FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er ikke bare de 25 kronene Moonai... Håper jeg rekker og lvle Druiden og Magen til 80 føre 7. des. 66 på Druiden nå... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nermere Dreamhack? doh. men tenk på pengene du kan spare! [onkelskrue] 25*12=300. DET ER FUUU 3 MÅNDER DU KASTER BORT! [/onkelskrue] Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bor i tyskland, kan kjøpe gamecards til dere jeg Men jeg har problemer med andre ting, nemlig leverandør av internett. Bor litt for langt unna nærmeste landsby slik at jeg sitter på det laveste som fins, tror jeg, av DSL linje, som går via tlf kabelen, hakket over ISDN etter hva jeg har forstått. Patching tar jo en uke omtrent(40Kb/s maks elns), og pingen når jeg spiller varierer fra 300-2000. QQ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 SvennAndre, siden du er i Tyskland, vet du noe om de har sånn SpendOn greie her? Har ikke sett det her ihvertfall, men så er nå denne delen av Tyskland ikke akkurat på fronten når det gjelder slike ting. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå skal jeg gjøre Direbrew på hunteren. Har Ram og Remote på begge 80-ene, og i dag fikk jeg Kodo på DK-en. Er jeg så heldig at jeg får Kodo i siste liten på hunteren og? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 SvennAndre, siden du er i Tyskland, vet du noe om de har sånn SpendOn greie her? Har ikke sett det her ihvertfall, men så er nå denne delen av Tyskland ikke akkurat på fronten når det gjelder slike ting. Kan ikke huske å ha sett noe sånt, men har sett noe liknende som du kjøper i butikk som gir deg nettkreditt på nett hos enkelte sider etc, men det var noe ukjent for min del. Hvor i landet er du? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bor i tyskland, kan kjøpe gamecards til dere jeg Jeg bor i Norge og kan kjøpe gamecard fra utelandske nettsider. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var ment som en spøk Denne prisøkningen tror jeg blir den enkleste noensinne å unngå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så, startet en human priest (som jeg skal server change, need new scenery) og er uhyre usikker på hvilke professions jeg skal velge. Noen som kan komme med noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.wowblues.com/us/flexible-raid-lock-system-in-401-27026324753.html Stemmer dette, at ICC10 og ICC25 blir å gå under det nye systemet med Shared ID/Flexible Raid Lock fra og med neste onsdag (om det er da patchen kommer vel og merke) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Så, startet en human priest (som jeg skal server change, need new scenery) og er uhyre usikker på hvilke professions jeg skal velge. Noen som kan komme med noen tips? Har cash? JC og Engineering :> Angående moms og greier, er jo bare å kjøpe gamecard på offgamers, gamersloot.com og slike sider? ^^ men seriøst... Handler du fra utlandet under 200kr? så betaler man ikke moms elns, skulle det ikke gjelde på e-tjenester så ville jeg be blizzard sende meg gamecard via posten siden den gjelder der. Endret 6. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så, startet en human priest (som jeg skal server change, need new scenery) og er uhyre usikker på hvilke professions jeg skal velge. Noen som kan komme med noen tips? Herbalism og Skinning/Mining hvis du ikke allerede har cash på serveren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om du skal skaffe deg penger, er nok Herbalism/Mining og Skinning veien å gå. Herbalism og Mining går ikke like bra sammen, da de begge to er avhengig av Tracking-skillen. Eventuellt kan du gå Enchanting og Tailoring, da får du enchante ditt eget utstyr, som du også lager selv. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jewelcrafting og mining = gold. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da ble man ferdig å explore Northrend. Så gjenstår bare..hele Kalimdor (nesten), det meste av Eastern kingdoms og halve Outlands..Heldigvis fikk jeg råd til 300 riding skill igår så Outlands-exploringa går dobbelt så fort hvertfall. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er snakk om 25kr. Har du ikke råd til det så er det enten på tide å reprioritere pengebruken eller skaffe seg en jobb. Eventuelt mase på pappa om mer lommepenger. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Per konto, per måned. 25% økning er en del i lengden, kanskje ikke så mye i kroner og øre ved første øyekast, men over tid.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er snakk om 25kr. Har du ikke råd til det så er det enten på tide å reprioritere pengebruken eller skaffe seg en jobb. Eventuelt mase på pappa om mer lommepenger. Det er 300 kroner mer i året. Hvis du syns det er greit å plutselig betale 25% mer for alt sammen, kjør på. Personlig har ikke jeg lyst til å plutselig punge ut 25% av min inntekt, når jeg allerede betaler skatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå