

Men for all del, jeg er glad jeg får ekstra bag space og slipper å konstant tenke på ammo som hunter.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden tar de vekk ammo? Fatter det bare ikke...

 

Fordi å springe rundt med tusenvis av piler i baggen for mindre bagspace, ekstra kostnader og muligheten til å plutselig bli fri for piler ble sykt irriterende etter hvert og gjorde hunter mye mindre attraktivt.

 

inb4 urealistisk: Tenk på thrown weapons.

Men jeg må fortsatt ha Poisons i baggen som Rogue... Justice!
Lenke til kommentar

Vel, noe er realistisk i spillet, andre ting er det ikke. Så tar man vekk ammo blir spillet mindre realistisk. Get it? Har faktisk en lvl 70 hunter, og sjelden vært plaget med for lite ammo. Men jeg forstår jo at det kan bli et problem for de som ikke gidder å følge med, selv når de har antallet utenpå bagen hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge ønsket meg en forandring når det gjelder hunter ammo, men ikke helt som dette. Skulle istedet ønske at man kunne kjøpe forskjellige type piler som var utømmelige (litt som thrown weapons) og hver type pil hadde en liten bonus.

 

De hadde +dps bonus som de har nå. Noen hadde en liten poison dot effekt, noen en 5% slow effekt osv osv. Så ville man bytte piler ettersom hva man gjorde. Questet, pvpet, hvilken type boss fight e.l. Mange muligheter som det var synd Blizzard ikke gjorde noe med, istedet så tok de den lette utveien og fjernet ammo. Jeg foretrekker fortsatt det foran hvordan det fungerer nå hvor man mister bag space og må konstant tenke på hvor mye ammo man har, men jeg hadde håpt de skulle ta en litt annen utvei.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har gått fri for ammo siden level 60 og noe, men å konstant ha 20 slots mindre enn de andre karakterene mine likte jeg ikke.

 

Spillet blir mindre realistisk, og hva så? Spillet prøver ikke å være realistisk. Det er ikke sannsynlig at en stor drage kommer opp fra bakken og ødelegger byer og lignende, betyr det at Cataclysm-konseptet er en dårlig ting?

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg slutter med holypala iallefall, eneste forskjellen er mer arbeid.

Kjenner 6 healere som har kastet main.

 

Copy a Premade Character

Hva er opplegget med 60 dagers kø?

 

Holy pally må jobbe litt meir for å vere gode ja. Litt sånn som alle andre healerclasses må også no.

Har vore litt i dungeons rundt om kring, og det virker som at pally played right er meget godt. Han gikk tilnærma aldri tom for mana, sjøl i complete fuck up bossfights der både tank og dps gjorde det verre for han (meg sjøl inkludert ja).

 

Men at en har en 4-5 heal knapper i cata, til forskjell fra 2 i wotlk, det må en rekne med.

 

Edit: chars = healerclasses

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Spillet blir mindre realistisk, og hva så? Spillet prøver ikke å være realistisk. Det er ikke sannsynlig at en stor drage kommer opp fra bakken og ødelegger byer og lignende, betyr det at Cataclysm-konseptet er en dårlig ting?

Forskjell på handling og grunnleggende funksjonalitet. Det er som om man skulle ha kuttet ut tyngdekraften i spillet, den er jo også realistisk. Men greit, endringen glir vel inn i hjerna etterhvert som alt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...