Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig, trodde bare loliansen drev med sånt tull.

 

Jaja.

 

Motstanderne dine crasher mest sannsynligvis instanceserveren elns, så alle på laget ditt blir kastet ut. Klassisk triks i serien "Hvordan være en irriterende dust i AB".

 

Vel, kunne lett vært det, men nu var jeg i SoTA, og der ble jeg kastet ut like mange ganger.

Da er det kanskje noe lokalt da, ettersom jeg ikke ser noen andre nevner det. Litt rart det bare skjer i BG'er..

Lenke til kommentar

Ikke tro det er stor forskjell mellom Alliance og Horde, det er de samme spillerene.

Nettopp! Det er det jeg har prøvd å forklare alle som sier at horde/alliance er bare fylt med drittunger og what-not. Det er faktisk de samme folkene som sitter foran PCen.

 

Var i Sunken Temple akkurat nå... måtte le litt av denne. :!:

 

post-124446-1286452923,058_thumb.jpg

 

Tok den der ikke, forklare litt nærmere? :p

To huntere i gruppa, begge døde to eller tre ganger på rad. Jeg spurte hva de drev med (som man kan se)... så fikk jeg det svaret; I trying to find charry. And bomb bomb. I get pwned. . :p Syns det var litt morsomt. :wee:

Lenke til kommentar

Hvorfor hadde det vært bra for wow?

 

Vel, ting som detta gearscore hadde aldri vært til. Uten tvil det mest idiotiske jeg har hørt om. Ikke noe mer raid addons som praktisk talt tenker for spilleren, men man må fokusere ordentlig. WoW hadde også vært tjent med at folk ikke kan alle mulig "cap's" for hit, crit, haste osv osv. Tilbake i Vanilla måtte jeg teste meg frem med roguen ang hit, noe som ikke var bare bare. Det gikk på forståelse og feeling, hvordan man ville prioritere. Man endte opp med ca det samme resultatet, men det blir noe helt annet allikevel. Nå implanteres skiten inn i selve spillet istedet.

 

Egentlig vil jeg gå så langt som å si at alle aspekter ved WoW hadde vært genuint bedre uten addons. Det er ingen addons man har et absolutt behov for. Addons gjør bare folk dårligere, latere, mindre observante og alt det der (Kanskje utenom dps meter som får konkurranseinstinktet frem i folk). Desverre.

 

Men som skrevet over, UI addons er helt ok, for det er bare sjarm.

Lenke til kommentar

Omtrent halvparten av AB-ene jeg er i (hvis man ikke teller med de der alle untatt én alliansespiller leaver køen) blir vunnet pga fusk fra Alliance. Horde har aldri jukset i en eneste AB jeg har vært med i.

 

Er vel forskjell fra battlegroup til battlegroup, da.

Dette høres ut som en kamerat som er overbevist om at det bare er Alliance som har Lag i Wintergrasp og at det er derfor vi ikke vinner.

Lenke til kommentar

Dette er ikke noe jeg finner på. Tror du det er tilfeldig når ting som

"The battle for Arathi Basin begins in 30 seconds!"

"Xxlègòlàsxx claims the Stables!"

"Xxlègòlàsxx claims the Gold Mine!"

"Let the battle for Arathi Basin begin!"

 

forekommer?

 

Eller når man DCer og når man logger på igjen har alliansen ALLE basene?

 

Lag i WG har jeg hørt før. Det er bare bullcrap, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Hvorfor hadde det vært bra for wow?

 

Vel, ting som detta gearscore hadde aldri vært til. Uten tvil det mest idiotiske jeg har hørt om. Ikke noe mer raid addons som praktisk talt tenker for spilleren, men man må fokusere ordentlig. WoW hadde også vært tjent med at folk ikke kan alle mulig "cap's" for hit, crit, haste osv osv. Tilbake i Vanilla måtte jeg teste meg frem med roguen ang hit, noe som ikke var bare bare. Det gikk på forståelse og feeling, hvordan man ville prioritere. Man endte opp med ca det samme resultatet, men det blir noe helt annet allikevel. Nå implanteres skiten inn i selve spillet istedet.

 

Egentlig vil jeg gå så langt som å si at alle aspekter ved WoW hadde vært genuint bedre uten addons. Det er ingen addons man har et absolutt behov for. Addons gjør bare folk dårligere, latere, mindre observante og alt det der (Kanskje utenom dps meter som får konkurranseinstinktet frem i folk). Desverre.

 

Men som skrevet over, UI addons er helt ok, for det er bare sjarm.

Skal ikke kommenter det med at alle addons bortset fra UI addons ødelegger spillet, da jeg har helt forskjellige synspunkter på det, og det vil ta for lang tid å skrive ned.

 

Men når det kommer til GearScore: Det er ikke addonen som er problemet. Det er folk som bruker det. Man kan si hva man vil om GS, men det gir en pekepin (om det blir brukt rett) om hvor mye teoretisk skade en person kan gjøre. Selvsagt er det en utopisk tankegang, da halvparten av alle folk som bruker den bruker den idiotisk, men alikevell. Hadde det ikke vært GS hadde folk raskt skummet over item level, og hadde ikke item level vært i spillet hadde de enten sjekket hvor mange epics du har (tenker da tilbake til Vanilla, da Epics var Epics), hvilke epics fra hvilke tiere du har etc.

 

Pugging vil uansett ha en måte å grovt skille de dårlige fra de gode, etter hva utstyret teoretisk skal klare å pumpe ut. En hunter med 6k GS kan utvilsomt ligge på 2-3000 dps, på lik linje som en på 3-4k GS kan likke på det samme. Forskjellen er at Hunteren med 6k GS har muligheten til å pumpe ut mye mer hadde han hat skillsa til det. Hunteren med dårligere gear er allerede på damagecappen.

 

Men jeg er totalt enig i at det er blitt en stygg ukultur når det kommer til GS og at jeg ønsker de som misbruker det alt vondt i verden, men problemet er ikke addonen, problemet er folket som bruker den feil.

Lenke til kommentar

Hm...hvordan i all verden skal jeg explore Teldrassil som horde? På PVE-server vel og merke..må vel ta båten fra Auberdine og bli pwned av guards hele tiden?

Håper ikke det er så mange alliance spillere der på denne tiden av døgnet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...