Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hm, da var The Explorer tittelen i boks Now what to do,.. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Insane in the membrane? 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjlrer mc rundt selv jeg som pala, det er ett sted jeg trenger i alle land og det er seff det mest bortgjemte stedet. Blir den lengste ruta det er mulig å ta for å få tittelen. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fikk akkurat mail om Cata beta fra Blizzard. Sjekket kontoen og der var beta nr to satt opp. Hadde skaffet en tidligere fra wowinterface.com. Snodig at de ikke kan gi den til en annen som ikke allerede har en konto! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Haha, de kan jo sjekke Battle.net-kontoen din etter hva du har, de gjør garantert det også, men allikevel så skal du ha beta, du var trukket ut til det. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har tre wow-kontoer under battle.net kontoen min, og jeg fikk beta til to av kontoene på en gang, men jeg kan hente toons fra alle tre kontoer og kopiere over hvis jeg vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Uhm, Beta går på Battle.net, ikke på WoW-accounter. Du setter opp beta-deltakelse på Battle.net-accounten din, ikke på en av WoW-accountene. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Uhm, Beta går på Battle.net, ikke på WoW-accounter. Du setter opp beta-deltakelse på Battle.net-accounten din, ikke på en av WoW-accountene. Det går så fint så, fikk én gjennom battle.net og én direkte på en av kontoene fordi jeg er forhandler og fikk forhandler VIP beta. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ah slik ja. Vel, det er jo fortsatt ikke en beta til hver av kontoene, da alle kontoene deler Battle.net, så går det jo i teorien som en konto på en måte, men på en måte ikke. Vi sier vel EOD, back to topic her? Er ikke Småprat rundt/om Battle.net Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Drepte en gul mob og må velge mellom 2 grupper. Hvilken valgte dere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er tilgang til noen quests i Desolace. Har absolutt ingenting å si, og du kommer deg neppe til Exalted med noen av de. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvor har folket forhåndsbestillt cata fra da? Bestilte CE på elkjøp selv ettersom jeg ikke har noen hastverk med å motta spillet, men om noen finner en billigere plass for CE så si ifra, kosta vel 549+69kr i porto Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er tilgang til noen quests i Desolace. Har absolutt ingenting å si, og du kommer deg neppe til Exalted med noen av de. Kan man farme seg til exalted med bare å drepe disse dyra? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Finnes det en snedig addon som viser hvor tingen er fra når du holder musa di over den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvor har folket forhåndsbestillt cata fra da? Bestilte CE på elkjøp selv ettersom jeg ikke har noen hastverk med å motta spillet, men om noen finner en billigere plass for CE så si ifra, kosta vel 549+69kr i porto Spaceworld her. Webprisen lå vel på 549 elns der også. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Stakk til spaceworld jeg kl 2400 og kjøpte spillet. Hadde da 100 WOTLK-CE pakker ingen ville ha. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er tilgang til noen quests i Desolace. Har absolutt ingenting å si, og du kommer deg neppe til Exalted med noen av de. Kan man farme seg til exalted med bare å drepe disse dyra? Stopper ved honored meiner eg. Såg en som hadde alt rep maxa på armory. Der hadde han 9999999/10000000 or w/e honored/friendly etc på akkurat denne greia her. Som då var max. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har 4,5 Gear Score nå, og er rett og slett drittlei av å gå Random HC dungeons. Dropper aldri noe jeg får bruk for, og er bare emblemsa jeg får nytte av. Noe annet jeg kan gjøre for å få 5k gs lettere? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Egentlig ikke. Hvis du ikke skal ha fake Gs da. Da kan du bruke PVP gear.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå