Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Rage has been normalized" Betyr det at man starter med 100, som energy? Nei, men husker ikke helt hva det betydde. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det betyr at man får ~like mye rage i shitty greens som i full epic. Haste øker rage gen. i 4.0.1+ dog. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Haha, denne er så genial! :!: http://www.youtube.com/watch?v=TR7FC-h0Fb8 Jeg er major Cranius fanboi <3 Big Blue Dress er jo legendarisk. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehehe, den likte jeg! Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ser ut som jeg slutter med holypala iallefall, eneste forskjellen er mer arbeid. Kjenner 6 healere som har kastet main. Copy a Premade Character Hva er opplegget med 60 dagers kø? Endret 11. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) It mer one button spam hører jeg? Hvordan er pally buffing, fikset? var eller er alvorlig problem i dagens raids. Endret 11. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da var Cataclysm forhåndsbestilt. Hadde et gavekort på 200,- på CDON fra Panel.no, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne bruke det til Cataclysm. Jeg regner ikke med å få det på release siden jeg bestiller det så sent, men det får jeg isåfall bare overleve :-) Ser også at det er extended maintenance på US realms denne uken, så da er det jo alltids en god sjanse for at 4.0.1 treffer oss. Lurer på om det da er på tide å legge druiden på hylla og satse på en av alt-characterene, eller hva som er lurest. Noen som har noen formening? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ser lite vits i å forhåndsbestille spillet egentlig. Kjedene som Elkjøp og Spaceworld og Gamestop får inn så mange kopier at det blir ikke utsolgt første uka stort sett. Muligens CE editions, men veldig mange kjøper ikke dem uansett fordi de er så dyre. Jeg har aldri hatt problem å skaffe WoW dagen etter release av expansions, og jeg bor i byen. Nettsider er håpløse på å sende ut til riktig tid, så du sitter ei uke over tida med skjegget i postkassa og venter på å få det, mens alle de andre kjøpte det 7. desember i butikken. Husk at desember er julepakke-rush tid for posten også. Endret 11. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har hatt lang, lang WoW-pause nå, men har ikke så mange spill å spille for tiden, og så kommer jo Cataclysm. Burde vel egentlig ikke starte igjen, men kan det egentlig skade? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skader selvfølgelig ikke, men om det er underholdende er diskuterbart. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mhm, har hørt mye stygt om at Heroics er mindless AoE spam og noen andre merkelige ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da spiller du ikke heroics, ferdig med det. Du kan fortsatt bare queste i laaaaaaaaang tid. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen liker 5-man, andre liker questing. Noen liker BG, andre liker arena. Noen liker casual 10-man normal raids, andre liker 25-man HC raids. Er ikke verre enn å gjøre det du har lyst til. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Endelig fikk jeg fullført Glory of the Hero og nå er Reins of the Red Proto-Drake i boks xD Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser ut som jeg slutter med holypala iallefall, eneste forskjellen er mer arbeid. Kjenner 6 healere som har kastet main. Copy a Premade Character Hva er opplegget med 60 dagers kø? Du burde jo være glad, holypala er jo buffa så innmari atm Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Er retripala nå på lvl 80 med få av blizz-gear. Klarer jo ikke drepe en mob. Hva er greia her? Skal jeg ha ench-knapp men den er bugget? Ser ut som andre har den. Endret 11. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er retripala nå på lvl 80 med få av blizz-gear. Klarer jo ikke drepe en mob. Hva er greia her? Skal jeg ha ench-knapp men den er bugget? Ser ut som andre har den. Vet det har vært mye tull med professions, er ikke sikker på hvordan det er på EUserverne siden jeg ikke har logga inn på lenge, men på US-serveren funker det ikke. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Eh..? Posten din var veldig usammenhengende. Du kan jo prøve med mer enn 5 ord i hver setning og ikke bare leddsetninger, så er det litt enklere å tolke. Enchanting-wise; aner ikke, har ikke spilt PTR. Endret 11. oktober 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Det betyr at man får ~like mye rage i shitty greens som i full epic. Haste øker rage gen. i 4.0.1+ dog. Så da er det ikke "hardcore dmg" som gjelder for rage gen lenger?. Warriors må stacke haste? Mulig jeg tolket det litt feil men. Endret 12. oktober 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå