Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Rage blir alltid normalized før hver expansion... I hvert fall så vidt jeg kan huske :p

 

Greia er at nå på 80, i si 6k GS så gir 1 white swing crit deg 60/70/80 rage, mens når level cap blir 85, så fikser de ragen så du ikke får så mye rage lenger.

Så når du får det beste gearet på 85 får du like mye rage regen som i det beste gearet nå (før patch).

 

På samme måte som om du starter en ny warrior på level 1, så får du mindre rage per slag enn du får i fullt "uber-gear" på 80.

 

Så etter patch får du mindre rage per slag i level 80 enn du kommer til å gjøre i level 85 med "uber-gear".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Så da er det ikke "hardcore dmg" som gjelder for rage gen lenger?. Warriors må stacke haste? :no::sick:

 

Mulig jeg tolket det litt feil men.

 

Jeg er 99% sikker på at en vil se de aller fleste dps warriors stacke strength :)

Lenke til kommentar

Som sagt er det ikke Blizzards mål å la noen classes være helt ubrukelige. Sånt selger ikke for en femmer engang, så det er ingenting å tjene på det. Det er jo klart de balanserer alle classes rundt hverandre. Det er ingen enkel jobb, så det sier seg selv at de bruker god tid på det.

 

Men dessverre er tålmodighet en heller sjelden egenskap...

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Ser på mmo at hunter blir TOTALT ødelagt. Har jo visst det i ei god stund, men at det skulle bli så ødelagt, visste jeg ikke. Hva er vitsen med 3sec cast time på aimed shot? Nå blir det vel byebye hunter

 

Hunters blir ikke totalt ødelagt, de blir totalt renovert og forbedret. Mana har aldri vært ment som en ressurs for hunters og jeg liker at det nå er endret. Om du hadde ofra 30 minutter på PTR og testet litt så vil du skjønne greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...