Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler denne dagen har vært vellykka.

Fått gjort unna ørten tbc-heroics for achievements og rep på druiden, levla roguen litt til, levla en drøss med andre alter, i går fikk jeg endelig banken min til lvl 20 (vanskelig å levle i dungeons når man insisterer på å springe rundt i smoking og slå på ting med en stav med diamant på) og jeg regner med å få proto-drake for 10m Ulduar i helga. ^^ Mangler bare 5 achievements etter å ha tatt en drøss i går og på søndag.

Kos! :D

Lenke til kommentar

Er så glad jeg fikk gjort ferdig Brew of the Month, så det ble violet proto-drak på meg xD

Hadde den grønne fra før av men tror jeg holder en finger på violet =)

 

Min favoritt ground mount er Ravasaur. Siden man må bruke 20 eller 30 dager for å fullføre det #¤#&//)"!! queste.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Og der kom buffen til pallyhealers (i cata).

 

Skjønner eg godt etter å testa såvidt pallyhealerspec i beta. Det var ikkje noke fres.

 

Atm er Death strike fullstendig op for dk tanks ^^ Rekner med å sjå meir "DK solos icc10" videos snart.

 

Edit: Death strike i cata beta that is.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Ingen fare. Man får enkelt en mørk versjon av den i Cataclysm, sammen med resten av guildet;

http://static.mmo-ch...darkphoenix.jpg

Shait, for den var vel ikke fet? >.<

Gidder du linke siden der du fant achievementen for den, ikke bare bildet?

Gjerne også for andre mounts om mulig.

Tipper nok likevel at Al'Ar hadde vært kulere..siden mange kommer til å ha den der.

 

Edit: En ting jeg lurer på: Om man har fått f.eks. den mounten med guilden og guilden disbandes...vil man fortsatt ha mounten, eller er det kun om man har en guild?

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Ingen fare. Man får enkelt en mørk versjon av den i Cataclysm, sammen med resten av guildet;

http://static.mmo-ch...darkphoenix.jpg

Shait, for den var vel ikke fet? >.<

Gidder du linke siden der du fant achievementen for den, ikke bare bildet?

Gjerne også for andre mounts om mulig.

Tipper nok likevel at Al'Ar hadde vært kulere..siden mange kommer til å ha den der.

 

Edit: En ting jeg lurer på: Om man har fått f.eks. den mounten med guilden og guilden disbandes...vil man fortsatt ha mounten, eller er det kun om man har en guild?

 

post-56647-1286444796,0369_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...