Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja, blir surt når ret paladins får en rotation :) Hehe, men føler de har ødelagt holy også. :dontgetit:

 

Ja, flash of light og holy light spam var jo virkelig innovativt! :thumbup:

 

(Og ja, jeg vet at de har flere abilities de bruker. Men det er for det meste det det går i, og er utrolig simpelt sammenlignet med de andre healing klassene.)

 

 

Race/Class combo må jo passe til lore også. Ser ikke helt hvor Orc får "light side" fra.

Pfft alt som har med loren til de forskjellige klassene til forskjellige races er lagt på is for lenge siden. Først og fremst når blood elves ble paladins, men Nelf mages og tauren paladin er jo enda verre.

 

Historie er ikke statisk. At noe ikke har skjedd før betyr ikke at det ikke kan skje i fremtiden. Jeg synes at de fleste forandringer så langt er godt begrunnet med ny lore.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Så lenge blizzard eier loren, kan de lage så mye ny lore de bare vil.

Ta f.eks. Star Wars. Det er nesten uendelig mye lore som er laget etter filmene. Milevis med bøker, rollespillsystemer, trading card games, alt som skjer tusenvis av år før alle 6 filmene. Det bygges på hele tiden. Lore er ikke frosset fast sånn "Vi lagde dette for 10 år siden så det kan ikke endres".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående Warriors - jeg har lest alle forandringer, men har ikke prøvd hverken PTR eller beta. Noen som føler for å opplyse meg hva som skjer med Warriors, hva som er bra, hva som er dårlig osv? Primært ønsker jeg å vite mest om Arms og PvP-wise, men PvE stuff er heller ikke å forakte :)

 

Jeg har lest litt, og det ser dessverre ut som at Warriors blir nerfet endel.

Her er en video av Swifty som viser Warriors forandringer i PTR: http://www.youtube.com/watch?v=JmIyw8EpOU0

 

Over til noe annet... 30% ICC buffen blir fjernet i neste patchen, blir det helt umulig å gjøre det for oss casuals da?

Lenke til kommentar

Så lenge blizzard eier loren, kan de lage så mye ny lore de bare vil.

Ta f.eks. Star Wars. Det er nesten uendelig mye lore som er laget etter filmene. Milevis med bøker, rollespillsystemer, trading card games, alt som skjer tusenvis av år før alle 6 filmene. Det bygges på hele tiden. Lore er ikke frosset fast sånn "Vi lagde dette for 10 år siden så det kan ikke endres".

 

Helt enig! Er alltid like irriterende med folk som mener franchiser blir ødelagt bare fordi de blir frisket opp og forandret på.

Lenke til kommentar

Angående Warriors - jeg har lest alle forandringer, men har ikke prøvd hverken PTR eller beta. Noen som føler for å opplyse meg hva som skjer med Warriors, hva som er bra, hva som er dårlig osv? Primært ønsker jeg å vite mest om Arms og PvP-wise, men PvE stuff er heller ikke å forakte :)

 

Jeg har lest litt, og det ser dessverre ut som at Warriors blir nerfet endel.

Her er en video av Swifty som viser Warriors forandringer i PTR: http://www.youtube.c...h?v=JmIyw8EpOU0

 

Over til noe annet... 30% ICC buffen blir fjernet i neste patchen, blir det helt umulig å gjøre det for oss casuals da?

 

hvor leste du det , sist jeg var på prt relmet så var den aktiv .

Lenke til kommentar

Angående Warriors - jeg har lest alle forandringer, men har ikke prøvd hverken PTR eller beta. Noen som føler for å opplyse meg hva som skjer med Warriors, hva som er bra, hva som er dårlig osv? Primært ønsker jeg å vite mest om Arms og PvP-wise, men PvE stuff er heller ikke å forakte :)

 

Jeg har lest litt, og det ser dessverre ut som at Warriors blir nerfet endel.

Her er en video av Swifty som viser Warriors forandringer i PTR: http://www.youtube.c...h?v=JmIyw8EpOU0

 

Over til noe annet... 30% ICC buffen blir fjernet i neste patchen, blir det helt umulig å gjøre det for oss casuals da?

 

hvor leste du det , sist jeg var på prt relmet så var den aktiv .

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=26725675995

Leste det her

"Icecrown Citadel

 

 

* The Chill of the Throne effect has been removed."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...