Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Cataclysm forhåndsbestilt. Hadde et gavekort på 200,- på CDON fra Panel.no, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne bruke det til Cataclysm.

Jeg regner ikke med å få det på release siden jeg bestiller det så sent, men det får jeg isåfall bare overleve :-)

 

Ser også at det er extended maintenance på US realms denne uken, så da er det jo alltids en god sjanse for at 4.0.1 treffer oss.

Lurer på om det da er på tide å legge druiden på hylla og satse på en av alt-characterene, eller hva som er lurest. Noen som har noen formening?

Lenke til kommentar

Ser lite vits i å forhåndsbestille spillet egentlig. Kjedene som Elkjøp og Spaceworld og Gamestop får inn så mange kopier at det blir ikke utsolgt første uka stort sett. Muligens CE editions, men veldig mange kjøper ikke dem uansett fordi de er så dyre. Jeg har aldri hatt problem å skaffe WoW dagen etter release av expansions, og jeg bor i byen.

 

Nettsider er håpløse på å sende ut til riktig tid, så du sitter ei uke over tida med skjegget i postkassa og venter på å få det, mens alle de andre kjøpte det 7. desember i butikken. Husk at desember er julepakke-rush tid for posten også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er retripala nå på lvl 80 med få av blizz-gear.

Klarer jo ikke drepe en mob.

 

Hva er greia her? Skal jeg ha ench-knapp men den er bugget?

Ser ut som andre har den.

 

Vet det har vært mye tull med professions, er ikke sikker på hvordan det er på EUserverne siden jeg ikke har logga inn på lenge, men på US-serveren funker det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...