Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da var jeg igang med Azeroth. Bare 35 soner left to explore Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Føler denne dagen har vært vellykka. Fått gjort unna ørten tbc-heroics for achievements og rep på druiden, levla roguen litt til, levla en drøss med andre alter, i går fikk jeg endelig banken min til lvl 20 (vanskelig å levle i dungeons når man insisterer på å springe rundt i smoking og slå på ting med en stav med diamant på) og jeg regner med å få proto-drake for 10m Ulduar i helga. ^^ Mangler bare 5 achievements etter å ha tatt en drøss i går og på søndag. Kos! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da var jeg igang med Azeroth. Bare 35 soner left to explore http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=164419 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Snart får du vel Violet Drake og, Smurf? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hadde helt glemt hvor glad jeg er i Frostwolf howler'n min Hva er deres favoritt ground-mount? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Er så glad jeg fikk gjort ferdig Brew of the Month, så det ble violet proto-drak på meg xD Hadde den grønne fra før av men tror jeg holder en finger på violet =) Min favoritt ground mount er Ravasaur. Siden man må bruke 20 eller 30 dager for å fullføre det #¤#&//)"!! queste. Endret 7. oktober 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Og der kom buffen til pallyhealers (i cata). Skjønner eg godt etter å testa såvidt pallyhealerspec i beta. Det var ikkje noke fres. Atm er Death strike fullstendig op for dk tanks ^^ Rekner med å sjå meir "DK solos icc10" videos snart. Edit: Death strike i cata beta that is. Endret 7. oktober 2010 av Whiteshit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Snart får du vel Violet Drake og, Smurf? Om RNG-en er med meg, så får jeg den under Hallow's End ja. Den var ikke med meg i fjor, men jeg håper på pet og helm i år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Violet Drake ser best ut i Icecrown, fact. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hadde helt glemt hvor glad jeg er i Frostwolf howler'n min Hva er deres favoritt ground-mount? Acherus deathcharger. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hadde helt glemt hvor glad jeg er i Frostwolf howler'n min Hva er deres favoritt ground-mount? Enten Black War Kodo (på Tauren, andre raser ser dumme ut med stor mount), Headless Horseman's Reins eller Swift Spectral Tiger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Favorittmount? Reins of the Raven Lord. <3 Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Av de mountene jeg har liker jeg best Black War Bear. Fikk Brewfest Kodoen nå i år, og syns den er så stor og klumsete. Bjørnen er perfekt størrelse for en human female. Ellers liker jeg Talbuk'ene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 HJelp kan ikke tro at jeg selv har "begynt" på The insane. fikk farmet bloodsail igår samt 15k rep med booty bay ( litt mer av de andre men bruker BB som referanse) og snart er jeg på revered med ravenholdt Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Må bare slenge inn at angående flying mounts skulle jeg ønske jeg hadde Ashes of Al'Ar...dang, den er sweet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen fare. Man får enkelt en mørk versjon av den i Cataclysm, sammen med resten av guildet; http://static.mmo-ch...darkphoenix.jpg Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Ingen fare. Man får enkelt en mørk versjon av den i Cataclysm, sammen med resten av guildet; http://static.mmo-ch...darkphoenix.jpg Shait, for den var vel ikke fet? >.< Gidder du linke siden der du fant achievementen for den, ikke bare bildet? Gjerne også for andre mounts om mulig. Tipper nok likevel at Al'Ar hadde vært kulere..siden mange kommer til å ha den der. Edit: En ting jeg lurer på: Om man har fått f.eks. den mounten med guilden og guilden disbandes...vil man fortsatt ha mounten, eller er det kun om man har en guild? Endret 7. oktober 2010 av Necleto Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen fare. Man får enkelt en mørk versjon av den i Cataclysm, sammen med resten av guildet; http://static.mmo-ch...darkphoenix.jpg Shait, for den var vel ikke fet? >.< Gidder du linke siden der du fant achievementen for den, ikke bare bildet? Gjerne også for andre mounts om mulig. Tipper nok likevel at Al'Ar hadde vært kulere..siden mange kommer til å ha den der. Edit: En ting jeg lurer på: Om man har fått f.eks. den mounten med guilden og guilden disbandes...vil man fortsatt ha mounten, eller er det kun om man har en guild? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det bildet besvarte jo ingen spørsmål Hva må man gjøre for å få mounten, og vil man fortsatt ha den om guilden disbander? Jeg kan alltids google det første spørsmålet, men det siste hadde vært morsomt å fått svar på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå